Kaj vas moti pri vašem avtu?

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
sad noben se ni hvalil, tako da si nehaj domišljati in izmišljati neke zgodbice. Takrat avto najbolj potegne, tako kot vsak avtomatik, ko stojiš na bremzi pa držiš gas... tak da ne nabijaj. Nič ne "leti", ker avto je pač hiter kot je. Še zmerom je to 8s do 100kmh, kar je relativno počasi :)
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.499
9.201
113
A res, hvala da si me razsvetlil. Sedaj mi pa napiši še eno zgodbico, ker jaz je nisem, ti si pisal o bogih Falkencah.
Pa bom še enkrat napisal: res bi rad videl hibridarja, ki bo brake torque štartal. Pa ne bit ženske in iskat 1001 skrit pomen teh besed, temveč le preberite besede in razumite, kaj pomenijo. Hvala.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Sad ne doume, da ima hibrid pri nižjih hitrostih pač pomoč elektrike iz baterije. In gre na kolesa v paraleli moč tako motorja z notranjim izgorevanjem, kot elektro motorjev, ki za pospešek jemljejo energijo iz baterijskega zalogovnika energije.
Dejansko ima hibrid v špicah višjo moč, kot jo ima zgolj fosilni motor. Plus eCVT avtomatika naredi svoje, saj drži bencinski motor konstantno v območju najvišje moči.
Kjer hibrida zmanjka je pač kasneje, pri višjih hitrostih in ko je energija iz baterije izčrpana. Potem smo na točki, kjer šteje samo moč fosilnega motorja.
Skratka, za dirkanje ravno ni. Za odločno pospeševanje v križiščih, uvozih na avtocesto in prehiteti kako počasnelo, pa je.

Problem v sloveniji pa je, da je večina folka na ročnih "športnih" menjalnikih, kjer se je pač treba ekstra potrudit za pospeške, motor zavrtet na max obrate in menjavat. Celemu kupu folka pa zapovrh še crkne avto, ko je treba pospešit, pa je zmaga glede izpraznitve križišča. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

sad

Guru
24. avg 2007
20.499
9.201
113
Sad ne doume, da ima hibrid pri nižjih hitrostih pač pomoč elektrike iz baterije. In gre na kolesa v paraleli moč tako motorja z notranjim izgorevanjem, kot elektro motorjev, ki za pospešek jemljejo energijo iz baterijskega zalogovnika energije.
Dejansko ima hibrid v špicah višjo moč, kot jo ima zgolj fosilni motor. Plus eCVT avtomatika naredi svoje, saj drži bencinski motor konstantno v območju najvišje moči.
Kjer hibrida zmanjka je pač kasneje, pri višjih hitrostih in ko je energija iz baterije izčrpana. Potem smo na točki, kjer šteje samo moč fosilnega motorja.
Skratka, za dirkanje ravno ni. Za odločno pospeševanje v križiščih, uvozih na avtocesto in prehiteti kako počasnelo, pa je.

Problem v sloveniji pa je, da je večina folka na ročnih "športnih" menjalnikih, kjer se je pač treba ekstra potrudit za pospeške, motor zavrtet na max obrate in menjavat. Celemu kupu folka pa zapovrh še crkne avto, ko je treba pospešit, pa je zmaga glede izpraznitve križišča. :)

Imaš prav, sad je butl, ogo pa ne zna brat. Tole sem napisal par ur nazaj.
In v videu lepo piše na veliko, da je hibrid povečeval razliko tudi, če zanemarimo začetni štart, kjer je elektro navor naredil svoje.
Z vsem ostalim se strinjam, razen tega: jaz sem komentiral IZKLJUČNO tisti video zgoraj, kjer hibrid totalno uniči 1.8 bencinarko. In v videu lepo piše, da je hibrid tudi po začetnem štartu še POVEČEVALA razliko med obema voziloma. Na videu je tudi lepo vidno, da je ta razlika že konkretno znašala tik pred zaviranjem. In očitno bencinarka ne bi ujela hibridke do 100 km/h. Torej je nekaj s tem video posnetkom narobe ali pač Toyota laže v podatkih (yea right). Pa se ne bi niti spuščal v to, če ne bi bila ta razlika dejansko enormna.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Testi pospeškov so delani po nekih normativih. Pri vozilih z ročnim menjalnikom jih delajo praviloma poklicni dirkači.
Ko teste delajo laiki, po svojem normativu, so rezultati pač drugačni.
In za laika je pač hibrid z eCVT pač izi varijanta. Samo pritisne gas do tilta, ostalo opravi mikroprocesor.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.499
9.201
113
Testi pospeškov so delani po nekih normativih. Pri vozilih z ročnim menjalnikom jih delajo praviloma poklicni dirkači.
Ko teste delajo laiki, po svojem normativu, so rezultati pač drugačni.
In za laika je pač hibrid z eCVT pač izi varijanta. Samo pritisne gas do tilta, ostalo opravi mikroprocesor.
Se strinjam.
Ne moreš pa podajati takega YT testa kot dokaza, kako je hibrid hitrejši, če številke kažejo popolnoma drugo sliko.
Lahko pa pri Corolli vzameš ICE s CVTjem in je še vedno hitrejša do 100km/h od 1.8 hibrida. Je pa razlika nekaj manjša. Ampak tisto, kar je v video posnetku ni ničemur podobno, ker bi ICE po začetnem flofu moral začeti dohajati hibridko, pa mu hibridka še vedno beži do konca. Torej nekaj ne štima. Vsaj moja kmečka pamet tako pravi.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Preveč razmišljate. Vsak dandanašnji voz je sposoben spodobno štartat in hitro zapustiti križišče ali dobiti hitrost za vključevanje na AC. Tle sekunda gor ali dol pri pospešku do 100, ter avtomatika, dsg, ecvt ali kvačkalica nima nobene veze. Vse je v vozniku ali lovi tisti deci porabe pa naj bo hibrid, honda vti ali premija na kurilca. Če ti en jajca z 5.0 bimmerjem ali z kio picanto je vseeno. Če bi oba gas prtisnila kot je treba, bi morda picanto kake 0,5 sekunde kasneje zapustil križišče. Zanemarljivo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gasper008 in sad

