Kolo na avto

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Khm. Predvidevam, da nisi resno mislil na havbo dajat koles
grin1.gif
(prvi post, havba = pokrov motorja != prtljažlik)

Jaz imam nosilec za na kljuko, super hitra montaža, klik-klak, naložiš kolesa, to je to. (snamem ga skup s kljuko, šraufanje nosilca na kljuko je skor tolk zamudno kot nosilec za streho montirat). Pa ne vem, dobro se počutim, da lahko v ogledalu ves čas vidim tovor
smile-1.gif
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.378
213
63
Jaz imam Atero Strada Sport 3+1, montaža na kljuko, občasno tudi v uporabi za prevoz motorja za trial.
Pri nabavi kljuke pazi, da bo ta takšne izvedbe, da je vpetje odpornejše na prečne (levo-desno) obremenitve in nihanja. Nekatere Šeškotove recimo niso najboljše za te hece.
 

mimika

Pripravnik
8. feb 2008
703
0
16
Tudi meni je bilo škoda denarja za parkrat letno, zato sem nekaj let nazaj nabavil najcenejšo varianto "rogovile" na zadnja prtlažna vrata za nekih 35€...Zadeva funkcionira, čeprav tiste gurtne zgledajo malo češko, no pa sej kr paše na oktavijo :D Večinoma prevažam 2 kolesa, je pa za max 3 (do 50kg)... Glede same obremenitve ni problem, saj sem poleg teže 2 koles še sam s svojimi 80 kg hopsal, da sem simuliral dinamične obremenitve oz "luknje", pa zadeva drži.. Naložena kolesa resda minimalno zakrivajo tablico in luči (so sicer vidne skozi špice), ampak ob kontroli prometa ponoči ni bilo problemov (mogoče le sreča). V primeru prometne nesreče verjetno lahko nastanejo problemi,. ampak za parkrat letno je meni sprejemljivo takšno tveganje. Da "rogovilo" namontiraš traja prvič mogoče 10 minut, potem ko imaš naštudirano, pa več ko par minut nimaš kaj delati... Tudi kolesa daš gor in dol izredno hitro - recimo pol minute/kolo.
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
9.690
3.574
113
Edini minus nosilca za na kljuko je da ne moreš za njega še prikolice zapet, ker je kljuka zasedena.
smile-1.gif

Sicer pa, tudi jaz naložim gor 4 bicikle ali moped plus bicikel (moped 35kg in bicikel 20kg). Nataknjeno je vse en dva tri in drži "bombenfest" kolikor avto gre, tudi 180+. Nosilec je euroclassic g6, za 3 bicikle plus dodatna šina za četrtega. Vse skupaj naloženo prekucneš z eno roko da odpreš prtljažnik.

Gre pa tudi na streho, če je na kljuki prikolica. Na (cross)tourana pač nalagam tako da odprem vrata in stopim na prag. Tudi trugo nafilam na ta način.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.551
8.908
113
Ponavad je kljuka zasedena, ko jest bicikle prevažam, prav imaš.
cool-1.gif

Kakorkoli pa, pocen nosilci niso uporabni.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.361
5.871
113
pri taščici
Pravilno predvidevas.
Zadnja havba je v mislih
grin1.gif

Avto ima zame sprednje in zadnjo havbo. Če pa si že videl kakšna kolesa na sprednji havbinpa.povej. No.kaksno.sekundo je bil tudi že moj kolo na sprednji havbi (pa jaz tudi)
 
Nazadnje urejeno:

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Podobno temo smo že meli: Nosilec za kolo

Moje izkušnje glede tega so še vedno iste:
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Doma smo v vseh letih na strehi prevozili svašta (predvsem surf opreme, ker drugače skoraj ne gre, če nimaš ravno kombija, smo pa večkrat vozili tudi kolesa). Glede na izkušnje na streho drugega kot Thule več ne bi dal.

Imamo pa sedaj na enem avtu kljuko in nosilec za na kljuko (sicer original od BMW, ampak ne vem če ga ne dela kar Thule). Za moje pojme top rešitev. Nameščeno imaš tik tak, ni treba koles dvigovat gor na streho, manj možnosti da avto podrajsaš pri nalaganju koles, nimaš problemov zaradi višini pri podvozih/graražah/..., pa še za vožnjo je bolj fajn (manj hrupa, manjša poraba, ni treba toliko pazit na hitrost in bolj sigurno deluje vse skup). Všeč mi je tudi to, da lahko nosilec odmontiraš v dveh minutah, zložiš in pospraviš v prtljažnik, če si recimo na morju dlje časa, poleg tega pa na strehi ostane prostor še za kak surf
smile-1.gif


Tako da vsekakor priporočam nosilec za na kljuko, je pa res, da ni pocen vse skupaj skompletirat, sploh če na avtu še nimaš kljuke. Tistih varjant, ki se pripnejo direktno na ptrljažnik zadaj pa jaz ne bi tlačil na svoj avto.

Sicer pa še vedno kolesa dostikrat peljem na strehi in ni neke krize. Samo kvalitne nosilce rabiš in ne smeš bit površen pri pritrjevanju.
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.373
155
63
Če bi uporabljal internet za iskanje in ne samo za jamranje bi uotovil, da za Thule prideš čez z 200 evri.

Če sem prav zasledil, imaš Sharana/Alhambro, in bi te strešni nosilci prišli približno toliko.

Za Thule poglej pri Evrotonetu. Tam je recimo paket za Seat Alhambro, letnik 2009 127 eur.

Nosilci za kolo seveda niso vključeni v to ceno, so pa od 50 eur naprej.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:Kvaliteta je samo Thule?
Za na kljuko sem kupil thule za tri kolesa z možnostjo dodatnega nosilca za 4. Prej sem si sposojal dva različna "noname" od kolegov za 4 kolesa. Thule zame ni čisto zlato, ima nekaj plusov in tudi kak minus (to bi lahko zvenelo bogokletno na alterju). Moj primerek je težji, zložen vzame manj prostora, ne rabi dodatnega pripenjanja. Ostala dva nosilca imata predvideno dodatno pripenjanje za rob vrat, kar pomeni, da za odpiranje prtljažnika rabiš odpeti dve povezavi in šele nato nagniti nosilec s kolesi. Torej minuta ali dve več, na račun tega pa je nosilec lažji za kak kg. Nisem tehtal, ampak ko ga spravljaš na kljuko, se ta dodatni kg ali dva kar nekaj pozna. Med samo vožnjo nisem opazil razlik. En kolega je na nekaj let starem nosilcu že menjal elektriko, čeprav ne uporablja ravno veliko. Moj thule ima to vsaj na pogled solidno narejeno.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.690
3.574
113
Nihče ne trdi da je samo thule kvaliteta. Daleč od tega. Je še kup boljših ali enako kvalitetnih nosilcev za enak denar. Ne dobiš pa primerljivega za pol cene thuleta. Je pa najbolje prodajan in največ ljudi ima izkušnje z njim, tako kot imajo izkušnje z baubau nosilci. In tu je pač v prednosti.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.251
189
63
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Če se prav spomnim sem pred leti videl raziskavo porabe glede na položaj koles na avtu. Daleč najvišja na zadnjih vratih ali kljuki.

Bulls**t.
rolleyes-1.gif

Ti povem kar iz prakse - ko sem imel kolesa na strehi, je bila poraba pri 130km/h na avtocesti za cca. 20% višja od običajne, pri vožnji na kljuki ni opazne razlike v porabi. Lahko sem pa jaz čuden, ker nisem prebral te raziskave.
wink-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.880
5.157
113
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Če se prav spomnim sem pred leti videl raziskavo porabe glede na položaj koles na avtu. Daleč najvišja na zadnjih vratih ali kljuki.

Bulls**t.
rolleyes-1.gif

Ti povem kar iz prakse - ko sem imel kolesa na strehi, je bila poraba pri 130km/h na avtocesti za cca. 20% višja od običajne, pri vožnji na kljuki ni opazne razlike v porabi. Lahko sem pa jaz čuden, ker nisem prebral te raziskave.
wink-1.gif

Meni tudi zadaj ne dvigne porabe na strehi pa takoj.
Je pa res da so eni prtlažniki za zadaj ful visoki in so mogoče to testirali.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Če se prav spomnim sem pred leti videl raziskavo porabe glede na položaj koles na avtu. Daleč najvišja na zadnjih vratih ali kljuki.

Bulls**t.
rolleyes-1.gif

Ti povem kar iz prakse - ko sem imel kolesa na strehi, je bila poraba pri 130km/h na avtocesti za cca. 20% višja od običajne, pri vožnji na kljuki ni opazne razlike v porabi. Lahko sem pa jaz čuden, ker nisem prebral te raziskave.
wink-1.gif

Meni tudi zadaj ne dvigne porabe na strehi pa takoj.
Je pa res da so eni prtlažniki za zadaj ful visoki in so mogoče to testirali.

Tudi sam težko vrjamem ali pa so imeli res čudne prtljažnike za na kljuko. Tudi pri meni se na strehi kolesa kar poznajo na porabi in hrupu, bolj kot recimo srfi in truga. Kolesa na kljuki (sicer na drugem avtu) precej manj. Se mi zdi pa logično. Kolesa z original BMW prljažnikom še na 4ki, ki je relativno nizka, ne pridejo kaj dosti višje kot sama streha avtomobila. Kar sem videl na drugih avtomobilih, je bilo podobno. Še posebaj na malo višjih avtomobilih se v celoti skrijejo zadaj. Če grejo bickli na streho, pridejo precej visoko in niso najbolj ugodni za aerodinamiko.

Tisti na zadnjih vratih znajo biti bolj neugodni, ker običajno pridejo (precej) višje, pa še to vprašanje, če je slabše kot na strehi (kar se porabe tiče).
 

stilo

Fizikalc
19. jul 2007
599
133
43
Jaz sem si nabavil nosilec za na kljuko predvsem zato ker imam avto pod nadstreškom. Pred leti sem si sposodil strešni nosilec in si celo domov ponavljal mantro "Ne pozabi da imaš kolesa na strehi"
tongue-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.361
5.871
113
pri taščici
Kaj najprej odleti v tem primeru?
In nadstrešek v mojem primeru skoraj zagotovo ne.
Nosilec koles

Ker da bi ga od sank odtrgal ne verjamem.
Iz strehe pa tudi sank najbrž ne potegne kar tako.

Edit
Shit, Google ima kar nekaj slik
Roof-rack-bicycle-accident.jpg
 
Nazadnje urejeno: