Kasko zavarovanje -naknadno

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.711
4.197
113
Triglav..pa te osnove so verjetno primerljive povsod ??

Podobno...

Delne kasko kombinacije, krijejo točno določene nevarnosti oz. način poškodbe ...

Parkirišče - definicija; škoda ki jo povzroči drugo neznano MOTORNO vozilo (kolesa, šajtrge, vozički odpadejo... ali če sam kaj podrsaš tudi ni krito, razni količki itd..)
Stekla, Svetlobna telesa in ogledala - kakršno koli razbitje ;kamenček, lahko je drugo vozilo, lahko je padec predmeta, toča, sam kam nenamenoma zadaneš itd...
Divjad - prometna nesreča z živaljo (velja samo neposreden dotik z živaljo, če potem odviješ in se prevrneš, to ne bo krito) škode zaradi glodalcev...

Vse to kar je krito z delnimi kombinacijami brez franšize in brez izgube bonusa, je vključeno tudi v kasku, vendar večinoma z franšizo in izgubo bonusa ( 3 premijske razrede nazaduješ za vsako škodo) običajno iz "osnovnega" kaska oz. "prometna nesreča" razen če se zgodi zaradi druge nevarnosti, razbitje stekla - vandalizem, vlom... če je vključena kraja...

Torej, če nimaš parkirišča kot delne kombinacije in te nekdo popraska z drugim avtom, potem "koristiš" kasko, plačaš franšizo in izgubiš 3 premijske razrede...

Je nakaj razlik med zavarovalnicami...
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Evo ,hvala . temu se rečem odgovor.

Samo še glede parkirišča. Se pravi v splošnem kasku pa so potem tudi ( šajtrge,količki,kolesa mopedi...) ?

So pa zadeve v splošnih pogojih sploh za kasko zelo na grobo zapisane. V delnih kaskih je nekako bolj podrobno zapisano.

Edino za točo sem videl ,da v splošnem kasku ni. Kraja sem tudi videl da ni. Pa se mo zdi ,da glodalci tudi niso v splošnem kasku ampak potem v delnem d kombinaciji.

Kasko plus B,D,K delni, je potemtakem pa res večinsko pokrito..

Zavarovalnica ceni po eurotaxu ? Upošteva nakupno,prodajno ali neko srednjo ceno ?

lp
 
Nazadnje urejeno:

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.711
4.197
113
Evo ,hvala . temu se rečem odgovor.
;)

Samo še glede parkirišča. Se pravi v splošnem kasku pa so potem tudi ( šajtrge,količki,kolesa mopedi...) ?
to spada pod prometno nesrečo posledica je franšiza + malus, morda se izplača vzeti še odkup 1. škode, da vsaj za en primer ne izgubiš bonusa

So pa zadeve v splošnih pogojih sploh za kasko zelo na grobo zapisane. V delnih kaskih je nekako bolj podrobno zapisano.
Bistvo premoženjskih zavarovanj je, da je krito samo tisto kar je napisano da je krito minus izključitve...

Edino za točo sem videl ,da v splošnem kasku ni. Kraja sem tudi videl da ni. Pa se mo zdi ,da glodalci tudi niso v splošnem kasku ampak potem v delnem d kombinaciji.
Da

Kasko plus B,D,K delni, je potemtakem pa res večinsko pokrito..
Drži, vendar je pametno še zračunati koliko bi te prišel polni kasko, saj je ponavadi v celem paketu še dosti dodatnega popusta
in ko imaš obe ceni se odločiš ali plačaš malo več in imaš vse krito, ali pa manj in potem doplačaš pri franšizi, če imaš seveda škodo.
Dostikat je res malo razlike med polno varianto in to kar si ti izbral...

Zavarovalnica ceni po eurotaxu ? Upošteva nakupno,prodajno ali neko srednjo ceno ?
Prodajno, ker se vrednosti koliko bi dobil za tak avto, (nepoškodan, stanje kilometrov in oprema)
 
  • Všeč mi je
Reactions: mercedes

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.711
4.197
113
Lopovi gledajo samo tovarniški cenik, popusti niso všteti.:gorjaca:

Proizvajalci vozil, rezervne dele vozila vrednostjo sorazmerno z vrednostjo novega vozila, ne vozila z popusti,
zavarovalnica plačuje nove dele po ceniku proizvajalca, kar je sorazmerno z vrednostjo novega vozila.

Ker zavarovalnica nima vzvoda da bi zahtevala od proizvajalca vozila, da za razevne dele da tudi take popuste
kot dajejo za nove dele, zato mora plačati polno ceno teh delov.

To ni krivda zavarovalnice, temveč krivda proizvajalca da ima tako politiko, da avte ceni višje, kot jih potem prodaja,
kupi avto proizvajalca ki ne prodaja popustov ;)

Predstavljaj si, da bi cenili avte po ceni ki si ga ti kupil in potem bi se bockali pri stroških popravil, enostavno to nebi šlo skozi,
vsekakor je pa segment avto zavarovanj neprofitabilen... dosti na račun visokih stroškov popravil in zlorab...
 
22. jul 2007
12.689
1.257
113
123
Pa naj zavarovalnice potem pritisnejo na avtomobilske lobije, če imajo takšno izgubo.A to pa ne in zakaj, ker delajo z roko v roki z avtomobilsko industrijo ;)
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Ni vse isto..Jaz bom vzel opcijo kasko na vrednost popravila ,in ne vezano na nabavno ceno avta.
5% franšiza ali najmanj 50 evrov. Se pravi do 1000 evrov škode franšiza najmanj 50 evrov ,čez 1000 evrov škode pa 5 % franšize. To je nekako najbolj optimalno za avte ki so stari nekje 5 let ali več.

Totalka je pa normalno po eurotaxu, in to me je zanimalo ali gre od prodajne ali nakupne po eurotaxu..
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Osebno jaz govorim za triglav.


Lahko se odločate med dvema vrstama franšiz:



  1. franšiza, ki je odvisna od nove nabavne vrednosti vašega vozila, izražena je v odstotkih: 1, 2, 4, 8, 16. Dražje kot je vozilo, višja je soudeležba zavarovanca pri škodi. Franšiza je v teh primerih lahko zelo visoka, zato strankam svetujem sklepanje tudi delnih kombinacij avtomobilskega kaska, kjer ni soudeležbe pri škodi. Pri manjših škodah se lahko zaradi franšiz zgodi, da zavarovalnica ne krije škode, saj ta ne presega franšiznega zneska, zato zavarovanec krije škodo sam.
  2. franšiza, ki je odvisna od nastale škode je bolj pogosta pri nekoliko starejših avtomobilih. Zavarovanci se ne odločajo več za toliko delnih kombinacij, kljub temu pa želijo imeti dovolj kritij, in to brez višje premije. Franšiza znaša 5 % od nastale škode, vendar ne manj kot 50 evrov. Torej, če škoda znaša več kot 1000 evrov, bo franšiza znašala 5 %, pri škodah, nižjih od 1000 evrov pa bo franšiza znašala 50 evrov.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Kakšna pa je razlika v ceni zavarovanja, npr. pri 4% franšizi po opciji a) in opcijo b)?

Je opcija b) generalno dražja?
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Po moje je A (prva) dražja varianta.. Je le vezano na novonabavno vrednost avta.. Je tam tudi več delnih kombinacij sklenjenih ,ker so lahko odbitne franšize glede na nabavno vrednost višje kot je dejansko popravilo. In če potem računaš še izgubo bonusa...
 

igiNo1

Guru
24. feb 2018
1.411
632
113
Ko imaš enkrat škodo, se nikoli več ne odločiš za drugo opcijo. Sploh če imaš "srečo" in imaš več kot en škodni primer. Pri VSAKI škodi imaš 5% soudeležbe in skoraj ni škode pod 2000€ če ga popravljaš na pooblaščenem. Razlika v premiji pa je 150€ ali pa še manj. Odvisno od vrednosti novega.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Eh , škode je lahko 100 ,1000.3000...evrov. Tu pa res ne moreš kar govoriti o nekih 2000 evrih. Spet je odvisno koliko kdo koristi oziroma koliko škod naredi.. Jaz nisem imel deset let nič..Potem pa eno leto srno za cca 800 evrov in pa drugo leto ptiča na avtocesti za 1200... Ampak je oboje šlo iz delnega kaska D.

Po moje je še vedno najbolje če ni nič škode. Zdaj če razmišljaš , da ker plačuješ pač ni treba paziti na vozilo je pa druga zgodba.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.711
4.197
113
Ja z škodami je tko koker imaš srečo, včasih se dolgo nič ne zgodi, potem imaš nekaj smole in imaš lahko tudi v enem leti več poškodb,
bistveno pa je, da sprejmeš odgovornost in ne robantiš pol ko se kaj zgodi in nisi imel prav tega zavarovanega...

Pa tudi pomembno je da veš kaj pričakovati, če živiš nekje kjer je parking zelo težko dobit in so avti natlačeni, je za pričakovat da boš imel v letu ali dveh kakšno večjo škodo na parkirišču, čista statistika... če pa imaš svoj parking pred hišo ali garažo, se ne motaš v šoping centrih tik pred vhodom, pa je šansa seveda manjša, ampak, še vedno je šansa...

Sem pred parimi leti imel avto tako parkiran, da si nebi mislil, da bi mi ga en tko sesul, pa sem moral menjati oboja vrata...

p.s. kot sem omenil, če greš na to varianto brez parkirišča in z minimalno franšizo in imaš že dober bonus na kasku,
doplačaj še "odkup 1. škode", ker te bo to prišlo en drobiž...