Hyundai Ioniq 5

Garfildd

Majstr
24. jul 2007
2.699
221
63
To ni Hyundai ampak električni Golf 9 generacije, mogoče je Hyundai kupil VW pa še ne vemo tega :sprasujemse: :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: mr_

Ogo

Guru
28. jul 2007
5.636
512
113
Hja no. 50 jurčkov EUR za base model. Pričakovano, da bo tako.
Sploh pa je avto pozicioniran bolj v premijski segment. :)

Za rajo bodo verjetno še vedno bolj ekonomični električarji, kot je Kona.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
6.116
1.116
113
cenovno je že skoraj kot audi e-tron

pa ne vem, če se med tema dvema ne bi za hyundaija odločil :)
 
  • Ljubezen
Reactions: Ogo

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.230
266
83
www.jernej.org
Cenovno je Tesla 3 rang (vsaj glede na nemške cene... od dobrih 40k€ do 65k€). e-Tron je x2 (tako vstopna, kot tudi max cena). Bo pa treba počakati na slovenske cene.
 

Garfildd

Majstr
24. jul 2007
2.699
221
63
Zanimivo, oba sta enako dolga (4.65m), s tem da Škoda zgleda kot karavan Hyundai pa kot HB ...

1614086595739.png

1614086611891.png
 

Ogo

Guru
28. jul 2007
5.636
512
113
Zanimivo bi bilo videt, če bi naredili še manjšega brata s podobnim bling bling.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Garfildd

novaa

Pubec
19. jul 2007
7.159
346
83
Predvidevam da je cena visoka zato ker so že vkalkulirali strošek vpoklica "gorljivih" Kon in Ionikov?
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.230
266
83
www.jernej.org
Ja itaq... kakšno ceno ste pa pričakovali? Avto je v rangu Tesle 3 in VW ID.4. Mene cena čisto nič ne preseneča. Vsi bodo prehod na EV-je izkoristili za podražitev. Kar pripravite se na konkretno inflacijo v naslednjih letih.

Saj realno je inflacija dosti večja kot tista uradno izračunana... telefoni so bili včasih par 100€, sedaj so lahko že krepko čez 1000€. Nepremičnine so vedno dražje. Avti so vedno dražji. Jaz se ne bi čudil, če bo gorivo v roku leta dveh blizu 2€ na liter.
 
  • Všeč mi je
Reactions: delter333 and Pepe

Ogo

Guru
28. jul 2007
5.636
512
113
Inflacija je, ker se denar tiska iz lufta in se ga tala naokrog - kao Korona kriza.
Nova Ioniq linija pa je po mojem pri Hyundai-u namerno porinjena bolj v premijski segment, za rajo ostajajo pa cenejši električarji, kot je Kona EV, ki dobiva facelift.
Pri slednji je tudi 39 kWh ekonomična varijanta. Stari Ioniq pa tudi še ostaja kako leto ali dve preden se mu izteče predviden lifecycle.

Jaz bi odokativno ocenil, da gre pri Ioniq5 za pre-emptivni napad na Teslo Model Y in 3. Isto zganja VAG grupa. Napad, preden se zažene Tesla Gigafactory Berlin.
Če se Tesla preveč zaredi v Evropi, ode glava klasični avto industriji. Tesla ima druge dobavitelje in nima servisov in avtosalonov. Če se prime, gredo milijoni po Evropi na cesto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
4.009
379
83
Je Hyundai dal ven kakšne cifre koliko jih bodo naredili na leto? Če gledamo njihove lanske dosežke:
- Hyundai Kona: 65.075
- Kia E-Niro: 37.676
- IONIQ ni med top 20

Torej so nekje na 110.000 kosih/letno.

Tesla je 2020 prodala 500.000 avtomobilov, analitiki DB za 2021 napovedujejo 800.000.

Prekleto veliko influencerjev kupuje tele Tesle.

Hyundai ima vsaj dva izziva:
- zagotoviti dobavo zadostne količine baterij, sploh glede na tele lepe odnose, ki jih je pokazala z LG (gorljive Kone)
- dobiti dovolj kupcev pri cenah kjer ne bodo tolkli izgube (Hyundai ima že tako zelo tanke marže)

Bo še zanimivo videti kako se bo tole razpletalo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa and afroC