Kako razviti varnostne pasove?

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
38
Pozdravljeni!

Nabavil sem varnostne pasove za zadnje sedeže od traktorja pa so skoraj do konca naviti in ne vem kako jih razviti.
crazy1.gif


Je kje kaka varovalka ki bi jo moral sprostiti?

Ali naj pozabim na vse skupaj in jih uporabim za roče na košu za seno?
grin1.gif


Aja, pa tip mi je poslal vseh pet varnostnih pasov in ne vem kako naj ločim zadnje in prve....
 

Lorus

Pripravnik
3. sep 2007
410
0
16
ljubljana
Jaz sem razstavljal pas pri mojem avtu ...

Pazi, da ne boš odvil fedra za navijanje ...

Tista stran, kjer je utež in blokada, da se pas ne odvija ponavadi ni prišravfano ampak so samo plastični zatiči, ker ni obremenitve na tem delu ...

Prvo pa probaj spraviti mehanizem čimbolj v vodoarvno in navpično lego in probaj ga še malo navit, da se bremza "odklene" in potem povsem počasi ven vlečt ...

Drugače pa ne vem ... je malo je.a tole drugače ...
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Kot ti je že svetoval - zaklene se ob vsakem nagibu izven predvidene smeri. Torej, včasih so sicer montirani postrani, zato moraš ohišje prav postaviti, da se odklene in da ga lahko ven potegneš. Zna biti problem, če je navit do kraja, ker bi moral malo popustiti, da se spet da ven potegnit.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
38
Malo je še lufta.

Se pravi da "valj" postavim pokonci na vodoravno podlago ali ga dam ležat vodoravno?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
navijalec mora biti v pravilnem polozaju, sicer se zatika.
 
Nazadnje urejeno:

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Ni mus, da je vodoravno, odvisno iz katerega avta/traktorja je, je pa večinoma vodoravno (ne rabi pa bit precizno vodoravno, ker avti tudi ne stojijo vedno na vodoravni podlagi, pa se še vedno lahko zapneš).
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Tako nekako, samo kaj se smatra vodoravno - os je običajno približno vodoravno, pritrdilna ušesa pa navpično - skratka ponazori položaj montaže pa bo šlo.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
38
Traktor=G2.

Ma če grem delat kaj k bajti rabim za otroški sedež da v delavskih cotah in z materialom/orodjem ne userjem karavana.

Zaenkrat hvala za nasvete, bom probal čez vikend.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
kak se pa da popravit, da bi feder bil bolj "močen" , ker mi noče pasa lepo nazaj potegent?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Od česa sploh so pasovi? Če so od avtomobila, 5-vratnega, sprednji sedeži, potem so skoraj zagotovo navpično postavljeni. Če so od 3v in/ali opd zadnjih sedežev, potem skoraj zagotovo niso navpično postavljeni, ampak nekoliko z nagibom.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
kak se pa da popravit, da bi feder bil bolj "močen" , ker mi noče pasa lepo nazaj potegent?
Ponavadi ni feder kriv za to ... pas malo namaži s sprejem za nego armaturke avtomobila, pa se bo lepše pospravljal.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.750
210
63
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
kak se pa da popravit, da bi feder bil bolj "močen" , ker mi noče pasa lepo nazaj potegent?

do konca razvij pas, snami pas iz lezisca in navij se obrat , dva vzmet. pazi da ti zadeva ne uide iz rok, ker potem lahko zadevo vrzes v kanto. ko dodatno navijes mehanizem, vstavi pas pravilno nazaj v utor.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.750
210
63
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Traktor=G2.

Ma če grem delat kaj k bajti rabim za otroški sedež da v delavskih cotah in z materialom/orodjem ne userjem karavana.

Zaenkrat hvala za nasvete, bom probal čez vikend.

kupil si pasove od golfa 2 za v golfa 2? zmontiraj na mesto, ki je namenjeno varnostnemu pasu in sistem se bo sprostil. ce bi rad prej sprostil zadevo, postavi pas v tocno tako lego, kot jo ima na avtu in zadeva se bo sama sprostila. upam, da si kupil zadnje varnostne pasove in ne prvih, ker jih ne bos mogel uporabljati zadaj.

pa se to. levi pas gre na levo stran, desni na desno.

hint: levi pas ima liho katalosko stevilko, desni sodo .....
cheer.gif
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
38
Citat:
pa se to. levi pas gre na levo stran, desni na desno.

Dobro da si povedal.
hysterical-1.gif


Citat:

hint: levi pas ima liho katalosko stevilko, desni sodo .....

No, tole je že bolj uporabno.

Na enem paru sicer je oznaka R in L, na enem pa ne.

Sicer pa hvala vsem. En par mi je uspelo razviti; upam da je zadnji ker še ni bilo časa za montažo.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.750
210
63
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Citat:
pa se to. levi pas gre na levo stran, desni na desno.

Dobro da si povedal.
hysterical-1.gif

ti se kar cudi, so me ze klicali v kleparsko, ko po 1 uri niso bili sposobni namontirat pasov na avto. jasno, ko so pa levi pas montirali na desno stran .......
cheer.gif


evo se slikca s kataloskimi od zadnjih pasov ......
308163-paszadnjig2.GIF
 

Priponke

  • 308163-paszadnjig2.GIF
    308163-paszadnjig2.GIF
    58,4 KB · Ogledi: 277

Telefunken

Fizikalc
23. jul 2007
1.909
0
36
Morda ena neumesna za v to temo.

Zanima me zakaj v osebne avtomobile ne vgrajujejo tistih "rally" pasov, ki te resnično držijo na sedež, ki potekajo prek ramen. A niso boljši kot sedanji "počez".
 

Anzee

Pripravnik
24. sep 2007
679
0
16
41
Ljubljana - Siska
www.facebook.com
O tem je bilo ze dosti govora. Rally (H) pasovi ne omogocajo da se premikas levo/desno (v primeru ce se obrnes na streho se ne mores "skloniti") - v rally avtomobilih te pred kolapsom strehe na glavo resi varnostna kletka in celada. Povrhu tega so taksni pasovi vpeti na zadnjem delu avta (podrocje zadnjih sedezev), tako zadaj nebi mogel nihce sedeti..