Harvey Norman izkušnje

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Odpiram temo, v kateri bi rad preveril vaše izkušnje s trgovino Harvey Norman. Sam imam z njimi eno samo izkušnjo, in ta je porazna. Teme ne bi odpiral na osnovi ene same izkušnje, ker pa se enake zadeve ponavljajo vsem bližnjim, ki so v zadnjem času v HN kupili kak večji izdelek, me res zanima kako je širše.

Pred nekaj meseci smo kupili usnjeno sedžno. Ko smo jo dobili na dom, smo takoj začeli z montažo. Še preden smo v celoti odstranili embalažo, smo opazili, da je sedežna že bila v uporabi. Noge so bile popraskane, vijaki zrjaveli, tkanina na dnu potrgana... Seveda smo takoj šli v reklamacijo in zahtevali zamenjavo izdelka. Zamenjave nam ”kao” niso mogli zagotoviti, in vso krivdo zvalili na dobavitelja. V vmesnem času, ko smo čakali na odvoz, smo predlagali, da sedežna ostane pri nas, saj na usnju ni bilo sledi poškodb, noge in tkanino na dnu, pa bi popravili v lastni režiji. Seveda bi se cena morala prilagoditi na ceno razstavnega izdelka. No, tu so nas v celoti zavrnili in vztrajali, da bodo izdelek vrnili dobavitelju. Nekako bi stališče lahko celo razumel, saj verjetno nobenemu trgovcu ni v interesu, da proda izdelek pod nabavno ceno. Izdelek je bil odpeljan, kupnina vrnjena. Načeloma vse korektno.
Čez nekaj dni se vrnemo v trgovino in kaj vidimo? “Našo” sedežno garnituro, ki se prodaja kot razstavni eksponat z občutno znižano ceno.

V roku enega meseca sta dva znanca doživela zelo podobni zgodbi. Oba sta izdelek po odprtju doma takoj reklamirala. Ena sedežna visokega cenovnega razreda je bila dobesedno “škartna”, en računalnik pa ni bil tak, kot je bil naročen in plačan (dobil nižji model). Če je šlo za pomoto ali so mu hoteli podtaknili starejši model, ne bom ugibal.

Svojo zgodbo bi požrl, če na koncu ne bi dobil potrditev, da so me 2x nategovali. Nove zgodbe pa to samo potrjujejo. V Harveya vsekakor ne stopim več. Škoda truda, slabe volje, pisanja zapisnikov, strahu da se zadeva sprevrže v večji spor... In tako na koncu greš v Ikeo...
 
  • Všeč mi je
Reactions: x5x

damirj

Guru
9. maj 2012
4.825
2.087
113
Jaz imam eno dobro in eno slabo. Dobra izkušnja je bila v KP in je bila omara za v spalnico, takšna kot naročena in tudi dostava je bila OK. Slaba izkušnja je v LJ in je prodajalec res milo rečeno nategun. Napaka je tudi moja, ker sem se prehitro ogrel za eno sedežno garnituro. Plačal sem del kupnine, ki so jo zahtevali, nato pa sem še isto uro javil, da bi rad naročilo storniral. In nato se je začela saga, ki je trajala skoraj 3 tedne in zaključek, da 3x dobro premisli ali izdelek v HN res želiš. Mislim, da v vsaki drugi normalni trgovini lahko naročilo storniraš, še posebej če to narediš isti dan, tukaj pa so trdili za sveto, da je naročilo že odposlano.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
kaj ti ni ok?
dobil si kupnino.
oni so odpeljali izdelek, pokazali dobavitelju, ta pa je znižal ceno namesto, da bi ga vzel nazaj.

ali naj oni na slepo verjamejo tebi in obtožijo dobavitelja?

ps
zakaj je nisi kupil po občutno znižani ceni?
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Tole tudi meni ni jasno, lepo je dobil denar nazaj, pa še jamra. A naj namesto razstavni model napišejo celo štorijo okoli tega?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.301
5.835
113
pri taščici
Predlagal je tudi znizane kupnine, pa mu niso ugodili.
Raje so si delali stroske s selitvijo sedezne.

Kupujem obcasno v HN, tudi slike delam tam. Pa ravno za hvaliti niso. Kaksne vecje graje s katero bi se mi zamerili pa se nisem dozivel.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
a bi mu morali ugoditi? naredili so največ kar za kupca lahko. vrnili so mu denar.

ko je sedežna prišla nazaj so ugotavljali kje je nastala napaka, škoda in po koncu so nekoga pozvali k kritju škode. sledil je dogovor in v tem očitno ideja, da se sedežna proda ceneje.

mar bi mu dali sedežno 5€ ceneje, proizvajalec pa bi zavrnil refundacijo, ker se ne strinja da je kriv?
 

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Softi, preden je bila sprejeta o kakaršnakoli odločitev o rešitvi reklamacije, je HN dobil zadevo foto dokumentirano, pa še sami so si prišli pogledati stanje. Odločili so se kot so se. Raje so šli sebi v škodo kot pa da so šli stranki nasproti. Pa to razumi ali pa ne.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
tvoje fotke so eno, njihov ogled je drugo, tisti, ki je potrdil tretje. vse to so fazi, ki so jih dali čez in verjemi, da bi tudi oni raje imeli tvoj denar, kot pa sedežno med eksponati.

a včasih ne gre.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.301
5.835
113
pri taščici
Proizvajalec je prišel gledati skodo na sedezni v harveya?
Ce je to res, je to bilo zagotovo drazje, kot da bi proizvajalec prisel gledat sedezno k avtorju v dnevno preden so se odlocili da jo odpeljejo nazaj v trgovino.
Kot jaz razumem, je bil avtor pripravljen obdržati sedezno v zameno za manjso kupnino.
Harvey (in proizvajalec) pa si je raje 2x delo naredil.
Odpeljati sedezno
Iskati kupca za znizano ceno (katerega je ze imel).
Ce bi bil jaz trgovec ne bi tako ravnal.

