Hyundai IONIQ

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.326
27
48
#7
Važno je kaj bo "pod haubo" in na ceniku, zunanji videz je samo za slovencelja...

Bo končno nek spodoben EV/PHEV za normalno ceno, ali bo enako cuzanje "EV geekov"?
 
24. sep 2012
2.949
80
48
#8
Cena nafte pač dela svoje in kot kaže bodo cene nizke dlje kot si nakteri lahko privoščijo držat to nafto v "skladiščih", trg se lahko dalj časa obnaša nelogično.

Če naredijo dober, poceni in mehansko preprost HEV pogon, bo ta predstavljal največji delež prodaje, kako uspešen bo pa odvisno predvsem od tega kako dober avto bo na splošno in niti ne ali bo imel tisti dcl nižjo porabo od konkurence ali ne.

Silhueta je pač dost klasična in podobna najmanj petim drugim avtom, določeni detajli pa potem avto naredijo všečen ali ne.
 
19. jul 2007
6.864
9
38
#12
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Oz. Volt-u 2:



zdaj pa že počasi nehajte.... dobro veste da je optimalna/idealna aerodinamična oblika zgolj ena. In če vsi grejo k temu, bodo linije pr vseh enake. razlike ostanejo še samo v detajlih.
 
24. sep 2012
2.949
80
48
#13
Citat:
In October, Hyundai announced a new engine for the hybrid models, a 1.6-liter Atkinson cycle, direct-injected four-cylinder generating 103-horsepower and 108 lb.-ft. of torque. According to Hyundai, the high-pressure direct injection, dual circuit cooling system and cooled exhaust gas recirculation will help this engine achieve up to 40 percent thermal efficiency, comparable to what Toyota is claiming for the new Prius.
Teli bencinarji s 40% izkoristkom se pa počasi kar vrstijo

Citat:
Hyundai hasn’t revealed any details of the battery system yet, but it seems likely that they will stick with LG Chem
http://www.forbes.com/sites/sa...led-in-january/

Me zanima kako bodo vkomponirali menjalnik, upam da ne tako kot pri Optimi hybrid, rešitev kot je v Sonati mi je bolj všeč, tam je klasičen avtomatski menjalnik, pretvornik navora je pa zamenjan z elektromotorjem.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.363
148
63
Obišči stran
#14
Optima bo imela kot doselj 6AT (tudi plugin varianta), Hyundai pa ima 8AT ... Pa tudi sicer sta pogonska sklopa čisto različna, ta gereacija Optime ostaja pri dvolitrcu za hibriodni pogon. Hyundaijev motor je pa čisto nov. Ampak oba imata pa elektromotor med menjlanikom in motorjem (namesto pretvornika navora).
 

Hondi

Fizikalc
18. avg 2007
2.745
49
48
#16
"stick to LG Chem" - seveda, kot večina velikih v avto branži
"mojstra" od LG Chem sta bila tudi v Seawayu, in po besedah slovenca, prisotnega na sestanku, izjavila, da je, da dobiš deal z npr. audijem "kot bi s palico preskočil kitajski zid". Oziroma odjemalec pove, koliko je pripravljen dati za baterije
 
24. sep 2012
2.949
80
48
#17
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
A ni to neekonomično,da gredo razvijat dva različna sistema za dva enako velika avtomobila enakega dosega,znotraj istega koncerna?
Kolikor mi je znano bosta Optima in Sonata imeli skupen sistem, ampak sta en segment višje kot IONIQ, torej gre za močnejši pogonski sklop. IONIQ bo manjši, šibkejši in cenejši.