I: računalničar s širokim spektrom znanja - admin

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.210
680
113
malo mešaš jabolka pa hruške.

pa kaj spet mešate dobiček v zanesljivost sistemov, to nima nobene veze, kakšen dobiček ustvarja podjetje. od kdaj pa je zanesljivo delovanje 100 računalnikov in 5 strežnikov v podjetju odvisno od dobička ?!?!??! zanimivo, kok hitr nekateri povlečete kr ene relacije z dobičkom podjetja, številom zaposlenih, tržnim deležem... ki nimajo čisto nobene veze z zanesljivostjo sistema. zanesljivost bi mogoče lahko povezoval z dejavnostjo, zadnja povezava pa je z dobičkom. banke imajo bolj zaupne podatke kot proizvodnja, poleg tega morajo še spotošvati miljon predpisov za varno hranjenje podatkov. to je relevantno ne pa dobiček. mogoče bi jo lahko povezali z tržnim deležem, saj si podjetje z veliko strankami želi zagotoviti zanesljiv sistem, ki bo dobro servisiral stranke. nikako pa ne z dobičkom.

in vse kar si navedel drži: zakaj je strošek ITja 10krat manjši. da, pravilen odgovor: ker ni potrebe. Kaj pa je potreba? Ali potrebujemo ZANESLJIV sistem? To je potreba, ki je povezana s stroški, ti pa posledično z dobičkom.

lp
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
pa dobr..a si ti mal bolan v glavi. al kje drugje.

odpri oči otrok vate. vse je danes povezano z dobičkom, denarjem. če podjetje ne posluje dobro, ne bo imelo super IT. če podjetje posluje odlično, brez super IT, bo mogoče investiralo oz malo verjetno. in če podjetje posluje dobro, slabo in je odločitev, d ane bodo dal 20k za nov server, ker lahko pogrešajo 3 dni sistem..pol pač ne bodo dal.

a se sploh zavedaš koliko firm je pri nas, verjetno tudi širše, ki bi morale imeti, kjer pričakuješ, d aimajo urejene zadeve, da je sistem zanelsjivejši kot tvoj domači..pa enostavno ni. mogoče celo sistema ni. mi gledamo skozi IT oči, oni ne. če so uspešni, očitno ni zmotno.

kot sem rekel. eni rabijo 60 col tv, mercedesa, jahto..drugi majo jugota, 20 col tv in gumenjaka. mogoče drugi celo živi bolj 'zanesljivio, varno itd'.

točno to napako, ki jo delaš ti, dela 90% pametnih IT-jevcev. z diplomami raznih feri, fri, fov, fe..mi smo bogovi, brez nas ni nič. my ass. jest tudi mislim, d ak crkne domač pc da mi ni živeti. no in zanč je crknil. en teden sem se loteval popravila in živel..kvalitetno
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
ksz..

http://www.gzs.si/pripone/19151/oei31701d19151a511a9550a.pdf
grin1.gif
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
to kar si napisal je seveda nonsens
banke vlagajo oz najemajo infrastrukture za veliko večji denar recimo že samo diskovje, kot so razmni clarioni, eve, al še kej hujšga..
like simetiix

kr se tiče teh malih šalabajzerjev, kupijo en pc za stežnik z slabim raid kontrolerjem, ko faila en disk pa noben ne porejata dokler ni raid degraded

pol pa v jok in na drevo, pride lahko kaki izkušenj proba force online diske če se pobere prou če ne jebat ga, druga stvar je da morš met dober baskup, ker pr teh firmah k jih omenjaš to je vprašanje kva pa je to.....

itd.. in ja študent se ti ne splača, nardi pizdarijo in gre, ti pa si brez podatkov.......

softi, šele takrat firma dojame, kva je to zaposlit eno odgovorno osebo, ki se vsaj mal spozna na diskovna polja, OS linux ali windoze, razume pomena backup in kar je najtežje nekako poenoti kliente za lažjo administracijo user supporta...

