Citat:
Uporabnik Joshua pravi:
Ja pri avtomobilih, ki nimajo klime je skor vseeno če imaš poleti naštimano na vroče/hladno ker isto piha. Vsaj pri mojmu je tako.
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Zrak se zajema z loputo tik ob vetrobranskem steklu, na zunanji strani je mikrofilter, nato pa ventilator, ki vleče zrak iz zunanjosti. Če imaš naštiman mrzel zrak, gre ta zrak direktno v kabino - seveda, ko je zunaj 30 st. C bogve kaj ne more ohladiti, kot so ti povedali, še največ v stilu ventilatorja - ali pa imej odprta vsa okna/šibedah.
Če vključiš gretje, se pot zraka spremeni tako, da gre še skozi "pečko" (mali hladilnik sredi aramaturne plošče, v katerega je bila hkrati spuščena še vroča hladilna tekočina motorja) in se tako ogreje.
Če imaš klimo, je pred pečko gretja še izmenjevalec toplote klime (fizično podoben pečki), ki ob vklopu klime hladi zrak (obenem mu odvzema vlago, zato se šipe odrosuje s klimo!), ta nato potuje čez pečko gretja (v kateri ni tople vode, zato zrak ostane mrzel) in nato v kabino.
(Če naenkrat vključiš gretje in klimo, bo zrak morda nekoliko manj vroč kot brez klime, šipe pa bo vseeno dobro odroševalo, ker klima odstrani vlago iz zraka.)
Še kaj?
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
zato se (pri recimo nastavljenih 22st) zrak najprej maksimalno ohladi, nato pa se na pecici ogreje do zeljene temperature.
klimatski del (del ki ohlaja zrak) zal deluje on/off. inverterjev zal se ni. (vsaj jaz jih se nisem srecal).
popravi me, ce se motim.....
Zakaj naj bi to ne bilo ekonomično?Citat:
Uporabnik tony pravi:
....
Sem malo razmislil in glede zgornjega imaš vsekakor prav - kompresor dela samo on/off, nato pa se zrak dogreje z vročo vodo (o ekonomičnosti kdaj drugič
Citat:
Uporabnik tony pravi:
(Če naenkrat vključiš gretje in klimo, bo zrak morda nekoliko manj vroč kot brez klime, šipe pa bo vseeno dobro odroševalo, ker klima odstrani vlago iz zraka.)
Citat:
Uporabnik philips pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
(Če naenkrat vključiš gretje in klimo, bo zrak morda nekoliko manj vroč kot brez klime, šipe pa bo vseeno dobro odroševalo, ker klima odstrani vlago iz zraka.)
Na kak način pa klima odstranjuje vlago ? Najbolj preprosto in logično je seveda s kondenzacijo (mrzel zrak lahko vsebuje manj vlage) in potem se višek vlage izloči. Ampak pri gretju pa to žal ne deluje. Tam bi že rabil en filter (higroskopičen), ki na sebe vleče vlago, razen če imajo avti to vgrajeno ?
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Zakaj naj bi to ne bilo ekonomično?......Citat:
Uporabnik tony pravi:
....
Sem malo razmislil in glede zgornjega imaš vsekakor prav - kompresor dela samo on/off, nato pa se zrak dogreje z vročo vodo (o ekonomičnosti kdaj drugič