Pri nakupu enega avta sem imel podoben primer.
Imel sem ponudbo xy1 z enim spiskom dodatne opreme. En dan pred naročilom sem se premislil, odstranil opremo a in dodal opremo b, za kar mi je prodajalec izdal ponudbo xy2.
Xy2 sem pisno potrdil in plačal aro. Prodajalec je šel na bolniško, avto je naročil sodelavec po ponudbi xy1.
Ko je avto prišel, sem šele na bencinski črpalki opazil napako.
Obvestil sem prodajalca in ga pozval na izpolnitev pogodbe sicer avto vrnem.
Po nekaj dneh me ja klical, da opreme b ni možno naknadno vgraditi dodatno in če se lahko kaj dogovorimo.
Na koncu sva se dogovorila, da mi je izdal dobropis za 3x vrednost opreme b, kar je po takratnih cenah pomenilo 4 servise. O opremi a v teh pogovorih nisva govorila. Dogovor sva pisno potrdila in prva 4 leta sem ga vsakič dan pred servisom kontaktiral, da prihajam na že plačan servis. Zadevo so korektno izpeljali.
Pogodbeni člen, da kupec ne more zavrniti prevzema avtomobila če pride do malenkostnih razlik zaradi tovarniške serijske spremembe vozila,v tem primeru ni veljaven.
Malenkostna razlika serijske opreme je, če tovarna namesto zadnjega rokonaslona z nosilci za pijačo vgradi takega brez nosilcev.
To, da si ti neko opremo eksplicitno naročil in jo plačal, je bistvena oprema in bistvena sestavina pogodbe.
Imel sem ponudbo xy1 z enim spiskom dodatne opreme. En dan pred naročilom sem se premislil, odstranil opremo a in dodal opremo b, za kar mi je prodajalec izdal ponudbo xy2.
Xy2 sem pisno potrdil in plačal aro. Prodajalec je šel na bolniško, avto je naročil sodelavec po ponudbi xy1.
Ko je avto prišel, sem šele na bencinski črpalki opazil napako.
Obvestil sem prodajalca in ga pozval na izpolnitev pogodbe sicer avto vrnem.
Po nekaj dneh me ja klical, da opreme b ni možno naknadno vgraditi dodatno in če se lahko kaj dogovorimo.
Na koncu sva se dogovorila, da mi je izdal dobropis za 3x vrednost opreme b, kar je po takratnih cenah pomenilo 4 servise. O opremi a v teh pogovorih nisva govorila. Dogovor sva pisno potrdila in prva 4 leta sem ga vsakič dan pred servisom kontaktiral, da prihajam na že plačan servis. Zadevo so korektno izpeljali.
Pogodbeni člen, da kupec ne more zavrniti prevzema avtomobila če pride do malenkostnih razlik zaradi tovarniške serijske spremembe vozila,v tem primeru ni veljaven.
Malenkostna razlika serijske opreme je, če tovarna namesto zadnjega rokonaslona z nosilci za pijačo vgradi takega brez nosilcev.
To, da si ti neko opremo eksplicitno naročil in jo plačal, je bistvena oprema in bistvena sestavina pogodbe.