tega pa ne dobiš za 800 ojrou, se bi pa dalo za kak obisk na dan kako fimo najest in imaš še vhohdn davk
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.210
680
113
Citat:
Uporabnik reality pravi:
to kar si napisal je seveda nonsens
banke vlagajo oz najemajo infrastrukture za veliko večji denar recimo že samo diskovje, kot so razmni clarioni, eve, al še kej hujšga..
like simetiix

kr se tiče teh malih šalabajzerjev, kupijo en pc za stežnik z slabim raid kontrolerjem, ko faila en disk pa noben ne porejata dokler ni raid degraded

pol pa v jok in na drevo, pride lahko kaki izkušenj proba force online diske če se pobere prou če ne jebat ga, druga stvar je da morš met dober baskup, ker pr teh firmah k jih omenjaš to je vprašanje kva pa je to.....

itd.. in ja študent se ti ne splača, nardi pizdarijo in gre, ti pa si brez podatkov.......

softi, šele takrat firma dojame, kva je to zaposlit eno odgovorno osebo, ki se vsaj mal spozna na diskovna polja, OS linux ali windoze, razume pomena backup in kar je najtežje nekako poenoti kliente za lažjo administracijo user supporta...

tega pa ne dobiš za 800 ojrou, se bi pa dalo za kak obisk na dan kako fimo najest in imaš še vhohdn davk
točno to. ampak hvala bogu da mamo tud take kot je Softi, da nam pol urna postavka o0b incidentih zraste na 100+ evrov in smo zaradi neumnosti drugih zlahka zaslužili. sej poznate pregovor: nije žvaka za seljaka.

lp
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
to se pa strinjam.... in jest še dodam, prav vam je.....

fak šele zdej vidm, kok pravopisnih sem naredu, prokleto slepo tipkanje, dej zbriš to...
smile-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
žal nimata pojma.

zdej bi vama naštel vsaj deset firm, kjer ni zadoščeno vajinim normativom, bi bilo fino, da bi bilo, ampak ni in še nekaj čas ane bo. se tega zavedajo, a se ne obremenjujejo. njihova dodana vrednost ne leži v IT, ampak v drugih zadevah.

in ja..res hvala IT, d aimamo take kot sem jaz. ke rnadutežev prepotentnih je malo morje.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
dvomim, softi, da bi če bi imel osvojeno znanje in malo certifikacije in nekaj delovnih izkušenj prodajal svoje znanje za 800 flik...

samo recim RHCE izpit pride 5000 jurjev in če ta izpit nardiš, lahko rečem, da se ti vsaj malo sanja.... ampak, kot sem napisal za tak keš dobiš osebke, ki ne pozna devajsov, ne pozna mreže, ne ve kaj je maska, ne ve kaj so pravice, ne ve kaj je domain kontroler, še manj ve kaj je DNS itd..

in nima pojma o backupu, niti osnovne ntbackup komande ne obvlada, niti ne pozna nobenega kontrolerja.... to so navadni serviserčki, ki zna pc sestavt in misli da je boga za jajca prjel...

linux userji so ponavadi (ni nujno) mal napredni, vsaj tečaj je tak kot se zagre ne neko klikanje po šablonah ki jih klikaš na izpitih in tudi ti niso ravno poceni...

Aja če pa poznaš kakega z zgoraj napisanim znanjem, ki bi za 800 flik delal.... mu dam še 200 več.......
 
Nazadnje urejeno:

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.210
680
113
Reality, brez veze, Softi je vseveden in je vseznalica, like ekonomist al pa pravnik, ki ve vse in hkrati nič.