Ce je sedaj ponudil 20% popusta kot razstavni eksponat, bi lahko avtorju ponudil 25% pa sem preprican da bi bil na boljšem.
Vcasih so rekli
Kdor hitro da, 2x da.
Bolje vrabec v roki, kot golob na strehi.
In oni sedaj spet lovijo goloba (prodali so pa najprej orla)
 
Nazadnje urejeno:

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Hanzi, sem že mislil da sem napisal nerazumljivo.:)
Ne bi želel, da se tema zacikla na mojem primeru, rad bi slišal še kakšno mnenje oz. izkušnjo. Morda bo komu v pomoč, morda bo celo kaj pomagalo k boljšim praksam. Upanje je....
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Imam dve - tri izkušnje s HN in sicer v vlogi potencialnega kupca. TV - dobra cena ampak sem malo jamral, da mi je drag, brez besed malo pobrskajo po računalniku in mi še dodatno znižajo ceno. + Enako sem spraševal za en printer - tudi tu ponudili res zelo ugodno ceno. + Na Bolhi kupil maca za 500€ ceneje kot je bil pred dvemi dnevi kupljen v HN, račun priložen - razumi če moreš.+

Sem pa to barantanje s cenami izkusil tudi v BigBang-u. Oni sicer dokaj javno propagirajo, da izenačijo najnižjo ceno drugod (razen v Leclercu
wink-1.gif
) in res sem dobil cel komplet bele tehnike na enem mestu po najnižjih cenah.

Sem pa s sedežno pred dvema tednoma skoraj sam padel na finto znižanja v Rutarju - super duper 2X znižana (skupaj -60%) cena za usnje, ki je itak najboljše v celi trgovini, je k sreči čisto malo manjkalo, da nismo kartice vlekli in čakali 45-60 dni.
uf-1.gif
Potem sem poklical na Milax in se zmenil za generalno obnovo te ki jo imamo doma in je njihov proizvod izpred skoraj 20 let, z res posebnim usnjem za skoraj pol cene tiste Rutarjeve.
 
Nazadnje urejeno:
22. jul 2007
12.783
1.308
113
123
Enkrat sem reklamiral sedežno in samo na podlagi slik(pol leta po nakupu) so mi brez kompliciranja zamenjali-celo, čeprav sem reklamiral le en del
zmaga.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
en tečen prodajalc, sem potem šel do druzga in "preko njega" vzel...
pa potem sem kr dolgo čakal na sedežno.

pa enkrat sem malo firbcal med tv-ji, pa gledal enag dražjega, pa pride en mimo pa je hotu bit smešen in kao "a kr spakiram". Pač počutil sem se, kot uno kaj gledaš, itak si ga ne moreš privoščit.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Kupil pred kratkim hladilnik (ko je bila akcija kao brez DDV). Zapičil sem se v enege SHARP-a, je bil na voljo razstavni model. Nisem nič kompliciral (hladilnik so na ogled postavili tisti dan, tudi ni bilo videti čisto nič narobe), plačal, dostava zastonj. Naslednji dan me kliče HN, da bo popoldne pripeljal hladilnik in da so uspeli dobit nov, popolnoma zapakiran model.

Tak da, iz moje strani - thumbs up!
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Predlagal je tudi znizane kupnine, pa mu niso ugodili.
Raje so si delali stroske s selitvijo sedezne.

Torej je bila sedežna povsem ok, zdaj pa joka, ker so mu jo zamenjali. Koga pa skrbijo stroški prodajalca? Nikogar.
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Imam zelo podobne izkušnje z HN kot avtor teme. Zadnjič sem bil pri njih pred ene 7 leti. Podben nateg, samo s foteljem. Sem zagnal vik in krik, težil z zvezo potrošnikov, napisal pismo bralcev. Na koncu dobil kar mi pripada, pa ful nekih opravičil, pa blabla.
Me pa ne vidijo več... Imajo pač odnos za balkance je vse dobro. Poleg tega imajo robo, ki je absolutno predraga za to kar nudijo.... konkurenca zmore precej bolje.
Zanimivo, da se z leti nič ne spremeni... očitno politika firme...
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
129
2
18
Moja izkušnja:

Kupil sem micro glasbeni stolp preko HN spletne trgovine. Plačal. Pa me pokličejo, da imajo na voljo zgolj razstavni model, ki je poleg tega nekaj popraskan, in če mi je to v redu. Seveda mi to ni v redu, vprašam pa, če so pripravljeni dat kak pameten popust zanj, pa bi se morda vendarle odločil. Ponudijo okoli 15%, kar je absolutno premalo. Potem se dogovorimo, da mi vrnejo kupnino, kar tudi storijo, in da me bodo kontaktirali ko pride nova roba. To je bilo nekje novembra lani, na ta kontakt še čakam, je pa res, da je od novembra lani že kupljen drug izdelek. Seveda drugje. Skratka, ena precejšnja žalost od storitve.