Kolesarstvo 2020

mr_

Guru
20. sep 2007
8.947
2.414
113
Sam to mi pa ni popolnoma jasno. Težave pred startom, a pol pa mu niso mogli še enega bicikla usposobit z željenim prenosom?
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.690
3.573
113
Pol mu je pa Daniel rekel, da naj enkrat proba compact in se mu bo nov svet odpr. Razložu mu je tudi, da so zaj popolnoma drugačni treningi in spoznanja o delovanju mišic. In da praktično vsi vozijo kompakt in visoke frekvence.

Če bi imel Roglič s tem težave bi kasiral 5 minut, tako je pa 10 sekund. Samo na to sem želel opozorit. Nisem pa rekel da so šli včasih z 42/23 lažje na tako strme klance.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.879
5.157
113
2 zoba nista 5 minut. Je pa razlika med "optimalno" kadenco in rahlo pretežkim prenosom.
Čeprav tam ni bil noben niti blizu optimalnemu :)
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.551
8.908
113
No dva zoba pa res nista bla tako hud problem. Je pa Carapaz dobil veter v krila, ko je začutil kri od Rogle. Se je pa Rogla lepo pobral in zminimiziral škodo. Lohk bi blo gladko game over.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.358
9.775
113
kod Džej-Zija
Rogli se je res uspelo lepo pobrat. Se je videlo tudi po njegovem razpoloženje po etapi, da je zadovoljen z narejenim. Edino za Kussa mu je bilo žal. Tu je res treba dodati, vsa čast Kussu, bi se lahko za zmago boril, pa je raje kapetanu pomagal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.447
4.546
113
Rogli se je res uspelo lepo pobrat. Se je videlo tudi po njegovem razpoloženje po etapi, da je zadovoljen z narejenim. Edino za Kussa mu je bilo žal. Tu je res treba dodati, vsa čast Kussu, bi se lahko za zmago boril, pa je raje kapetanu pomagal.
Tako mu piše v pogodbi. Fantje so profesionalci.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Povej ta vic ex profijem, ki so vozili 42/23. Wati so tisto kar te pelje gor, ne število zob na šajbi.

Če je to vsa smola, ki jo je moral pokasirat jo je še dobro odnesel. Dokler na kronometru ne začne kolesa v tla metat je na varnem. :)


Ja. In ti isti profiji so kolesa po bregu metali, ko je bilo treba Angliru zgonit. Tam na tistih ta najhujših delih sploh niso pedalirali ampak butali iz ene noge na drugo. To mora bit za enga Rogliča, ki drugače vozi z visoko frekvenco smrt.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.947
2.414
113
Ampak, a je napačen zobnik napačna izbira ali nesposobnost ekipe. Ker, da ne bi uspeli zamenjat bicikla, je neverjetno.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.551
8.908
113
Ampak, a je napačen zobnik napačna izbira ali nesposobnost ekipe. Ker, da ne bi uspeli zamenjat bicikla, je neverjetno.
Here we go again.... Tip pride gor na najtežji klanc protourov v isti minuti kot peščica izbrancev, za Carapazom kljub krizi stisne in zaostane sam 10 sekund, kle se pa že najdejo eni, ki to štejejo za neuspeh, pa za napako ekipe pa..... Mel je ob sebi Kussa, all the way.... kaj bi še?
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Kaj, dva zoba?

Ne 42/23

Po drugi strani pa ne vem v čem je problem, da se za take etape nebi dalo treh zobnikov na pecikl zadaj pa krožnika. Itak so vsi na minimalni teži koles, pa bi lahko še nekje odvzeli da bi dobili težo dveh dodatnih zobnikov. Imam občutek, da bi Rogla vseeno lažje pedaliral, če bi lahko hitreje vrtel pedala.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.879
5.157
113
Ne 42/23

Po drugi strani pa ne vem v čem je problem, da se za take etape nebi dalo treh zobnikov na pecikl zadaj pa krožnika.

Problem je v tem, da tripla sploh nemoreš več dobit (razen vstopnih modelov gonilk, ki odpadejo, ker ni power metrov za njih, sprednji so pa tudi na zajlo) in da zadnji menjalniki več kot 34 zobnika ne poberejo. Za več bi blo treba vzet gorski menjalnik (oziroma v praksi še 36 dela). Ki pa ga Compagnolo sploh nima v ponudbi, Shimanotov ni kompatibiln z cestnim shifterjem, edino pri Sramu bi lahko skombiniral ampak bi bil spet na sistemu na zajlo, ki je praktično noben pro karbonski okvir ne sprejme :)
Edino kaj bi šlo skozi je gravel grupa ki ima 31/48 pri Shimanu (pri tem bi pa na prvih 100km in na spustih najebali, ker nebi mogo sledit).
po drugi strani je pa še problem kaset, ker shimano 11 cestna ni kompatibilna z shimano 11 gorsko. Torej bi blo spet treba it na 10x zadaj. Pa smo spet na zajli.
Sram ima pa tudi zadaj XD pesto na MTB in XDR na cesti. razlike je 1.8mm, ki se sicer da rešit z distančnikom.

Tak da ja v tem je problem (oziroma več problemov)
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.947
2.414
113
Here we go again.... Tip pride gor na najtežji klanc protourov v isti minuti kot peščica izbrancev, za Carapazom kljub krizi stisne in zaostane sam 10 sekund, kle se pa že najdejo eni, ki to štejejo za neuspeh, pa za napako ekipe pa..... Mel je ob sebi Kussa, all the way.... kaj bi še?
Ne vem kaj se razburjas. Rekli so, da je imel napačen zobnik zaradi okvare pred startom. Jaz se sprašujem, kaj jim spet ne štima, da ne morejo v 3 urah najti novega bicikla. Ali pa se zagovarjajo zaradi napačne izbire.
Al se ne sme nič reči več al kaj. Sej nisi edini k goni bicikl in spremlja kolesarstvo že desetletja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Problem je v tem, da tripla sploh nemoreš več dobit (razen vstopnih modelov gonilk, ki odpadejo, ker ni power metrov za njih, sprednji so pa tudi na zajlo) in da zadnji menjalniki več kot 34 zobnika ne poberejo. Za več bi blo treba vzet gorski menjalnik (oziroma v praksi še 36 dela). Ki pa ga Compagnolo sploh nima v ponudbi, Shimanotov ni kompatibiln z cestnim shifterjem, edino pri Sramu bi lahko skombiniral ampak bi bil spet na sistemu na zajlo, ki je praktično noben pro karbonski okvir ne sprejme :)
Edino kaj bi šlo skozi je gravel grupa ki ima 31/48 pri Shimanu.
po drugi strani je pa še problem kaset, ker shimano 11 cestna ni kompatibilna z shimano 11 gorsko. Torej bi blo spet treba it na 10x zadaj.
Sram ima pa tudi zadaj XD pesto na MTB in XDR na cesti. razlike je 1.8mm, ki se sicer da rešit z distančnikom.

Tak da ja v tem je problem (oziroma več problemov)


Ok mi je jasno, da ne moreš dat gorskega zobnika na cestno kolo, ampak Rogličev pecikl za kronometer stane nekje 10000 eur? Da nebi mogli pri enem shimanu naredit nekaj prototipov triplov za profesionalce je pa tudi smešno.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ne vem kaj se razburjas. Rekli so, da je imel napačen zobnik zaradi okvare pred startom. Jaz se sprašujem, kaj jim spet ne štima, da ne morejo v 3 urah najti novega bicikla. Ali pa se zagovarjajo zaradi napačne izbire.
Al se ne sme nič reči več al kaj. Sej nisi edini k goni bicikl in spremlja kolesarstvo že desetletja.


Ne skrbi, kalbo je trenutno na pohodu kjer se sam čuti poklicanega da dviguje red in moralnost v Sloveniji, še posebej na alterju.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.155
4.482
113
Ok mi je jasno, da ne moreš dat gorskega zobnika na cestno kolo, ampak Rogličev pecikl za kronometer stane nekje 10000 eur? Da nebi mogli pri enem shimanu naredit nekaj prototipov triplov za profesionalce je pa tudi smešno.
mislim da se ne rabi, takšna etapa pride enkrat/dvakrat na sezono max. takrat daš gor kar lahko daš pa je za taglavne dovolj. prav hude razlike imo ne bi naredilo, gre tam pač na moč kot so šli v starih časih.
sploh pa ne raznih tripel, jao je bil to en bedn trend na specialkah.