Se pa strinjam s tabo, da ljudje ne cenijo časa in denarja, ki ga je en sposoben ITjevc porabil , zato, da v treh urah naloži in konfigurira strežnik. Verjem Reality, to noben ekonomist ne razume. Pravnik najbrž še manj.

lp
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.195
2.429
113
v lokalni ostariji
ah softi je vso pamet tega sveta popapal... pravi da dela "svetovanje" se pravi da prodaja meglo. itak na koncu ko zadeva crkne pa "jaz niæ kriv. pa vi niste ulagali..."

dejstvo je eno: v IT je treba vlagat. pa ne toliko v mercedesa, laguno ali taxi kot v ŠOFERJA! kaj ti pomaga da najameš taxi pa te šofer skanta za prvim ovinkom. ali pa mercedes ali laguna... tukaj pa softiæ tega ne kapira...


je pa tako da vsako podjetje VE koliko % lahko nameni za IT... in zdaj kaj s tem % naredi je pa drugo... ali dobijo enega študenta za 5€/h, ki jim vse skupaj zafura (pa vložijo XYYZZ€) ali dobijo enaga straokovnjaka za XY€/h (oz XYZ€) pa jim zapravi YYZ€... vsakemu svoje...

najslabše pa je dobiti "pametne" svetovalce, na koncu pa zadeva v praksi ne špila... v knjigah pa lepo piše;:)
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
no kok je povprečna plača sistemca. pod plačo aplikativca, ta pa če iam 1500 lahko reče, da ima dobro, večinoma so 1300. torej je sistemc pod 1300.

a se zavedata, da obstajajo sistemi s 120 pc, 5 serverji, ki niso v domeni. in ja, delajo, čeprav je to za nas iz IT nemogoče. delajo. brez težav. da te na rit vrže. pa v sistemu maš sql pa še kako 'hudobijo'
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.210
680
113
Softi, dej ne bit gobec. Kaj si pa zdej napisal? Kaj pa ma plača veze z delovanje IT sistemov? Pa ti si res [censored], enkrat pišeš od plačah, drugič o dobičku, tretjič o domenah (kot da sploh veš kaj je to in kako dela). Si pravi svetovalec, ki podjetjem svetuje kako bo z gobcanjem prihranijo, važn da ma svetovalec plačo. Ah, kok takih sem že srečal. Ampak takrat, ko so me poklicali, če bi lahko LEPO LEPO PROSIM PROSIM prišel še DANES, ker veste nekaj ne dela/smo izgubil? A sm mogoče govoru s tabo? Prodajaš IT kader za 30€, hkrati pa trdiš da delo ITjevca ni vredno 30€/uro. Hkrati zagovarjaš, da lahko vsak študent štima sistem z nekaj deset računalniki in strežnikom.

Ker si tok brihten me pa res zanima , kok IT sistemov z vsaj 5 klienti in strežnikom si postavil? Aja, najbrž bol malo. Si bil bolj pri "svetovanju" zravn ane?
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
brezveze.

sistemci s plačo 100e niso redkost. letelo na nekoga, ki je rekel, d ana 800 da še 200 dodatka.
obstajjao sistemi, ki jih vzdržujejo nesisotemci..pa delajo. sem in tja pridobijo pomoč zunanjega.

ura dela..je tok kukr lahko iztrzis. 25, 250..pač kukr gre.
svetovanej je lepa zadeva, boljša od otresanja an forumu.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.184
273
83
Hvala fantje, sem dobil kar nekaj ponudb, in tudi izbral.
Glede strežnikov: imamo zunanji hosting svojega strežnika, kompleten support aplikacijskega strežnika, kompleten support web strežnika, kompleten support vzdrževanja web aplikacij, sedaj smo pa našli še enega iznajdljivca za tekoči support - to je vse kar smo želeli. Upam, da bo v zadovoljstvo obeh strank.
Torej zaključena tema.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.535
9.222
113
No, pa je ratalo. Se strinjam, tole je dream job za enega študentka, da se malo ufura v prakso
cheer.gif
.
Sicer pa zgolj opomba, kar Ateist in še nekateri so poudarjali: res upam, da mu ne boste pustili šarit po podatkih in produkcijskih zadevah. Ker kot so napisali, študent je super, ker je poceni, ampak hkrati tudi za nič ne odgovarja, če kaj zafura. Ti pa obstaneš z zafuranim sistemom. Hkrati je tukaj še varnost podatkov, katere lahko prenese kam, kjer ti ne bo ravno prijetno. Ampak verjetno (vsaj upam) sam veš, kaj mu boste pustili in ne. Jaz dobro vem, kje bi se igral s študenti in kje se z njimi neha. Razen, če se prej prekleto dokažejo in pridobijo zaupanje.

