Kombi, 7 ali 8 sedežev

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Multivan je zanimiv, a vw zgodba in precej neudoben
V ni glih limuzinsko udoben, drag, žre gume
Reno spaceclass al karkoli ni avtomatik, ni štrom vrat, drugače se zdi ok.
Ford ni štrom vrat, ni glih lep, baje problem menjalniki
pezo, citroen, toyota, L3 dolžina, opremljen...kak je to avto?

men se že trga od tega. a sploh it v to, al ostat na dveh avtih, ker sedemsedežnik je šel uspešno naprej.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.326
3.423
113
Aja meni se pa Multivan zdi kar udoben pa gume tudi vzdržijo, če ravno ne nabiješ gor Dunlop sport max rt. Tiste gredo res takoj dol.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.321
5.842
113
pri taščici
Seveda saj ima tudi ceno najbrz najvisjo od nastetih.
Edit
Upsss vidim da je v drugi vrstici V. Ta bo drazji. Ampak ce kupis tak avto, potem ti zmanjka za gume ki stanejo toliko kot mesecni obrok
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.321
5.842
113
pri taščici
PCT trojcek bo najbrz najozji od vseh. Vzemi meter, ali pa preveri kataloge.
Je pa L3(2) pri vseh okoli 5,35m ce se ne motim.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
V bistvu dost bedno, da pri nas ni na voljo konkretnih civilnih kombijev kot je recimo Honda Odyssey in Toyota Sienna ipd.. Samo tisoc in ena izpeljanka nacivagen kombijev, renojeva zalost in plastik fantastik psa grupa.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
786
21
18
Multivan je samo do 7 sedežev...

širina je pri PSA trojčkih in VW bolj kot ne enaka, višina je tista ki naredi občutek večje prostornosti pri VW.
Če denar ni problem potem VW, drugče PSA trojček. Renault je od vseh naštetih največji polizdelek in najstarejši.
V pa je meni (mi je vizualno najbolj všeč in deluje najbolj premium) dejansko pustil precej slab občutek v vožnji-enostavno deluje težak in okoren-bolj kot ne narejen za avtocesto.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Multivan je zanimiv, a vw zgodba in precej neudoben
V ni glih limuzinsko udoben, drag, žre gume
Reno spaceclass al karkoli ni avtomatik, ni štrom vrat, drugače se zdi ok.
Ford ni štrom vrat, ni glih lep, baje problem menjalniki
pezo, citroen, toyota, L3 dolžina, opremljen...kak je to avto?

men se že trga od tega. a sploh it v to, al ostat na dveh avtih, ker sedemsedežnik je šel uspešno naprej.

Pri nas vozimo SpaceTourerja L2 s praktično vso opremo, ki so je je dalo dobit V dobrem letu samo redni servis in en brisalec za zamenjat - ampak drugega ni za pričakovat od novega avta v garanciji. Vozi se kot kombi, tu se ne moreš slepit. Recimo Phedra/C8 je bolj avto, S-Max še bolj, to pa je kombi.
Avtomatik je super, če odmisliš da ni na voljo večje mašine od 2.0d 180KM), 4x4 opcije žal ni.
Od opreme ne pogrešam nič bi pa raje imel blago kot umetno usnje, to je zame nateg da lahko rečejo "usnje". Aja, tud ksenon je "češki", dali so ga za dnevne, ko vklopiš dolge se prižgejo zraven halogenke. To pusti slab vtis. (boljše luči žal niso na voljo)
Sedežna konfiguracija (spredaj -> zadaj) je 2, 2+1, 2+1. Vsi sedeži druge in tretje vrste so enake velikosti, tu ni kompromisa. Četudi pustiš zadnjo vrsto polno (2+1) je za sedeži še vedno prostora dovolj za dnevne potrebe, če pa odstraniš klop dveh sedežev (pustiš v tretji vrsti enega) nastane ogromna luknja.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
softi: si ga vozil, morda zlorabljal da ves?

da, vozil
novega 63k ponudba, cca 400km. škripanje armaturke. zadevanje s kolenom ob armaturko.. malo opreme oz precej nepotrebne je imel, uporabne pa bolj malo. ker je dolpačilo je seveda zanimiv, da nima posebej stekla zadaj za odpirat. da je zadaj klop..ki omogoča drsanje levo desno. avto trd..neudoben. s podvozjem na confort gre za silo..normal ali brez štelanja je smrt.
o težavah pa ne bi. mam dva v bližini in vidim vse,

je pa na koncu izhod v sili v letniku 13, 14..ker novejši so dražji od novih in predvsem armaturka in koleno.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
trenutno mi je pri srcu nekako najbolj ford.

sem pa opazil, da je nad 190, tako kot multivan in reno..ne vem kam paše trojček. posledično +50% na cestnine balkana.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.321
5.842
113
pri taščici
Trojcek je samo eni svoh verziji z A vinjeto vozen. Ker ima manjso nosilonost je "znizan" in posledicno nizji. Ne vem vec tocno kateri, imam nekje nek uradni citroen odgovor.
Ko bos v fordu, poglej kam bos dal levo nogo med voznjo. Razen ce bos dobil testnega avtomatika, ki jih ima kar nekaj dilerjev. Tam pa bodi pozoren na obrate motorja pri tvoji AC hitrosti (kratek menjalnik)
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
786
21
18
za trojčke smo že 100 krat predelali. če ima povečano nosilnost ima dražjo vinjeto, drugače ne. potniške izvedbe nimajo serijsko te opcije.

za hrvaško pa sploh ni problema ker so "uredili" da so vse izvedenke visoke do 190 cm. preizkušeno iz prve roke do sedaj sem vsakič plačal nižjo cestnino.

Drugače pa nižaš pa je v obeh primerih za ziher :)