Kateri akumulator in kje ga kupiti

  • Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Izvedi več...

marc

Pripravnik
26. apr 2008
957
1
18
#21
Ko sem zadnjič kupoval akumulator, me je prodajalec posebej opozoril, da potrebujejo avtomobili, ki imajo start stop sistem, posebne akumulatorje.
 

Hondi

Fizikalc
18. avg 2007
2.471
2
38
#23
za namen startstop so AGM akumulatorji
po domače, imajo tkanino na celicah, da niso v šoku ob vsakem zagonu (več zdržijo, več startov)
 

klemen_

Fizikalc
26. jul 2007
4.143
4
38
28
#24
Meni je eden bolj priznanih serviserjev pri nas rekel, da ne bo zdržal start/stop nič dlje, ker danes redkokater akumulator zdrži dlje kot 5 let (če sploh) in se lahko mirno kupi navadnega. Pri 50€ razlike tudi jest ne bi razmišljal in vzel start stop, ko pa so fotru na servisu za Volvota rekli 250€..ja pol se pa obrne zadeva.
 

Hondi

Fizikalc
18. avg 2007
2.471
2
38
#26
greš v Bartog po EXIDE, dajo ti po tipu vozila, v primeru, da ima SS je velikokrat potrebno s testerjem avtu dopovedati, da je veseli prejemnik novega akkuja in voila
 

rollingstones

800. registrirani uporabnik
3. sep 2007
513
0
16
Rožna dolina
#27
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Meni je eden bolj priznanih serviserjev pri nas rekel, da ne bo zdržal start/stop nič dlje, ker danes redkokater akumulator zdrži dlje kot 5 let (če sploh) in se lahko mirno kupi navadnega.
Pri našem hišnem "traktorčku" je bila življenska doba 7 let.

Res pa je, da sem takrat vzel akku višjega ranga - Fulmen Formula Xtreme (proizvajalec je Exide).
 

tonek

Pripravnik
3. dec 2011
210
0
16
#28
Saj ponekod so cene katastrofalne, isti varta akumulator od 150-220 eur. Bosch 150eur, kar tega sem na adel vzel.
 

Hondi

Fizikalc
18. avg 2007
2.471
2
38
#31
vsi, ki so polni elektronike, imajo krmilnik akumulatorja, ki skrbi, da ne pride do parazitnih praznenj oz če pride do tega, odklaplja porabnike
na primer 12 let star audi a6 ima 6 stopenj odklopa porabnikov, preko mreže
se pa vsaka stopnja zabeleži v ta krmilnik, na zadnji stopnji ne deluje niti dvig stekel

klasična napaka pri omenjenem avtu je ta, da se:
- ali vstavi aku, ki nima 12,5V cca
- se vstavi aku ki ima 12.5 ampak se ne vpiše karakteristike (skrite v kataloški, tip akuja) ali ne spremeni serijske št., ki je vpisana. Tako ne polni z 14,3V in se kmalu pojavi, da avto ne vžge več. Potrebno je stakniti kleme, nafilati aku na 12.5 cca in vpisati s testerjem kataloško in serijsko