Gotof je!

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik #488
  • Začetni datum

erikson

Guru
25. avg 2007
23.582
7.335
113
KSZ

Novi časi, ko radarji niso več problem.


Prvi trije radarji bodo nameščeni na Čufarjevi cesti, Gorkega ulici in Gosposvetski cesti. Pred vstopom na območje merjenja bodo vozniki na prisotnost nadzora hitrosti jasno opozorjeni z ustrezno prometno signalizacijo. Ko bodo radarji nameščeni, se bo pričelo testiranje opreme in s tem testno obdobje merjenja hitrosti, v katerem kazni še ne bodo izdane. Namen tega prehodnega obdobja je tehnični preizkus sistema, prilagajanje ter obveščanje javnosti o novi prometni ureditvi. Z dejanskim merjenjem hitrosti in izdajanjem kazni se bo predvidoma začelo v začetku avgusta.

V sklopu nadzora bodo nameščena tri ohišja in en merilnik hitrosti, ki se bo premikal med lokacijami. Vse lokacije so pokrite tudi z videonadzorom, izbrane pa so bile na podlagi strokovne študije, ki je kot problematične prepoznala odseke z nevarnimi razmerami zaradi prehitre vožnje. Lokacije meritev so bile določene na podlagi Študije za vzpostavitev nadzora hitrosti s stacionarnimi radarji na območju MOM, ki jo je izdelala Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo (FGPA UM). Na podlagi strokovnih kriterijev je študija definirala 16 lokacij. Poletni čas je bil izbran namenoma – zaradi manjše frekvence prometa omogoča izvedbo tehničnih prilagoditev in nemotenega preizkusa sistema. Glavni cilj ukrepa je umirjanje prometa in zaščita najranljivejših udeležencev, predvsem pešcev in kolesarjev, ter prispevati k večji varnosti na cestah v Mariboru.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
9.109
994
113
toti Maribor
KSZ

Novi časi, ko radarji niso več problem.


Prvi trije radarji bodo nameščeni na Čufarjevi cesti, Gorkega ulici in Gosposvetski cesti. Pred vstopom na območje merjenja bodo vozniki na prisotnost nadzora hitrosti jasno opozorjeni z ustrezno prometno signalizacijo. Ko bodo radarji nameščeni, se bo pričelo testiranje opreme in s tem testno obdobje merjenja hitrosti, v katerem kazni še ne bodo izdane. Namen tega prehodnega obdobja je tehnični preizkus sistema, prilagajanje ter obveščanje javnosti o novi prometni ureditvi. Z dejanskim merjenjem hitrosti in izdajanjem kazni se bo predvidoma začelo v začetku avgusta.

V sklopu nadzora bodo nameščena tri ohišja in en merilnik hitrosti, ki se bo premikal med lokacijami. Vse lokacije so pokrite tudi z videonadzorom, izbrane pa so bile na podlagi strokovne študije, ki je kot problematične prepoznala odseke z nevarnimi razmerami zaradi prehitre vožnje. Lokacije meritev so bile določene na podlagi Študije za vzpostavitev nadzora hitrosti s stacionarnimi radarji na območju MOM, ki jo je izdelala Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo (FGPA UM). Na podlagi strokovnih kriterijev je študija definirala 16 lokacij. Poletni čas je bil izbran namenoma – zaradi manjše frekvence prometa omogoča izvedbo tehničnih prilagoditev in nemotenega preizkusa sistema. Glavni cilj ukrepa je umirjanje prometa in zaščita najranljivejših udeležencev, predvsem pešcev in kolesarjev, ter prispevati k večji varnosti na cestah v Mariboru.
Kdo je rekel, da niso problem? Počakajmo, da jih postavijo :evil: