Kateri novinar bo sk*rcal ministra?

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Pravi taprvi, da črt še ni. Pa tudi če so, finalno plast se lahko postavi tudi pol leta kasneje ali še več. Vmes pa laufa promet.

Od Lenarta do odcepa za Malečnik so črte že, asfaltna površina pa katastrofalna.
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.190
10
38
Murska Sobota
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Pravi taprvi, da črt še ni. Pa tudi če so, finalno plast se lahko postavi tudi pol leta kasneje ali še več. Vmes pa laufa promet.

Od Lenarta do odcepa za Malečnik so črte že, asfaltna površina pa katastrofalna.

Citat:
Uporabnik keber pravi:
No, saj pravim, finalne plasti verjetno še ni.
Nevem ... ampak... zakaj točno bi na ne-finalni plasti bile črte?
confused-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Mogoče zato, da se finalna plast asfalta vgradi kasneje? (hint: dolenjska avtocesta, 3 odseki)

Mogoče vsi ne govorite o istem odseku?

Mogoče bi o vsem tem govorili, ko bo avtocesta odprta za ves promet?
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.943
1.098
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Včeraj so ga k2urcali zaradi prepovedi vožnje ob vikendih v prekmurju.POsledica šleparji vsepovsod po MB.
In kaj ma minister veze s tem? Policaji so krivi, naj pač kaznujejo napačno parkirane. Nasploh kamionarjem pustijo, kar hočejo - samo poglej si, kako parkirajo na počivališčih. Tudi mrtve smo imel zaradi tega ... Policaji pa nič.
Je pa včerej lepo zaj... Dars, ko je jasno in glasno povedal, da je prkemurska AC preozka in ne narejena po načrtih ... Očitno se bodo še glave kotalile.





najprej jim je potrebno najt mesto ce ne morejo vozit, ne pa samo prepovedat nadaljno voznjo.Brez razmisljanja se z enega problema rine v drugega
tongue-1.gif
Kupu voznikov so prepovedali parkirat na kupu mest v centru Lj (recimo), ne da bi jim poiskali alternativo. Zakaj bi držaa iskal alternativo kamionarjem? Naj parkirajo po predpisih ali pa plačajo kazen.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Mogoče bi o vsem tem govorili, ko bo avtocesta odprta za ves promet?
A ne bi morala biti že lani?

Res je, do Lenarta bi morala biti že lani. Vse več dvomov je, da bo to letos, ker kolikor vidim se skoraj nič ne dela, tu pa tam se kak kombi pelje po avtocesti. Do Lendave se je zadeva že prestavila na 2009.
uf-1.gif


Obnovljeno magistralko so tovornjakari sedaj uničili v treh letih.
uf-1.gif
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
bonk.gif


A dejansko ne pomisliš, da ima včasih tudi investitor (torej v tem primeru DARS) še kakšne zadeve v načrtih in zato izvajalci ne položijo finalnega sloja asfalta?
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.324
944
113
Titograd
Zakaj pa potem vlečejo črte če še ni zadnjega sloja? preprosto vprašanje ki se ti zastavi če malo razmišljaš z glavo. Res me zanima, ne delam se norca. Ker mi ne gre skupaj
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Zakaj pa potem vlečejo črte če še ni zadnjega sloja? preprosto vprašanje ki se ti zastavi če malo razmišljaš z glavo. Res me zanima, ne delam se norca. Ker mi ne gre skupaj

Mah tam ko so črte, je zadeva končana.

Sicer pa je gradnja namerno "kvalitetna", da imajo firme potem kaj za delat z vzdrževanjem. Vzdrževanje je tudi masten denar.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Črte morajo porisat po asfaltu, če želijo po njem spustit promet, torej lepo in prav. Če pa vedo, da bo ob tem, po tem delu AC še vedno potekal 'gradbiščni' promet, bodo pa rajši počakali z finalno asfaltno oblogo, ker gradbišni tovornjaki pač tudi naredijo nekaj škode na takšnih površinah (tu niso mišljene dejanske fizične poškodbe, bolj umazanija ipd...) . Tempo izvajanja del pa tudi ne določa izvajalec, pač pa investitor. Upam, da je to razumljivo.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Zakaj pa potem vlečejo črte če še ni zadnjega sloja? preprosto vprašanje ki se ti zastavi če malo razmišljaš z glavo. Res me zanima, ne delam se norca. Ker mi ne gre skupaj

Mah tam ko so črte, je zadeva končana.

Sicer pa je gradnja namerno "kvalitetna", da imajo firme potem kaj za delat z vzdrževanjem. Vzdrževanje je tudi masten denar.

A s' ti u sorodu z JJ slučajno? K vidm d' tud nimaš pojma o pojmu.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Torej bolj podrobno, ker enim ni jasno:
na odsekih dolenjske avtoceste Bič-Medvedjek, Korenitka-Pluska in Hrastje-Karteljevo so odprli avtocesto za promet (in s tem narisali črte) še pred vgraditvijo obrabne plasti asfalta. V prvih dveh primerih zaradi zaključka gradnje pozimi (ko razmere niso bile primerne za vgradnjo tega sfalta), v tretjem pa zaradi velikih nasipov na tem delu, ki so se morali delno posesti (gradnja je bila dokaj hitra). Zdaj, ali čakaš z otvoritvijo 6-12 mesecev, da se položi finalna plast (kot kaže je to slučaj pri tej avtocesti) ali pa spustiš promet predčasno z omejitvijo hitrosti (dolenjska avtocesta), finalno plast pa položiš kdaj kasneje.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Čak čak (tudi ti franci), zakaj so torej črte že pol leta na cesti in se ne uporablja?

Razumem, da narišejo črte in promet steče, tukaj pa promet ne teče in še vsaj nekaj mesecev ne bo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Predvideno je bilo, da se odsek odpre nekje novembra, do takrat mislim da je bil tudi končan (razen finalnega asfalta). No, potem pa je prišlo do vprašanja, če bi tam raje začasno uredili parking za šleparje, avtocesto pa odprli šele skupaj z naslednjimi odseki. No, pa avtocesta ni ne odprta ne za promet ne za parkiranje šleparjev. Ne bom sicer trdil, ampak mislim, da se je zataknilo na ministrstvu in ne na Darsu, vzrok neznan.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Zataknilo se je zaradi "kvalitete" del, saj se je na nasipu, ki je bil narejen, ko so zasipali del jezera pri Pernici, posedel. Tam je še zmeraj ena veliiiiika jama namesto ceste.

Če še pa pride finalna plast, pa hvala bogu. Ampak ne razumem te gradnje, poteka neverjetno počasi, za moje pojme pa tudi v čudnih fazah. Sedaj so vlekli črte po nedokončani cesti, nato bodo potegnili končno plast, ponovno vlekli črte in dokončali to delo, takoj za tem pa bodo šli dograjevat odstavni pas (takoj je bilo rečeno, da ga morajo narediti).
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.685
577
113
Novice iz prve roke:

Moj email:

Spoštovani!

Očitno je, da omenjeni avtocestni odsek Maribor Lenart marca še ne bo odprt. Navkljub daljšim obdobjem lepega vremena v februarju in marcu na omenjenem odseku ni bilo opaziti, da se tam karkoli dogaja. Dan za dnem se vozim ob tej bodoči avtocesti, ki bi naj bila odprta že lansko leto, mi je pa vsak dan bolj jasno da še lep čas ne bo. Prepričan sem, da bi se s pospešenimi aktivnostmi dalo odsek odpreti v 1 mescu, današnja realnost tega odseka je pa taka, da se po njem zapelje kak kombi z delavci ali pa kak "ilegalec", ki mu je dovolj cijazenja po stari cesti. Zato ponavljam vprašanje, kdaj bo omenjeni odsek avtoceste predan prometu. Upam da res ne šele junija ali celo avgusta, čeprav razumem da je čas pred volitvami primernejši za odpiranje avtocestnih odsekov...

Lep pozdrav


Odgovor:

Spoštovani,

predvidoma maja oz. najpozneje v začetku junija 2008 bosta predana prometu 7,8-kilometrski odsek Maribor - Lenart in del odseka Lenart – Spodnja Senarska v dolžini 2,2 km, hkrati s kilometer dolgim odsekom Pesnica – Zrkovska cesta (do razcepa Dragučova); skupno torej 11 km; v okviru predaje prometu tega avtocestnega odseka bodo za promet odprti tudi vsi trije načrtovani priključki na tem 11-kilometrskem odseku: Pesnica, Pernica in Lenart.

Vaše osebno razumevanje, da je »čas pred volitvami primernejši za odpiranje«, pa vseeno terja pojasnilo. Dejstvo je, da sta se prvi dve od skupno treh gradbenih faz odseka Maribor – Lenart (to je od razcepa Dragučova do priključka Pernica) – zaradi težav s pridobitvijo gradbenih dovoljenj - pozneje pogodbeno oddali v gradnjo; zadnja pogodba se zato izteče 9. junija letos. Na navedenem odseku je potrebno položiti še vrhnjo, obrabno plast asfalta, medtem ko je na odseku na t. i. tretje faze, za katerega ni bilo težav s pridobitvijo gradbenega dovoljenja, to od priključka Pernica do priključka Lenart, že položen tudi zaključni sloj asfalta.

Lepo pozdravljeni,



Marjan Koler

Služba za komuniciranje

DARS, Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji, d.d.