Kolo na avto

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
Znancu je na vw-ju odtrgalo sanke. Imel je thule. Če bi imel take nosilce, kot sem jih imel jaz takrat za na streho, bi sanke ostale povsem nepoškodovane
grin1.gif

Sklep: napačni nosilci za kolo in tudi napačno kolo.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.940
5.015
113
Citat:
Uporabnik Company pravi:
Od kar imam zadevo na kljuki, med sezono vozim bicikle s sabo skoraj vsak vikend. Montaža je neprimerno hitrejša (natakneš na kljuko, spustiš ročko, zakleneš, vključiš elektriko). Tisto o majanju koles je bolj za lase privlečeno, je pa verjetno odvisno od kvalitete nosilca. Odkar ga imam, lahko parkiram povsod, saj višina ni sporna, zaradi tega ni potrebno dodatno paziti (Hrvatom sem na carini zapornico odlomil, ker se pač ni dovolj hitro dvignila
smile-1.gif
) Poraba je s kolesi zadaj manjša za 1 liter na 100 km v primerjavi z istimi kolesi na strehi. Prtljažnik je dosegljiv brez težav, saj se nosilec s kolesi nagne, prtljažnik pa zato normalno odpre. Ne vem, pri meni so se pokazale le prednosti glede na nosilce na strehi.

Se podpišem pod to. Ranvo za ta vikend sem šibal na Pag z Thulejem na kljuki. Čisto nič se ne čuti da je kaj zadaj pripeto, kolesa pa se tudi ne majejo. Mogoče se z kakimi drugimi proizvajalci, a z Thulejem se ne. Imel sem izposojenega in me prav mika da bi ga kupil. Poraba pa če je bla pol litra več, kot če nebi bil montiran, po AC pa je letelo konstnatno 140 po enih odsekih tudi 160. Da ne omenim da dodatnega hrupa praktično ni.
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.403
113
še v SLO - ampak komaj
+ 1

Poraba na strehi +20%-30% (Mazda 6 prejšnja generacija) - iz 6,5 na čez 8

Sedaj na Kugi s temle - Westfalia BC60 slabega pol litra več (iz 6,8 na 7,3).
Vzel sem pa Westfalio predvsem, ker da zložiti - prideš na destinacijo - sprazneš kofer, nosilec iz kljuke dol in ga enostavno "pospraviš" v koferraum. Ni straha pred krajo in ne moti, če greš kam z avtom. Edini manjko - če bi dal 3 kolo gor (dodatni nosilec - ga imam), potem te funkcije (zložljivosti) ni več.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kaj najprej odleti v tem primeru?
In nadstrešek v mojem primeru skoraj zagotovo ne.
Nosilec koles

Ker da bi ga od sank odtrgal ne verjamem.
Iz strehe pa tudi sank najbrž ne potegne kar tako.

Vrjetno precej odvisno od pritrditve kolesa na nosilce, nosilcev na strešni prtljažnik in prtljžnika na streho. V tem primeru je najmanj sranja, če bicikel ni najboljše pritrjen (ampak tega si načeloma ne želiš)... Kolegu, ki je zapeljal v Mercatorjevo podzemno garažo, je na srečo samo bicikel zletel dol in rahlo pošrical avto.

Lahko se pa zgodi tudi tole:
2562269-photo-12_zpsde39c025.JPG

zasledil enkrat na bimmerpostu .
2562269-photo-12_zpsde39c025.JPG
 

Priponke

  • 2562269-photo-12_zpsde39c025.JPG
    2562269-photo-12_zpsde39c025.JPG
    57,7 KB · Ogledi: 610

pep

Pripravnik
21. avg 2007
393
24
18
...da še jaz dodam svoj piskrček...
Moj glas gre definitivno za nosilec na kljuki.
Nekaj let sem vozil kolesa na strehi. Dokler sem imel nizek avto, je še šlo. Ob menjavi za malo višji avto, pa je bilo vedno potrebno imeti nekje v avtu eno malo višjo pručko za montažo/demontažo koles, kot tudi prtljažnika samega. Poraba je bila vedno krepko višja od normalne, kljub temu da sem se držal navodil in vozil do 110km/h.
Ko sem si omislil kljuko na istem avtu in nosilec za kljuko, pa je seveda zgodba popolnoma druga. Razlike v porabi praktično ni. Montaža in demontaža ne predstavlja nobenega problema več. Tudi višja hitrost na avtocesti ne predstavlja več problema. Majanje nosilca na kljuki pride nekoliko do izraza na zelo slabi cesti, ampak na taki cesti tudi kolesa na strehi krepko nihajo. Prednost nosilca na kljuki je tudi ta, da imam še vedno prostor na stehi za strešni kovček, kar nam je pa tudi že prišlo prav, saj radi kempiramo in posledično vlačimo s sabo kar precej stvari.
Pri obeh variantah govorim o Thule izdelkih za štiri kolesa.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.106
751
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
+ 1

Poraba na strehi +20%-30% (Mazda 6 prejšnja generacija) - iz 6,5 na čez 8

Sedaj na Kugi s temle - Westfalia BC60 slabega pol litra več (iz 6,8 na 7,3).
Vzel sem pa Westfalio predvsem, ker da zložiti - prideš na destinacijo - sprazneš kofer, nosilec iz kljuke dol in ga enostavno "pospraviš" v koferraum. Ni straha pred krajo in ne moti, če greš kam z avtom. Edini manjko - če bi dal 3 kolo gor (dodatni nosilec - ga imam), potem te funkcije (zložljivosti) ni več.
za vozilom se običajno naredi turbulenca, zato je zračni upor manjši, kot na strehi:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.361
5.871
113
pri taščici
Za prvo silo sem rešil takole. Pa upam da ne zapnem prehitro v kak nadvoz.
2565944-IMG_20170407_182148.jpg
 

Priponke

  • 2565944-IMG_20170407_182148.jpg
    2565944-IMG_20170407_182148.jpg
    94,4 KB · Ogledi: 670

mr_

Guru
20. sep 2007
8.947
2.414
113
V ponedeljek bo imel Lidl prečke za na karavana po 40eur. Baje so Menabo. Bo ok nakup?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.947
2.414
113
Sem gledal video, pa pise na skatli da bo za passata.
Gor pa bodo sli Thule nosilci za kolesa. Bo OK?
Nimam se ne enega ne drugega, zato sprasujem.
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.879
5.157
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
V ponedeljek bo imel Lidl prečke za na karavana po 40eur. Baje so Menabo. Bo ok nakup?
sem jih mel 5 let. Tudi 6 sr desk na strehi pri 110kmh brez problema
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.397
4.395
113
49
Na sončni strani ALP
Jih imam iz Lidla že kar nekaj let. Delujejo čist OK. So pa za ene starejše Thule picikl nosilce preširoke in ni pasala objemka nosilca.
Drgač ap vozim gor kufer in nosilce za smuči. Ko so "prazne", malo žvižgajo.