Hyundai IONIQ

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
V starih avtih je merilnik na kazalec nenatančen, v novih avtih s digitalnim prikazovalnikom je merilnik hitrosti umerjen da pri vseh gumah kaže več od dejanske, umerjen je na gumo s največjim obsegom.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Ko sem prilepil filmček s primerjavo sem zanalašč napisal "ni neke bistvene razlike", ker vem da merilniki pač ne morejo biti točni in so tudi zelo odvisni od dimenzije gum in tudi napolnjenosti.

Neka točnost v okviru 5% pa v tistem filmčku sigurno je, kljub razlikam merilnikov in gum in če to upoštevamo lahko samo zaključimo, da sta oba avto podobno "počasna", če kdo hoče točen rezultat naj pa gre na drag race
hysterical-1.gif
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.067
1.471
113
39
Danes bil na testni vožnji z električnim. Wow.
Dostojno prostoren in izdelan. Ko das regeneracijo na nulo je prav cudno, zaradi aerodinamike avto kar pelje in pelje, kot bi ga nekaj poganjalo...
Kruzal sem med Domzalami, Kamnikom in Crnucami in v ritmu popoldanskega prometa imel porabo 10 kw...
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.837
4.344
113
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Danes bil na testni vožnji z električnim. Wow.
Dostojno prostoren in izdelan. Ko das regeneracijo na nulo je prav cudno, zaradi aerodinamike avto kar pelje in pelje, kot bi ga nekaj poganjalo...
Kruzal sem med Domzalami, Kamnikom in Crnucami in v ritmu popoldanskega prometa imel porabo 10 kw...

Si kruzal aaaa, maš preveč časa mogoče?

rolleyes-1.gif


p.s. drugič prikruzaj mimo
nahrung002.gif
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.067
1.471
113
39
Če bo vse po sreči, prikruzam z službenim hibridom. Se kupuje in tečnarim, da hibridi pa so ja dosti bolj (svetlo) zeleni in fit od dizlakov
wink-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ok, dali so price dump ceno. Prodali bodo pa tri komade, ki so jih že zvozili novinarji in se zgovarjali, da je zaloga pošla?
Gre pa za zanimiv marketniški pristop. :p
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
AM test:
https://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/test-hyundai-ioniq-hibrid-impression/

Tast je šel na testno vožnjo pa ni bil preveč navdušen nad samo kabino in designom, opazil je tudi šaltanje, kar ga je prej zmotilo kot ne, ker je že vozil mojega Priusa in pričakoval zvezno pospeševanje.

Še eno vprašanje za tiste ki ste ga vozili, če je električni motor nameščen med bencinskim in menjalnikom, ali potem v EV načinu tudi šalta?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
...pa Golf GTE isto! Meni je bilo kar nenavadno,bi rekel celo moteče...(še posebej če veš kako lepo gladko vse to poteka pri Amperi).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Pri navadnem hibridu verjetno to ni tak faktor kot pri priključnem, kjer od elektro pogona pričakuješ več.

Zanimivo pa da v nobenem novinarskem članku nisem videl tega izpostavljenega, ljudje so tako navajeni na klasiko da je to prestavljanje kao naraven pojav.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Še bolj: ljudi (pa ne zdaj pisat, da je vam pa OK) motijo CVTji (ko govorimo o HEV in PHEV). Zato so CVTji tudi praktično izginili, pa še tisti, ki so, so večinoma taki, da se delajo, da so navadni avtomatiki (torej imajo prednastavljena razmerja).
Morda bi bilo prav slednje rešitev: CVT, ki se ob delovanju na ICE obnaša tako, da prestavlja, na elektromotor pa kot CVT.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Vem, govorim izključno o obnašanju v EV načinu, tam ni smisla oz. je moteče da avto šalta.

P.S. glede bencinskega tuljenja pa čakam da obrneš ploščo, ko se boš navadil na C-HR
wink-1.gif
ali se vozi bolj žena.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.917
5.192
113
dobro c-hr je katastrofa kaj se zaganjanja tiče. Nevem kaj jim je blo da so to nardili
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Vem, govorim izključno o obnašanju v EV načinu, tam ni smisla oz. je moteče da avto šalta.

P.S. glede bencinskega tuljenja pa čakam da obrneš ploščo, ko se boš navadil na C-HR
wink-1.gif
ali se vozi bolj žena.

Zaot sem pa napsila,d a bi bila dobra repitev CVT, ki se pri ICE dela, da je DSG (prestavlja med recimo 7 prednastavljenimi razmerji), v EV načinu pa dela kot CVT (ali pa ima fiksno razmerje).

C-HR je bil čisto tih, ko sem se iz Abartha 124 presedel vanj
wink-1.gif
Itak se 99% žena vozi.
In ne bom se navadil, naj lepo japončki stvari utišajo. Tudi novi Prius je preglasen, kaj šele C-HR.

Bo pa zanimvo, jutri greva oba na isto pot vsak s svojim avtom, ona s C-HR, jaz s 3008 1.2 Pure Tech avtomatik. Me zanima, kakšna bo razlika v porabi.