Kamioni, sneg in ostalo

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Kar govorim z soferji je tako da se pripeljejo dol z severa in vzhoda in kar gre, ko se enkrat pripeljejo v slovenijo pa ne gre vec...cudno da imamo le mi spet specificno geografijo...
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.182
2.394
113
v lokalni ostariji
mac77 neee zimske gume majo gor s snežinko in to reši vse težave... heheheh kakšni 3 akser šleparji ... to nima veze.. važn da so znežinke na sprednjih gumah pa na prikolci ker to pa pol pomaga pri oprijemu pogonske akse, ko je kamion prazen ali pa ves tovor naložen zadaj na prikoli
smile-1.gif


gume morejo biti dobre, ampak niso pa vsemogočne...
 

krofica

Fizikalc
24. feb 2010
357
91
28
''letošnjo zimo zagotovo še ne bo''...

Pa naslednjo tudi ne, potem se bo pa že malo pozabilo.

Drugač pa iščejo in čakajo da en ''znanec'' al pa nekdo iz bližnjega družinskega kroga začne delati odre in da mastno zaslužijo pol jih bojo pa postavili
zmaga.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
In postavili bi na enem počivališču ali mogoče celo na dveh ... Moralo bi biti vsaj na vseh, pa še mogoče kje kaka tabla, da lahko zavijejo z avtoceste in vozilo očistijo v bližini in vožnjo nadaljujejo.
Kaj se zgodi, če tovornjakar z lestve čisti cerado in pade? Dvomim, da obstaja veliko zavarovalnic, ki bi izplačala odškodnino zaradi take poškodbe, ker se z lestve lahko presneto malo stvari varno dela. Profesionalni voznik ni upošteval navodil za varnost pri delu. Če gremo malo v paradokse slovenske zakonodaje in državne infrastrukture, bi lahko državni organi ustavljali in kaznovali vse prevoznike ob sneženju. Tiste, ki imajo sneg / led na ceradi, prevzame prometna policija, ostale pa inšpektor za varstvo pri delu. Kako je očistil in s kakim pripomočki. Čista zmaga za državo
evil.gif
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Potem najboljše da voznik čaka na parkingu na pomlad. Al pa tako kot on revež zadnjič na počivališču Zima, ki se mu je streha na prikolici skupaj sesedla od teže snega.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.366
5.873
113
pri taščici
Komentar pri clanku AM na fb
Citat:
Še pogled iz druge strani: če se pri čiščenju snega s strehe zgodi nesreča in voznik pade s strehe, zavarovalnica zavrne izplačilo odškodnine. Poznan je primer, ko je voznik padel, si poškodoval nogo in zapestje, več mesecev bil na bolniški, zavarovalnica pa je zavrnila odškodnino. Pridobili so mnenje proizvajalca prikolic, da je hoja po strehi prikolice prepovedana (kar jasno označuje tudi nalepka z navodili na notranji strani vrat), voznik prav tako ni mogel dokazati, da mu je bilo s strani nadrejenega ukazano, da mora na streho. Sklep zavarovalnice je bil, da je voznik ravnal malomarno in v nasprotju z navodili proizvajalca, ko je splezal na streho z namenom, da jo očisti. Prav tako zakonska obveza vožnje z očiščenim vozilom ne določa, da mora voznik na streho. Tako je ostal brez odškodnine oziroma je dobil samo nekaj drobiža iz lastne police. Torej voznik finančno nasrka v vsakem primeru: če ne očisti, je kazen, če očisti in se poškoduje, ima nekaj mesečni izpad prihodka. Razlika je samo, da če ne očisti, ga bo fizično manj bolelo, saj ne bo poškodovan oz.bo nekdo drug. Streha tovornega vozila ni namenjena hoji. Poleg očitne nevarnosti padca (na strehi je kot na drsališču) se tudi sicer zaradi teže voznika poškodujejo vodila, ki pri natovarjanju iz vrha omogočajo odpiranje strehe. Še največja težava, s katero se sooča vsak voznik in ki je glavni razlog neočiščenih streh, pa je - kako naj sploh pride gor. 4 metre višine je. Če nisi spreten plezalec (in večina ljudi ni) je to nepremagljiva težava. Na sedežu podjetja se najde kakšna lestev ampak kamioni so večinoma na poti. Ni pošteno, da pišete, da smo vozniki malomarni in neodgovorni. Večina bi nas precej raje očistila strehe, saj se zavedamo nevarnosti a enostavno ni mogoče.

Spomnimo se gasilcev celju.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.403
113
še v SLO - ampak komaj
Pa še mojih 5 centov.

Odri bodo blažev žegn in bodo bolj pokrivali osnovno za kaznovanje kot reševali dejanski problem. Postavljeni bodo na počivališču, kjer stoji 50 pa več tovornih vozil. Stal bo 1 oder - a res mislite, da bodo vozniki stali v “vrstah”?
Torej je edina rešitev “ameriški portal”, ki pa spet rešuje samo sneg - ledeno ploskev, ki je bistveno bolj nevarna pa.

Edina sreča je, da je tehnologija in kvaliteta materialov v zadnjih letih toliko napredovala, da se cerade bistveno manj podajajo in s tem nudijo tudi bistveno manj možnosti nastajanja “ledenih jezer”.

Popolnoma čistih streh pa tovornjaki ne bodo imeli nikoli in upam, da bodo naši represivni organi dovolj “normalni” in ne bodo kaznovali nekoga, ki se mu bo “odtrgala” 2 mm debela plahta in odletela v koščkih med vožnjo, ki bo pristala na 10 cm snega na strehi za seboj vozečim avtom.

Pa še enkrat glede odrov in “bla¿evega žegna” - dokler ni pametnejše rešitve jih naj postavijo. Po možnosti na izhodu iz počivališča.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
Torej tisto, kar sem jaz ugibal, dejansko drži. Ročno čiščenje brez odra ni v skladu s pravili varnosti pri delu, če voznik to naredi in se poškoduje, je najmanj ob odškodnino zavarovalnice. Verjetno pa bi ga čisto upravičeno (po naših zakonih) delodajalec postavil pred vrata brez odpravnine, ker je bil malomaren na delovnem mestu.
Kot je v navadi pri nas: imamo zakon in nobene realne osnove, da bi se zakon izvajal. Glede na stališče SJTV1 v tej temi me čudi, da je AM sploh poskušal malo realno osvetliti to problematiko. Po nekem naklučju sta Siol in AM na isti dan objavila podoben članek.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.554
8.909
113
Malo so se potrudili in članek je celo korekten, samo mimo besedice "malomarno" pa seveda niso mogli. Predlagam še en test gospodu uredniku....naj za AM Vlog osebno očisti zasnežen kamion, pa da ga vidimo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.095
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Komentar pri clanku AM na fb
Citat:
Še pogled iz druge strani: če se pri čiščenju snega s strehe zgodi nesreča in voznik pade s strehe, zavarovalnica zavrne izplačilo odškodnine. Poznan je primer, ko je voznik padel, si poškodoval nogo in zapestje, več mesecev bil na bolniški, zavarovalnica pa je zavrnila odškodnino. Pridobili so mnenje proizvajalca prikolic, da je hoja po strehi prikolice prepovedana (kar jasno označuje tudi nalepka z navodili na notranji strani vrat), voznik prav tako ni mogel dokazati, da mu je bilo s strani nadrejenega ukazano, da mora na streho. Sklep zavarovalnice je bil, da je voznik ravnal malomarno in v nasprotju z navodili proizvajalca, ko je splezal na streho z namenom, da jo očisti. Prav tako zakonska obveza vožnje z očiščenim vozilom ne določa, da mora voznik na streho. Tako je ostal brez odškodnine oziroma je dobil samo nekaj drobiža iz lastne police. Torej voznik finančno nasrka v vsakem primeru: če ne očisti, je kazen, če očisti in se poškoduje, ima nekaj mesečni izpad prihodka. Razlika je samo, da če ne očisti, ga bo fizično manj bolelo, saj ne bo poškodovan oz.bo nekdo drug. Streha tovornega vozila ni namenjena hoji. Poleg očitne nevarnosti padca (na strehi je kot na drsališču) se tudi sicer zaradi teže voznika poškodujejo vodila, ki pri natovarjanju iz vrha omogočajo odpiranje strehe. Še največja težava, s katero se sooča vsak voznik in ki je glavni razlog neočiščenih streh, pa je - kako naj sploh pride gor. 4 metre višine je. Če nisi spreten plezalec (in večina ljudi ni) je to nepremagljiva težava. Na sedežu podjetja se najde kakšna lestev ampak kamioni so večinoma na poti. Ni pošteno, da pišete, da smo vozniki malomarni in neodgovorni. Večina bi nas precej raje očistila strehe, saj se zavedamo nevarnosti a enostavno ni mogoče.

Spomnimo se gasilcev celju.

Pa še nekaj, kar tui ni omenjeno v članku: kakšna je odgovornost DARS, če se voznik polomi na tistem odru. Mu spodrsne na štengah? Ker morda niso ble dobro spucane? A to krije DARSova polica? A gre lahko kdo na DARS na sodišče, če voznik na odru pade in se ubije?
Postavit oder je najmanjši problem, vsa ostala birokracija in prvo je zaj...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.095
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Malo so se potrudili in članek je celo korekten, samo mimo besedice "malomarno" pa seveda niso mogli. Predlagam še en test gospodu uredniku....naj za AM Vlog osebno očisti zasnežen kamion, pa da ga vidimo.

Sorry, ampak s nsgom in ledom se peljat na kamionu (ali osebnem avtu, da ne bo pomote), je malomarno.

definicija malomarnosti v KZ:
Citat:
če storilec ni ravnal s potrebno pazljivostjo, čeprav se je zavedal, da lahko stori dejanje, pa je lahkomiselno mislil, da se to ne bo zgodilo ali da bo to lahko preprečil (zavestna malomarnost), ali če se ni zavedal, da lahko stori dejanje, pa bi se bil po okoliščinah in po svojih osebnih lastnostih tega moral in mogel zavedati (nezavestna malomarnost)

In glih čisto vsak voznik ve/bi moral vedet, da lahko sneg/led odleti z avta, če ga ne spuca. Torej izraz malomarnost absolutno drži. Vse ostalo napisano, tudi to, da kamionarjev pač ne moreš slilit delat nekaj, kar je zanje lahko (smrtno) nevarno, pa tudi. Krivda države, da tega področja ne uredi.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.554
8.909
113
Jap, samo ni nujno voznik malomaren, je največkrat delodajalec. Mogoče v članku pogrešam še ta del problema. Kaj si mislim o kretenih, ki se vozijo s kapami na strehah avtomobilov sem pa že velikokrat napisal, pa ne bi še enkrat. To je zame višek arogantnosti in malomarnosti.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.095
113
www.adriamedia.si
Hja, za zakon je voznik. Ampak saj pravim, to je poroblem (ne samo naše) zakonodaje. Bi morli predpisat odre tako na počivališčih kot tudi obvezo, da imajo razna skladišča, prevozniške firme ipd to zagotovljeno ...
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.182
2.394
113
v lokalni ostariji
ajoj... kako lahko je opletat s "malomarno" "prepovedano" "kaznivo"

dejstvo je, da ceradarja spucat ni enostavno kot osebno vozilo. pri avtu ja, je malomarnost, da s metlo ne butneš dol snega. pri kamionu pa je to početje lahko smrtno nevarno...

pravi sistem je na vseh počivališčih in večjih parkingih portali za čiščenje ("ameriški" sistem)

ima pa krone že možnost, da nabaviš prikolico, ki ima opcijo izdelave "dvokapnice":))
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:

Popolnoma čistih streh pa tovornjaki ne bodo imeli nikoli in upam, da bodo naši represivni organi dovolj “normalni” in ne bodo kaznovali nekoga, ki se mu bo “odtrgala” 2 mm debela plahta in odletela v koščkih med vožnjo, ki bo pristala na 10 cm snega na strehi za seboj vozečim avtom.

Odkar sem v Dravogradu plačal kazen policaju, ki mu je po njegovih besedah "kup leda" padel na havbo civilnega avtomobila, se ničemur ne čudim.