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Preveč razmišljate. ...
... jih je strah iti prehitro čez 88Mph, da se ne znajdejo na neznanem kraju, v neznanem času in pred neznano napravo, ki te vseka po žepu in pol ni dnarja za obroke za kredit za avto ... pol je pa treba kolesarit :valjamse: ...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OT za tiste s kraškega roba, ki razumete zahodne sosede in imate "TV na anteno" ...
@-ITA : social.byoblu.com ; Classic-Byoblu.TV_ch.55_Uhf-746MHz DVB-T Monte Belvedere (TS)
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Torej si 140km prevozil s povprečno hitrostjo 105km/h, ob tem, da je bila hitrost v obeh mestih (sploh v centru) konkretno nižja in še v LJ si stal. Hm, meni tole smrdi na prirejanje podatkov.
Ma niti ni. Če se je 140-150 peljal je to to. Ena današnja. Z tamalim sva se šla malo z aviončkom vozit na Brnik. Tamali peljal. Relacija Brežice-Brnik. Potek poti nekako takole 4 km jajcanja do AC. Potem na ac radar na 120. Z tem da je včasih za kamion prletu, pa ga je mal zabremzalo, pa spet nazaj na 120. Parkrat alter voznik v rit prletu na prehitevalnem, pa je potegnu do 140-150, da je prehitel kamion in nazaj na 120. Ljbljanska obvoznica 100-110, za šentviškim predorom 130 radar do izvoza Brnik, pa tam do letališča spet nekaj km jajcanja. Spomnil sem se na to temo in sem namenoma slikal. Časovno čisto OK vožnja, nobena ovira na cesti, glede na to da se cesta ves čas dviguje pa poraba, da se ti smeji. Avto polo 1.0 95KM, 5 prestav.
 

Priponke

  • IMG_0221.jpg
    IMG_0221.jpg
    166,9 KB · Ogledi: 123
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.121
451
83
To si 100% prirejal ejga! :aplauz:Pa itak ti vw za 10km/h narobe kaze + se cas narobe steje.
In sem napisal, da sem se peljal 160km/h (kjer je slo).
 
  • Všeč mi je
Reactions: darlev

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
160
68
28
Ma niti ni. Če se je 140-150 peljal je to to. Ena današnja. Z tamalim sva se šla malo z aviončkom vozit na Brnik. Tamali peljal. Relacija Brežice-Brnik. Potek poti nekako takole 4 km jajcanja do AC. Potem na ac radar na 120. Z tem da je včasih za kamion prletu, pa ga je mal zabremzalo, pa spet nazaj na 120. Parkrat alter voznik v rit prletu na prehitevalnem, pa je potegnu do 140-150, da je prehitel kamion in nazaj na 120. Ljbljanska obvoznica 100-110, za šentviškim predorom 130 radar do izvoza Brnik, pa tam do letališča spet nekaj km jajcanja. Spomnil sem se na to temo in sem namenoma slikal. Časovno čisto OK vožnja, nobena ovira na cesti, glede na to da se cesta ves čas dviguje pa poraba, da se ti smeji. Avto polo 1.0 95KM, 5 prestav.
To je v resnici 5.6, kar pa ni tako grozno malo. Yeti 2.0 4x4 bi porabil 5.6. Pa je škatla s 4x4.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Dejansko se na tej relaciji teren skozi vzpenja, nazaj je manj. Dejansko števec laže kontra. Lifetime avta je po kompjuterju 6,2, na roke pa 6,06. Se pa drka sam po mestu, občasno relacija. Tak da bo 5.2 kr držalo.
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
160
68
28
Dejansko se na tej relaciji teren skozi vzpenja, nazaj je manj. Dejansko števec laže kontra. Lifetime avta je po kompjuterju 6,2, na roke pa 6,06. Se pa drka sam po mestu, občasno relacija. Tak da bo 5.2 kr držalo.
Zanimivo. Nisem še vozil vw ki bi kazal manj. Očitno so popravili filozofijo. Bravo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Poba to vozi, se ne vtikujem veliko. Recimo ko sva se vrnila sem mu natankal avto 38,4 litra za 611 km tega tanka. Po board kompjuterju je bilo 6,3, na roke je pa 6,28. Tak da je točno. Vidim pa da ma poba kr težko nogo. Tako ko gremo skup je OK, ko pa sam plete se pa kr alterjevsko vozi. Kr tišči to v podn od semaforja do semaforja, jest bi mel nižjo life time. Ne pije ta zadeva veliko, samo mal občutka je treba.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.458
113
Saj če ti laže lahko pa mtl korigira (pa še kjer drug servis)