Kako zvezati tovor-lahka avtomobilska prikolica

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
govorimo o tem, da more bit tovor tak privezan, da nima kam it ko pride do neljube situacije.
Pa ne vleči zaj avtov tu not ker nimajo nobene veze.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
avto zagurtnajo čez gumo, ker ima v primeru nesreče samo eno opcijo odklona, na gor do maksimalne raztezne višine amortizerja, vzmeti. če bi ga gurtnal čez streho, bi še to pot izničili. verjetno so ujeli, da je bolj smotrno to pot pustiti, saj škode ni, gurtna čez streho pa bi naredila škodo.

vitel in cepilec bi lahko gurtnal na sredinjski kavelj spodaj, če bi bil stroj površinsko 'velik', višinsko pa nizek. ker pač ni, ga gurnatš nekje po višini na vse 4 konce. samo na dva je pol dela, ali nič.

pa da ne bo kdo mislil, da sem pameten, ampak ene 10 krat sem se pa usral med vožnjo, ko sem gurtnal kakor pač sem. in potem popravljaš in opravljaš. in časih rabiš za 200kil 4 gurtne, včasih nobene. ko voziš in se tiso nagiba, da ne rečem rit premika v avtu..je pa svojevrsten občutek. vedno sem se vprašal kaj mi je bilo tega treba.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Danielt, morda je priložnost sedaj, da predelaš svojo prikolico in dodaš kavlje za pripet. Pa ne z mini lesnimi vijakci za poličko v dnevni, ampak z oreng vijaki (M12 ali M16) skozi plato. Dobro bi bilo, da gre spodaj še skozi šasijo in ni pritrdišče samo na leseni plati.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.680
3.564
113
Pri teh tamalih 1m x 2m ponavadi taki kavlji nimajo smisla ker je premalo prostora. Tudi sicer je spodaj samo vlečni drog in v najboljšem primeru 2 prečna pleha ki nosita blatnike. Pozabi da boš v šasijo kavlje vijačil ker šasije sploh ni.

Sicer pa brezveze ugibat. Manjka podatek tako o tovoru kot prikolici. Na pamet rečeno, porineš do prve planke in z gurtno privežeš zadnji del da se ne more dvignit in nima vse skupaj kam it. Če si prelesen pa pripravi sixpack in povej kje naložim in kam peljem.
 
  • Haha
Reactions: Romzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.322
5.843
113
pri taščici
Danielt, morda je priložnost sedaj, da predelaš svojo prikolico in dodaš kavlje za pripet. Pa ne z mini lesnimi vijakci za poličko v dnevni, ampak z oreng vijaki (M12 ali M16) skozi plato. Dobro bi bilo, da gre spodaj še skozi šasijo in ni pritrdišče samo na leseni plati.
A si ti gladek, M16?
Kombiji (razen Forda) imajo mislim da neke m6 (ali celo M5 ali M4) vijake in rinke, pa v kombiju lahko pelješ eno tono. Ti bi pa v prikolico ndm 750 dal M16 vijake. Saj bi potem lahko peljal samo še balo stiroporja.
Z M16 je vprašanje če je bil uparjalnik za NEK pred dvemi desetletji pritrjen. Pa je bila masa nekaj 100 ton.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Jaz vedno rad pretiravam. V sluzbi imamo CNC stroje za plate priklemat z M20 vijaki in to original. Kaj na to poreces?
Ajde, pa naj bo M12...da bo volk sit in ovca cela...
Samo ti si sel pa ravno v kontra smer. Res verjames, da imajo M4 celo, kot si napisal. Dej, pejd v skatlo, ki jo mas, pa najdi en M4 vijak, da bos videl, koliko je to majhno.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Stroje so verjetno projektirali (tudi) za am. trg, kjer imajo prelomnico sv. Andreja in pravni sistem, ki živi od neumnosti ljudi...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Spet alter filozofska razprava. Tovor povežeš okrog z gurtno preko in pod prikolico, lahko snameš še zadnjo planko in tovor nekako zavaruješ, da ne bo poletel naprej če bo panika (nalet ali močno zaviranje). Bognedaj da se prevrneš, ker bo prikolica z gurtno ali brez bolj kot ne razpadla.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Piz.darija, jaz moram placati kur.cevo homologacijo temnejsih sip, 99% ljudi pa tovora na prikolici ne zna pritrditi.

A ti lahko se svetujem, da pazis in ne sekas ovinke, prosim in si pozoren na varnostno razdaljo, ker bos dlje zaviral. Za sklopko me pa ne skrbi, ker je itak tvoja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Kaj se zmenimo za M10 in basta? :cool: Tako so se menili pri BMW-ju inženiriji, ko so projektirali ketenco za motor...so rekli, ma ne rabiš debele ketne....včasih so pa rekli, daj debeleeejšooo za ziher... :valjamse: Sam povem :)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Eno je m8 šrauf ki ga ne vtrgaš kr tak drugo je pa pecikl ketna na 2.0 dizlu.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.680
3.564
113
Tole drži 800 kg, to pomeni da lahko privežeš tovor, ko prikolice ne rabiš pa jo lahko za en tak hakl obesiš pod strop garaže. Če bo 8mm lesena plata v katero boš šraufal M12 zdržala je pa drugo vprašanje.



Če že, potem je tole boljša varianta, samo kot sem že napisal, pri malih prikolicah je hitro naložena do roba in je premalo prostora da bi okrog takega hakla lahko gurtno šponal. Ne moreš ga pa zmontirat popolnoma v kot.

 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Sam povem, da na prvem linku sta pri eni zaponki 2 x M12, torej je to 2 vijaka po fi12, jaz sem imel v mislih pa 1x M12 oz. 1 x M16 cist na zacetku. Sej ce das 2 X M12, rata ravno 1 x M16 v preseku. V drugem linku pa se bojim, kaj bi ratalo pri osovinci in plescku, ko vse to napnes... Moramo se zavedati, da ko mi zategnemo gurtne, ne deluje samo 200kg na vijak, ampak cez tono. Zato jaz ne bi dajal nekih M5 ali M6...pod M10 se sploh ne bi menil. A ni bolje malo predimenzionirat?
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
9.680
3.564
113
Ti mal pozabljaš da že tole kar sem linkal se uporablja na večjih prikolicah, ne na teh malih za krompirjeve gajbice vozit, kjer maš hakle z enim M6 prišraufane. Večji nimajo nobenega smisla ker jih nimaš kam pritrdit. Edino kar se vijači direkto na vlečni drog (osovina, vlečna sklopka, kason, podporno kolo) je ponavadi M10 ali M12.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ocitno sem se stara sola in raje predimenzioniram, kot pa bi se tresel, kdaj bo kaj odtrgalo in "ali je na limitu"
Sicer pa, odpiralec teme, kaj si pogruntal?