Katere žarnice?

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.316
1.339
113
Če ne bi rabil pol sprednjega dela Mondea razstavit za menjavo ene žarnice, bi katero od tej že zdavnaj nabavil :(
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.652
1.260
113
Se ne da odpret sploh? Jaz sem vzel luci ven (3min dela), ker so navodila slaba. Naknadno ugotovil da bi lahko ledico vgradil v 30sekundah, saj se montazni obroc sname z zarnice, in nato enostavno zapne s sponko ter nato vtakne led v obroc
 

scorpion

Fizikalc
25. apr 2008
1.813
80
48
OSRAM Silver.....
Ja, Silverstar 2 sem uporabil za Nightbreaker... dolga življenska doba.
Kak lahko zaslepiš, če je prav nastavljeno?
Sem dolgo uporabljal te žarnice in ni take razlike, da bi samo zaradi tega slepil.
Nisem jih zaslepil, samo mislili so, da imam prižgane dolge. Najbrž zato, ker so svetile dosti močneje kot navadne. Sploh ko so bile nove. Potem pa svetilnost sčasoma upada... po 4-ih mesecih sta šle ena za drugo. Smo prav testirali z svetlomerom.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.915
5.189
113
lej če je luč pravilno nastavljena je snop tako rezan, da nasproti vozečih ne moti. Če so luči previsoko jim pa nabija in mislijo, da imaš dolge.
Ker nightbraker ne sveti toliko močneje da bi kratke menjal za dolge. Še vedno je navadna 55w halogenka to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

scorpion

Fizikalc
25. apr 2008
1.813
80
48
lej če je luč pravilno nastavljena je snop tako rezan, da nasproti vozečih ne moti. Če so luči previsoko jim pa nabija in mislijo, da imaš dolge.
Ker nightbraker ne sveti toliko močneje da bi kratke menjal za dolge. Še vedno je navadna 55w halogenka to.
Na tehničnem v 11-ih letih nikoli ni bilo težav z lučmi, kar se pravilne višine tiče. Je pa res, da je bila višina stalno nastavljena na 0, torej na najvišjo možno višino. V prtljažniku pa predelano dno (iverka z ojačevalcem in wooferjem), kar je bilo kar precej težko. No ne vem, meni se je razlika med nightbreaker in navadnimi zdela ogromna. Nimajo vsi avtomobili enakih žarometov in parabol.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.316
1.339
113
Se ne da odpret sploh? Jaz sem vzel luci ven (3min dela), ker so navodila slaba. Naknadno ugotovil da bi lahko ledico vgradil v 30sekundah, saj se montazni obroc sname z zarnice, in nato enostavno zapne s sponko ter nato vtakne led v obroc
Po navodilih Forda se dela tako, da vzames dol kolo, potem zascito koloteka in prides od spodaj do luci in menjas zarnico. Obvod na utubu pravi, da snames odbijac, odsraufas par sraufov okrog luci in jo premaknes toliko naprej, da prides zraven in menjas zarnico. Sicer pa imas glih en centi prostora za lucjo. So morali pri luci montirati se nek cuden stabilizator, da ja ni nobenega placa za menjat.
Saj nas sreco menjajo zarnico na servisu za ene 10 eur, ampak se mi ne poslusat pametovanja, ce prinesem kako cudno verzijo zarnic.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.652
1.260
113
Ja ce moras sneti odbijac je morda bolje da opustis idejo, ker ne mores biti 100% da pa ravno tvoj avto ne bo obcutljiv na motnje iz zarnice. Nisem se videl da bi proizvajalec navajal da je zarnica 100posto safe za vse avte. Navadno pise canbus error-free for 99% of cars, potem pa se zvezdica in malo drobnega tiska. Tako kitajci kot priznani proizvajalci. In ce ne javi napake takoj pri priziganju, ni nujno da ne bo kakih tezav pri spremenjeni temperaturi, vlagi, prizganih senzorjih, radiu...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.652
1.260
113
Preklet kitajec! Ravno narocim, pa predstavi nov model, še enkrat (kao) močnejši!
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.316
1.339
113
Pa veste, da ko vtaknete te žarnice LED in če se kaj zgodi (stolčeš avto, nesreča), adijo kasko oz.ne upoštevajo ničesar...
Če ima nekdo not ne homologirane žarnice, seveda ni razlog, da bi zavarovalnica zavrnila izplačilo škode v primeru nesreče. Kako vzročno vezo imajo žarnice z naletom odzadaj naprimer?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Garfildd

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.316
1.339
113
zavarovalnica VEDNO isce razlog da ne izplaca, zakaj bi bile te zarnice izjema ...
Ker žarnica nima nič z nesrečo kot je npr. nalet ali pa čelno trčenje, pa se lahko zavarovalnica ali pa kdo od tukaj na trepalnice postavi. Dajte no malo logike uporabiti. Drugo so naprimer gume, kjer je z naprimer letnimi gumami pozimi verjetnost za nesrečo (npr. nalet, slabše ustavljanje...) ali pa nehomologiranimi gumami. Lahko proba ja, ampak bo odvetnik ali pa izvedenec hitro dokazal, da zavarovalnica nima prav.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony