Iz 0 na motor

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
OK eno vprašanje. Do sedaj sem vozil skuter, kar nekako ni ravno v pomoč. Zanima me, koliko denarja bi rabil za VSE KOMPLET, približno, torej izpit, oprema (ne pretiravat, čelado že imam, kaka jakna za prvo leto bo OK), kupil pa bi kakega 125 ali pa 250, kako yzf 125 ali ninjo r250. Cena teh motorjev je nekje 3400 - 3800 EUR približno. Torej koliko mislite bi rabil za vse, izpit, oprema, registracija, motor....koliko sploh pride zavarovanje za 125 oz. 250? Kolk je razlike v sami vožnji med 250 in 125?

Hvala
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
za tak denar bi raje kaj večjega in močnejšega vzel. sam sem si obljublil da ko bom kupoval nebom gledal pod 600ccm.
smile-1.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Kupi si kak boljši motor, te prostornine so čisto bedne, tudi če greš iz nule.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Morda ima tip omejitev glede moči? Če ne, pa itak nekaj 600kubičnega, kaj manj bo hitro premalo.

Glede stroškov:

cca 500€ je izpit
1000€ oprema (čelada 300, jakna 300, hlače 150, škornji 150, rokavice 70 itd...)
150€ registracija
4-7k € motor (odvisno od tega ali rabljen ali nov ter katerga vzameš)

Če vzameš recimo nekaj kredita si tako na cesti za cca 2000€ (plus 36x150€)

So pa te stvari zdaj bistveno cenejše kot včasih, sploh zavarovanje je bil precej drago.

Gre seveda tudi drugače:

Izpit: zastonj (saj ga ne rabim, kdo me bo pa ujel)
Oprema 200€ (ena cheap čelada in jakna v "lojzetu", hlače imaš kar kavbojek in obute superge)
Registracija:zastonj (glej točko 1.
grims-1.gif
)
Motor: 2-3k€ (kakšen star ZX-R, FZR1000 ali podobni)

In to je to, ravno tako se boš vozil!
aplauz.gif
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Hvala za odgovore. Sicer nimam omejitve, ampak zakaj bi blo 250 premalo?
confused-1.gif
Sej se lahko glih tko vozim povsod, pa tud čez 150 gre tko da...kolk je pa razlike v zavarovanju med 125, 250 in 600?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Hvala za odgovore. Sicer nimam omejitve, ampak zakaj bi blo 250 premalo?
confused-1.gif
Sej se lahko glih tko vozim povsod, pa tud čez 150 gre tko da...kolk je pa razlike v zavarovanju med 125, 250 in 600?

Nekaj razlike je, samo če gledaš da te pride za 600ccm zavarovanje približno 150€, ti je lahko jasno da kaj dosti ne prihraniš. Se pa itak gleda glede na moč, s tem da je nekaj razlike šele nad 98konjev.

S kubiki in močjo je ne kako takole: 125ccm je dovolj za skuter ali pa za kros motor (dvotaktni), za običajni motor za vozit se po cesti je pa premalo, ker gre komaj kaj nad 100. 250 ccm je podobno, s tem da bi se dalo s takim že zapeljat recimo do morja, še vedno pa si takim motorjem ogrožen na cesti, ker nimaš moči da bi se rešil iz kakšne nugodne situacije. Obstajajo seveda tudi naviti 125 in 250ccm motorji, ki pa delajo dobro samo pri visokih obratih, in so tako še manj primerni za začetnike. 500ccm motor v stilu kakšne Honde CBF500, Suzukija GS 500 ali podobnih bi bil za uzačetnika idealen, problem pa se pojavi ko se po par mesecih navadiš vozit in ti postane to premalo. Se pa da s takim motorjem čisto normalno vozit in tudi odpeljat na kakšen daljši izlet.

Pri motorju je pač tako, da rabiš že zaradi svoje varnosti biti hitrejši kot ostali promet (tudi če ne "divjaš" in voziš po omejitvah)
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
150 EUR za 600ccm? A ni blo to par let nazaj še nekaj blazno več, vem da je blo veliko več kot za en povprečen avto...? Kolk so pa 1000ccm registracije (zavarovanja)?
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
48
evo me
Jaz sem letos za 1200 ccm in 131kW (178 KM) plačal cca 150 eur zavarovanja. Iz avta preneseš bonifikacijo (50%), 40% dodatnega popusta, če konec sezone ne odjaviš motorja, 10% na članstvo v moto društvu.
Plačaš cca. 25% od polne premije. Temu moraš prišteti še tehnični pregled, cestnino in podaljšanje registracije. Vse skupaj me je prišlo cca 190 eur, spadam pa v najvišji razred.
 

Freak

Pripravnik
19. sep 2007
522
0
16
Ko se odlocas za motor NIKAR ne sparaj pri opremi. Ne kupuj cenenih celad in oblacil. Drgac pa ni neke panike kak 600 kubicn motor za zacetnika. Ce si divjak se bos tut z 250 kubiki razlepu
smile-1.gif
 

moturer

Pripravnik
28. okt 2007
89
0
6
Moja je letos prvič sedla na motor sploh. Ni vozila niti kakega mopeda. Sedaj, ko je naredila izpit, vozi CBF 600, kar je po mojih izkušnjah izredno lahko vodljiv motor. Tudi jaz ti ne priporočam motorja pod 500 ccm, razen če se boš pejal 5x na leto v sosednjo vas na kavo.
 

x5x

600.registrirani uporabnik
22. avg 2007
2.653
7
38
Ljubljana- okolica
CBF 600 luškan motor no mogoče malo težak(218kg) za žensko, sicer pa je pomemben dejavnik tudi oblika katerega želi vozit.
Od frenda mami je prvič vzela gs 650(pravtako ni nikoli bila na motorju), sem ga peljal in ga moram kar pohvalit(no sej sm ga ze v drugih temah:))
 

moturer

Pripravnik
28. okt 2007
89
0
6
Mislim da ima 202 kg. Sicer je pa motor težak le na mestu. Pri njej je bilo precej ključnega pomena, da je višina sedeža nizka, da lažje manevrira na mestu.
 
Nazadnje urejeno:

ZareLepotec

Pripravnik
2. okt 2007
47
0
6
Kolikor je meni znano, se teža motocikla podaja brez teže tekočin (gorivo, olje, hladilna, akumulator)- zato suha teža. Sama teža niti ni tko problematična, ker motorja načeloma ne nosiš sem in tja
smile-1.gif
Ko pa začne iz rok proti tlom letet je pa tud vseeno al ma 185kg al pa 212kg.

@SpidiGonzalez: Sej fantje so v glavnem kar napisali, bi pa poudaril še to, da ko boš nabiral denar na kup, res ne pozabi še na kakega jurčka al pa še kej zraven za opremo. Z dobro opremo bodo tudi užitki v vožnji lepši.
smile-1.gif
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Tudi sam zbiram pogum (in denar) za opravljanje izpita za A kategorijo. Zanima me če mi lahko poveste kolikokrat ste na motorju v nevarnih situacijah (se pravi da vas kdo spregleda, izsili,...), ker če sem iskren me je najbolj strah da bom šel prezgodaj rakom zvizgat
smile-1.gif
 

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Moje bivše izkušnje.....izsiljevanje sem doživel in preživel parkrat....najhuje je bilo, ko je kombi zapeljal iz bencinske čez dva pasova....rešilo me je edinole predvidevanje in zmanjšanje hitrosti pod predpisano....Ko me je tip opazil se je usral in opravičil...
Za nevarne situacije pa navadno poskrbiš kar sam....na začetku imaš do motorja "spoštovanje" in se ga "bojiš"....s kilometri strah izgine in začneš sprobavati vedno več in več....in to pa zelo hitro pripelje do situacije, ki je lahko zelo zelo neugodna. Skratka, za 90% nevarnih situacij poskrbimo sami.....Če si človek, ki se ne zna "brzdat" potem motor ni prava stvar zate. Na začetku vsi govorijo, da bodo vozili polahko....vendar se v praksi pokaže drugače.... Motor te enostavno potegne in razum začne kaj hitro izgubljati veljavo pred užitki....nekateri imajo srečo, drugi pa spet ne....