Je hibrid trenutno best buy za 300+ KM avto?

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.359
379
83
Kakšno Mazdo CX-60 bi se dalo v tujini staknit za tak denar:
Ja sploh razbito in popravljeno.

Zgoraj je nekdo limal x5 - bmwjeve plugin 3 in 5 so bile kar ugodne ze pred leti. Vmes so dobile se fl s karavansko izvedbo, vecjo baterijo in xdriveom. Pa se tunabilne so noro, kar ni prozvajalec zaklenil, ce ti moci ni dovolj.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.327
947
113
Titograd
Jaz, razen jote, ki je pionir na področju hibridov, nebi vzel nič, ker grozljivke, ki sem jih videl in tudi prebral, so me od tega odvrnile. Drage grozljivke.

Vzel bi pa Cupro Leon ali pa Formentorja... 310 konjev. Formentor je 5-valjnik :cheer:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Recimo, da iščeš večji karavan ali srednje velik/velik SUV. Želiš pa tudi, da je precej poskočen (300+ PS). Ne kupuješ novega avta, ampak nekje do 3 leta staro.
Dizel odpade zaradi veliko voženj na kratke razdalje in ker imaš dizla že pol življenja. Bencin je ena od izbir, kar pomeni veliko porabo. Hibrid se na papirju sliši odlična izbira. Polniš doma brez težav, pokriješ poceni krajše km, daljše ali krajše poskočne km pa uporabiš bencin motor + elektrika oz. samo motor.

Pa je res hibrid tako dobra izbira? Kateri sklopi so boljši na trgu? Še največ rabljenih takih opcij je Volvo (kao 392PS kombinirano), sledi kakšen Audi, Mazda CX60, ni pa tega ravno veliko (pri pogoju, da je zadeva zmogljiva).
Ali imaš na koncu bolj malo elektro kilometrov, ko pa želiš vso moč, pa elektrike ni, bencin pa je podhranjen in je bolje pač iti na bencin in požreš tisto porabo.
Če iščeš nekaj dejansko na cesti malo hitrejšega, ne samo na papirju neke konje (potem pa 8 sec do 100 in obupen handling), potem vzemi kako leto starejšega kot je v budgetu: BMW 540i xdrive touring, Audi A6 Avant 55 TFSI quattro. Ali pa enaka modela le da v dizelskih izpeljankah: 540xd in 50TDI (čeprav si napisal, da ne bi dizla).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi