Hyundai Elantra 1.6 bencinar

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
sploh ni res.in število ventilov ne vpliva na gradacijo olja

Vpliva na "obremenjenost" motorja....več ventilov...več konjev.....večje temperature.......prej se olje degradira in ga začne pit!

Zato pa so 15w40 mineralna olja ACEA A2/B2 (neka normalna uporaba) , 10w40 polsintetična pa ACEA A3/B3......za zahtevnejšo uporabo in pa nekatera tud longdrain interval že
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.750
2.034
113
za šankom
več ventilov več konjev ni pravilo.kaj pa 20 ali 25 let nazaj ko ni bilo olj na tako visokem nivoju kot so danes pa so vseeno motorji z 400KM nekateri od njih so imeli že takrat po 5 ventilov na valj delali BP.je pa res da moraš olje pogostje menjati.zanimivo je celo to da nekateri "dirkalniki" zahtevajo mineralno olje z intervalom menjave na 5k km
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
tudi civilnih avtomobilov je kar nekaj s tovarnisko predpisanimi menjavami olja in filtra na 5k km. en bolj znanih je reno pet gt turbo.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
tudi civilnih avtomobilov je kar nekaj s tovarnisko predpisanimi menjavami olja in filtra na 5k km. en bolj znanih je reno pet gt turbo.

Renault 5 GTT je avto iz leta 90.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Veliko je takšnih, ki še vedno živijo v tistih časih ali še malo bolj nazaj. Prepoznaš jih po tem, da na forumih navušeno zatrjujejo, da je menjava olja na 5kkm koristna. Oni to počnejo že 30 let in nimajo problemov. Problem je samo to, da jih tudi tisti, ki to počnejo nekajkrat bolj poredko nimajo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Veliko je takšnih, ki še vedno živijo v tistih časih ali še malo bolj nazaj. Prepoznaš jih po tem, da na forumih navušeno zatrjujejo, da je menjava olja na 5kkm koristna. Oni to počnejo že 30 let in nimajo problemov. Problem je samo to, da jih tudi tisti, ki to počnejo nekajkrat bolj poredko nimajo.

http://www.strojnistvo.com/viewtopic.php?t=9502

kafer1
Strokovnjak
Strokovnjak


Pridružen-a: sep. 2006
Prispevkov: 247
PrispevekObjavljeno: 21.06.2007 7:27
Naslov:
LP

Kot mehanik vam lahko iz iskušenj povem, da npr PSA motor, iz prvih AX-ov ter v nekem francozu leta 2004 je popolnoma enak. Interval je enkrat 10000, enkrat 30000. Samo ne vprašati kako novejši motor ruži, ko pri 90 000 komaj tretjič menjaš olje. In uradno sporočilo uvoznika ko smo prosili za tehnično pomoč - saj skoraj nihče ne naredi 100 000 km v času garancije, ostali ni naš problem. In tako je pri večini avtov - popravljamo namreč vse znamke. Max interval pri najboljših oljih pa priporočamo na 20 000, navadnih pa 12 - 15 000. Razen pri long life servisih, tam pa računalnik upošteva način vožnje itd...
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Mnenje mehanika, ki govori o oljih. Smeha polna skleda
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Se prav ko bom naslednjič menjal olje (sicer si ga sam) moram it do človeka z srednjo šolo za menjavo olja?
smile-1.gif


Zakaj ne bi mehanik vedel kaj o oljih??? Ne sicer iz kemijskega vidika......ve pa zagotovo iz tehnično/praktičnega vidika.....kdai naprimer zamenja manj "roza" ležajev glavnih gredi
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Kot prvo, mnenja nekoga, ki od nečesa živi, se ne upošteva. S čim pa mehaniki še lažje služijo kot z menjavami olja? Koliko ljudi poznaš, ki jim je zaradi upoštevanja servisnega intervala ribnil motor in ali lahko dokažeš, da je bil za to kriv servisni interval? Za mehanika je seveda motor enak kot pred 20 leti, o tolerancah in izboljšavah pri oljih pa verjetno inžinirji, ki snujejo motorje, vejo malenkost več.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Koliko ljudi poznaš, ki jim je zaradi upoštevanja servisnega intervala ribnil motor in ali lahko dokažeš, da je bil za to kriv servisni interval? .

Kolega z Espaceom 2,2dCi nato 3.0dCi....obakrat servisi na 30.000 po predpisih....obakrat ribnl....sedaj menja na 15.000max

Enako dela kolega z Scenikom.....sicer 1.6 bencinar......po navodilih kolega mehanika iz Renault servisa
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
o tolerancah in izboljšavah pri oljih pa verjetno inžinirji, ki snujejo motorje, vejo malenkost več.

Paket aditivov olja izpred 10let je bil boljši od paketa ki ga ima sodobno olje.....če govorimo o sami zaščiti gibajočih se delov!

Zaradi ekoloških zahtev pa so se umaknili razni dodatki fosforja in še nekaterih dodatkov ki mašijo katalizatorje....nadomeščajo pa se z nekaterimi drugimi ki pa niso tako dobri kot bi mogl bit! Dokaz maš pr avtomobilih starejših letnikov ki jim ropotajo dročniki ker že dalj časa laufajo na "sodobnih" oljih

Fosfor je med drugim glavna zaščita v oljih menjalnika....še dandanes...najbrž ne zastonj!

Zato so vsa tekmovalna olja in olja za motorje še vedno API SG....in ne SL SM. Motorji sploh ker jim isto olje maže in menjalnik in motor.....sploh pa ne smejo imeti olja sodobnih spec. ker jim začne drest sklopka zaradi molybdena in teflona ki sta tm zato not da so sodobna olja lahko fuel conserving (mokra skopka) ....razen redkih izjem z suhimi sklopkami

Malo si lahko prebereš tud tukaj...predvsem grafi ki kažejo raven fosforja po raznih razredih (SG SH....)
http://www.ibmwr.org/otech/oilreport.html
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kolega z Espaceom 2,2dCi nato 3.0dCi....obakrat servisi na 30.000 po predpisih....obakrat ribnl....sedaj menja na 15.000max

Enako dela kolega z Scenikom.....sicer 1.6 bencinar......po navodilih kolega mehanika iz Renault servisa
smile-1.gif

Sem točno vedel, da boš slavna 2.2 in 3.0 dci na plano potegnil. Sicer pa sem te vpašal, koga poznaš, ki mu je motor ribnil zaradi servisnega intervala in ne zato, ker je motor preprosto zanič. Pravljicam, da tedva motorja normalno zadovoljno delata, če olje pogosteje menjaš, pa ne verjami.

Mimogrede, 3.0dci ni renaultov in je pri drugih znamkah s pol krajšimi intervali enako zadovoljno ribal.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Še vsi ki so pri teh dveh motorjih menjal na 15.000 se vozijo...torej deluje