Sedaj pa še my five cents na to temo
evil.gif
).
Moja ocena je taka, da je nekje četrtina ljudi korektnih, porihtajo zadeve kot naj bi bile, par procentov je stručkotov, katerim samo kapo dol in je z njimi užitek delat. Fenomenalno.
zmaga.gif
Ostalo je več ali manj ološ, poln samega sebe, kateri dejansko ne ve, kaj prodaja ali izvaja.
Zanimiva je tudi nekje starostna razporeditev. Od teh stručkotov jih je cca. 80% starih tam okrog 50 let, večina jih je preprostih, nič naduvanih, razgledanih in te spustijo zraven, ko si to krvavo izboriš (se dokažeš). Prej nema ništa.
Od tistih preostalih 75% je recimo 50% ljudi, kateri dejansko mislijo, da so po enem tečaju prijeli boga za jajca in da se jim morajo vsi klanjat. In znajo recimo poklikat instalacijo nečesa, to je pa to. Ko pride do troubleshootinga ali optimizacije je bolje, da majmuna iz zoo-a potegneš na to, ker bo verjetno prej kaj rešil (vsaj teorija tako pravi, da če nekaj na blef tipkaš, se ti slej kot prej userje).

Da pa ne bomo pljuvali samo po eni strani, poglejmo malo še stranke. Recimo, da so najslabši tisti, kateri so pogooglali zadevo in sedaj mislijo, da so jaki znalci in da jih se ne bo nategnilo. Imel dvakrat zanimivo izkušnjo, ko je stranka podala zahteve in zahtevala rešitev, dobila predlog in potem zahtevala, da se stvar zminimizira. Kljub razlagi, zakaj je potrebna takšna rešitev (torej točno po zahtevah) je vsem solila pamet, da jo zgolj nategujemo. Hkrati pa zahtevala, da prevzamemo odgovornost za delovanje, loooool. Smo se zahvalili za sodelovanje, vzeli so konkurenčno ''rešitev'' za nekje 40% vrednosti naše. Vsekakor je po dveh letih prijetno pogledat do stranke, kjer trenutno ravno mečejo ven ''rešitev'', ker nikoli ni bila v produkciji in tudi ne bo. Zadoščenje.press

Potem pa še malce pametovanja na temo četrtega ekonomskega faktorja pri IT sistemih. Pri pripravi zahtev za sam sistem se izhaja iz potreb (ne ekonomskih) stranke. Koliko časa je lahko offline, kakšni podatki so gor, kakšne so zakonske zahteve, morda zahteve drugih regulatorjev, dobro je pogledat, če se da s kakšno višjo zahtevo nekje drugje zmanjšat stroške (tipičen primer za finančne institucije, ko v bonitetno oceno šteje tudi varnost, itd. IT sistema. Če daš nekaj več in dobiš boljšo bonitetno oceno, se ti stroški na drugi strani lahko bistveno znižajo). Tako, sedaj imaš optimalen sistem za stranko, pri izvedbi pa seveda stopi na plano še ekonomski kriterij. Če pač nimaš, potem ne boš šel v nek super duper sistem, ampak boš pa investicije tako zastavil, da ti omogoča logično nadgradnjo v prihodnosti k optimalnemu sistemu.
Hkrati, če si pameten izvajalec, boš poskrbel, da bo nekdo prevzel odgovornost za to, da ne bo imel implementiranega optimalnega sistema za njihovo okolje. Vsekakor pa ne boš šel k stranki in ji rekel, da tega in tega itak ne rabi, ker je brez veze saj nimajo denarja, blablabla... V tem primeru si ti odgovoren za kakršnokoli sranje, katero se bo zgodilo, poleg tega se pa stranka sploh ne zaveda, da ta sistem ne izpolnjuje njihovih zahtev. Ampak saj vemo, ko se proda svetovalne ure, te boli k... za vse ostalo, tudi če ostane za tabo pogorišče. In potem se čudimo o javnem mnenju o slovenskem IT-ju.