Konec malih turbo bencinarjev?

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.374
233
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Pri meni se vklopi zvočno valovanje s sopotnikovega sedeža že ko pohodim glas, kje so šele ovinki...
hysterical-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
grin1.gif


Poznam take, pri meni pač ve, da bi hodila z busom naokol.
evil.gif
Ne saj ne, mam to srečo, da ji ni problema če peljem zelo zelo hitro, tudi zdaj ko so otroci v avtu ne bi nič rekla.

Sem ji z leti dokazal, da sem najbolj "nevaren" ko se cjazimo okoli, kot pa ko popolnoma osredotočen na policaje in vse hitreje vozim.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
ksz
grin1.gif


https://www.youtube.com/watch?v=S3cFfM3r510

Topshit... že veliko bolj produkcijsko. Zakaj hudiča se je pa samo kitajc za tole zanimal? Sicer je pri gorivu obljubljal pred leti tudi 30% zdaj samo 15%, ampak ostalo mu pa zgleda vse štima.

Nek kitajski Qoros bo mel daleč najboljše motorje na avtomobilskem trgu v parih letih.
uf-1.gif
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
.Mlicnki so za po mestu ok,ostalo je delanje guzve.....zal.

Se pravi avti z do 200 km z malim motorjem in turbo so za delanje guzve. Jebemomater zgleda da se tisti z najhujsimi okvarami mozganov res vsi srecajo na alterju
hysterical-1.gif

In pol Stif doloci mejo 200km.....
hysterical-1.gif
Alter debata, ni kej.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.204
1.822
113
Če prav vidim polno elektronike ki vse skupaj nadzira? Po mojih izkušnjah ..kjer se pojavi elektronika gre zanesljivost v poden. Ko bo tule vezje skurilo boš dal koliko? Pet jurjev za popravilo? Odmična gred je stvar za katero se niti ne ve da obstoja. Naj ostane tako.

Se mi zdi ista cvetka kot dvomasni vztrajnik..odkrar so ga pogruntali moraš od nakupa naprej imeti na strani že jurja za njega
crazy1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne, ni nič dodatne elektronike. Kaj misliš, da tvoj motor zdajle palčki upravljajo?

To kar vidiš v videu so testne mule od motorjev, to ima več 100 dodatnih senzorjev in parametrov, to je stvar v razvoju ne pa serijski blok. Elektronika bi lahko bila popolnoma nespremenjena samo program drugačen.

Problem tukaj je bil zapiranje ventilov zaradi pritiska v cilindru pa je to zgleda rešeno. Ostanejo samo ogromni prihranki pri manj kompleksnih mehanskih delih. Mene zanima kakšen je zvok ipd. Super je tudi da ni direktni vbrizg, me pa preseneča koliko stvari so spremenili, sem pričakoval veliko bolj "običen" motor, samo glava menjana pa je. :p
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.204
1.822
113
Jaz sem gledal drug link..vsak ventil elektronsko nadziran ( torej 16 enot na 4 cilindru po 4 ventili), vanj prihaja zrak pod pritiskom, po drugi cevki olje..od kje pa stisjen zrak pride..tega ne omenjajo..

Ne vem no...eno je ideja, drugo realnost. Če bi bila zadeva taka inovacija bi jo že glavni igralci kupili.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
ksz
grin1.gif


https://www.youtube.com/watch?v=S3cFfM3r510

Topshit... že veliko bolj produkcijsko. Zakaj hudiča se je pa samo kitajc za tole zanimal? Sicer je pri gorivu obljubljal pred leti tudi 30% zdaj samo 15%, ampak ostalo mu pa zgleda vse štima.

Nek kitajski Qoros bo mel daleč najboljše motorje na avtomobilskem trgu v parih letih.
uf-1.gif

Tole je genialno.
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.940
5.472
113
Malecky spremlja isto stran kot jaz
smile-1.gif


Omenja kompresijska razmerja 20:1 vs 9:1 kar imamo sedaj...

Sem se ze 2dni nazaj spraseval ali to pomeni manj ppm10 sranja ali vec
sprasujem se.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ni ideja, saj je stvar na cesti od 2011/12.

http://jalopnik.com/what-its-like-to-ride-in-a-car-with-the-camless-engine-1529865968

Kar vprašaj tavelike VAG (TSI), BMW in mnoge druge kako veseli so z verigam, to so bili servisni posegi 5000€ + na ogromno avtomobilih -> astronomski stroški.

Koenigsegg spremljam skoraj od štarta firme oni velike proizvajalce tehnološko spravijo v tako zadrego, da je prav smešno. Sem pa freevalve pričakoval prej na trgu. Regera brez menjalnika je pa tu, zdaj še optimizirana.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.215
5.596
113
Freevalve je evolucija ventilov/odmične glave, tako kot je bil elektronski vbrizg proti uplinjaču.
Koliko km zdrži freevalve sistem ?