Ponoči je na Kopah snežilo in padlo je cca 10cm snega na avtodom. Pred odhodom sem splezal na streho in jo očistil do cca 1mm tanke plasti ledu, ki se je prijela strehe in ni šla dol. V dolini je bilo toplo in se je led odlepil, ter na krožišču je del njega (ajde 1/2 m2) padel na cesto.

Po divjem prehitevanju čez polno črto me je policaj v civilnem avtu (peljal se je v službo) ustavil (sam sem zapeljal na parkirišče PP Dravograd) mi spisal kazen, ter počakal da sem očistil streho (med tem so se njegovi sodelavci skozi okno smejali, zavijali z očmi in se križali).

Sem bil kriv? Sem.
Sem koga ogrožal? Po moje ne.
Sem plačal kazen? Seveda.
Je to normalno? Po moje ne.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Glede kamionarjev in snega: a raztegljive lestve pa ne obstajajo, tako da prisloniš gor in lepo potem očistiš sneg dol? Za led pa seveda, če je popolnoma zaledenelo paziš na temperaturo in ko enkrat naraste se ustaviš in spet očistiš dol.
Ker drugače bi to veljalo tudi za SUV-je in velike enoprostorce, kjer si moraš pomagati vsaj s ''stolčkom''. Čujte gospod palicaj, ne dosežem, pa sem kar pustil gor, a ne?

PS: In ja, lestve drsijo, ravno tako pa se človek lahko znajde in nabije spodaj kaj podobnega kot je recimo dereza. Morda se celo že kaj takšnega dobi.
PS2: In ja, zunaj je mrzlo in šofer se lahko prehladi in spet ne bo dobil nič od zavarovalnice.
PS3: In ja, vmes ko čisti, se lahko kdo zaleti vanj in ga zbije dol in spet ne bo nič dobil od zavarovalnice.
PS4: in ja, še 100.000 razlogov lahko navedemo. Ko bo enkrat nekomu debel led sesul steklo in ga zaklal v avtu, bomo potem videli, kaj bo.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.182
2.394
113
v lokalni ostariji
mojster

kamion je visok 4m! ni to enoprostorc oziroma suv (katerega lahko spucas brez nekih lojtr, imam kombi (vito) pa vem da gre...).

streha ceradarja ni glih pohodna.

in ja, velik kamionarjev reskira pa gre gor in kida sneg. vsake tolko en pade. je pa to dejansko v nasprotju s zakonom o varstvu pri delu (to je že delo na višini. voznik bi moral biti privezan->kje že?)

kolk si pameten. bi ti dal lojtro pa sam enga solo skidaj. ne rabiš šleperja...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
mojster, nisi me razumel.
Ne pravim, da naj gre NA streho. Faking se da iz lojtre čisto lepo pucat zadevo (PREVERJENO IZ PRVE ROKE), res pa moraš ene 10x prestavit lojtro in ti gre nekaj časa. In ja, tudi z lojtre lahko padeš, če si štor. Naj pač v interna navodila za upravljanje s tovornjakom napišejo, da je treba z lojtro počistit sneg in to naj tudi zavarovalnica sprejme, če je zavarovanje največji problem. Pa verjamem, da ni.

Drugače pa naj ne pizdijo, če dobijo kazen. McGyverju tudi ni bilo ok, pa ni lapal, temveč je plačal. Zakon je jasen, je..bi ga, pa tudi če je zanič. Ga je treba spremenit. Sem tudi jaz že plačal za budalaštino, ko je drugi policaj samo stran gledal in se križal. No, sem unemu bedaku z nasmehom rekel, da če mu bo zato lepši dan, bom pa skeširal. In sem, ker sem PO ZAKONU zajebal.

Aja, pa še tole: ker je tak problem zavarovanje in izpad dohodka, če pride do poškodbe pri čiščenju. Me zanima, kaj se bo zgodilo, če bo koga zaklalo ali poškodovalo. Ker očitno gre za malomarnost, torej zavarovalnica ne bo plačala, najebal bo pa direkt šofer. In s pravim odvetnikom, bo lahko delal, ampak bo kar nekaj let delal za odškodnino. Čudno, da šoferjem ali pa delodajalcem to ne pade v glavo. Ali morda računa, da bo šlepar takrat že 1000km stran in se ne bo dalo dokazat, da je padlo točno iz tega tovornjaka? Samo vprašam.