Veliki proizvajalci so čedalje bolj podobni super tankerjem, ki plujejo na vztrajnosti moment.
Nove modele/verzije dajejo ven z minimalnimi spremembami, da se nekaj dogaja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.958
1.102
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ni ideja, saj je stvar na cesti od 2011/12.

http://jalopnik.com/what-its-like-to-ride-in-a-car-with-the-camless-engine-1529865968

Kar vprašaj tavelike VAG (TSI), BMW in mnoge druge kako veseli so z verigam, to so bili servisni posegi 5000€ + na ogromno avtomobilih -> astronomski stroški.

Koenigsegg spremljam skoraj od štarta firme oni velike proizvajalce tehnološko spravijo v tako zadrego, da je prav smešno. Sem pa freevalve pričakoval prej na trgu. Regera brez menjalnika je pa tu, zdaj še optimizirana.

Ajde, dajmo se vprašat: kateri dobavitelj je sposoben dat danes na voljo ta sistem za serijsko vgradnjo, v serijah par sto tisoč kosov, po ceni, ki jo normalni avti prenesejo, in s kvaliteto, da bo stvar delovala tudi čez 100 kkm?
Odgovor na to vprašanje da tudi odgovor na vprašanje, zakaj mainstream proizvajalci tega ne dajo v avte.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sure, ker imajo drugače tako super duper zanesljive zadeve, vse drži 500kkm+ brez težav. V Nemčiji so bili stroški škart verige na avto tudi 10k€, freevalve bi lahko zamenjal kos in vozil dalje po 1 uri pri mehaniku.

Kaj se ti zdi en običen motor tako zakompliciran? Ali pa hidravlika in pnevmatika, ki v svetu počneta zadeve veliko bolj mission critical kot en motor v avtu. Celotni sklop je simplificiran, pomanjšan odpadejo nekatere drage komponente in nekaj materiala.

Glede na to, da se je kitajc javil, verjetno ni tako drago, kot če bi se javil RR.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kaj nabijaš iz kje si to razbral?

Saj hudiča že 10+ let delajo na freevalve in testirajo, jasno, da se ne da to kar tako splavit na trg. Bomo vidli, kdaj bojo s kitajci zadevo spravili na masovni trg, definitivno bi prej s kakim velikim nemškim koncernom ne pa z njimi.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tale freevalve koncept, oz. njegov ekvivalent je vsaj 25 let star. In že takrat se je avto industrija igrala z njim.
Tako kot zilijon drugih zadev v avto industriji, pač ni ugledal množične serijske proizvodnje. In tudi ta verjetno ne bo, je pa fajn za debate na spletnih forumih, tako kot je bila 25 let nazaj zadeva kul za prispevek na CNN. Takrat so pa namesto Kitajcev bili Korejci tisti, ki naj bi reč spravili v masovno proizvodnjo, pa je niso.
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Yes in vse kar imamo je na nivoju 25 let nazaj...nobenga napredka.

Štrom avtomobili so bli tud takrat, zdaj so pa na cesti.... it's a miracle!
shocked-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Štrom avtomobili so bili že 100+ let nazaj.
Dokler jih ni izum električnega zaganjača dal v pozabo, ker pač niso imeli dometa, bencin si pa dotankal bilokje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.958
1.102
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Sure, ker imajo drugače tako super duper zanesljive zadeve, vse drži 500kkm+ brez težav. V Nemčiji so bili stroški škart verige na avto tudi 10k€, freevalve bi lahko zamenjal kos in vozil dalje po 1 uri pri mehaniku.

Kaj se ti zdi en običen motor tako zakompliciran? Ali pa hidravlika in pnevmatika, ki v svetu počneta zadeve veliko bolj mission critical kot en motor v avtu. Celotni sklop je simplificiran, pomanjšan odpadejo nekatere drage komponente in nekaj materiala.

Glede na to, da se je kitajc javil, verjetno ni tako drago, kot če bi se javil RR.

En običen motor sploh ni zakompliciran. Je na naštudiran, ima širiko bazo dobaviteljev in se ga da naredit kvalitetno in poceni.
Kje si pa našel 500 kkm, mi pa ni jasno. Sem lepo napisal 100 kkm.
Glede na to, da se je kitajc javil, je 95% možnosti, da razpade čez 100 km, ne čez 100 kkm. Dobri kitajski dobavitelji so izjemno redki in imajo primerno ceno. Imam par kolegov, ki se (ali so se v preteklosti) ukvarjali z nabavo pri kitajcih (za velike firme, ne altereksperti preko neta), pa je grozljivih zgodb kolikor hočeš.

In še 1x: ni si problem enos stvar izmisit innaredit delujoč prototip/mini serijo za omejjeno uporabo. Problem je spravit v serijsko proivodnjo. Pri razvoju novega avta je cca 1/5 stroška osnovni razvoj, 4/5 pa vpeljava serijske proizvodnje.