Generali me je probal nategnit

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Živjo,

ker je tema o možnem nategu kar živahna, dodajam svojo izkušnjo z zavarovalnico Generali.

Lani enkrat sem imel v križišču to nesrečo, da je prav takrat s stranske ceste tja pripeljala starejša gospa, morda malo raztresena. Splet okoliščin in je bila v mojem avtu. Bilo ji je hudo, a posledice na mojem avtu niso bile kaj posebnega - luknja v sprednjem odbijaču, podrajsan žaromet, zlomljena mrežica maske. Izpolnila sva evropsko poročilo, kjer je gospa priznala krivdo. Zavarovana je bila pri Generali - hudir pri škodah iz AO je pač ta, da ne moreš izbrati, katero zavarovalnico bo povzročitelj imel.

Šel sem k njihovemu pooblaščenemu cenilcu, ki je tudi serviser vozil. Ni trajalo zelo dolgo, ko sem dobil dopis, da je priznan 100% temelj iz naslova police gospe. Po spominu kakšne tri tedne. Ker je bil moj avto popolnoma vozen, se okrog tega časa sploh nisem sekiral. In sem se vozil še kakšna dva meseca, ko sem se letošnjega februarja le najavil v servisu.
"Trajalo bo cirka tri dni (barvanje odbijača)," mi pravijo.
"Ni problema, samo nadomestni avto mi zrihtajte."
"Ahem, to pa običajno ne krije zavarovalnica iz AO, bi šlo mogoče iz vašega kaska?"
"Ojoj, kaj pa ima zraven moj kasko? Morda ga nimam. V vsakem primeru želim, da krije nadomestno vozilo zavarovalnica povzročiteljice."
"Ojojoj," objokuje serviser.
Dogovorila sva se, da bo za čas popravila (čez en teden) nadomestni avto zagotovil (so kar velika hiša, tudi prodajalna avtov), jaz pa bom v vmesnem času uredil z zavarovalnico.

Potem sem klical na kranjsko enoto Generalija, ker sem od tam pač dobil dopis glede temelja plačila škode. Eno dekle, po glasu kar prijetno, me je kar hitro želelo prepričati, da mi nadomestno vozilo ne pripada. Ker nisva prišla skupaj, sem želel govoriti s kom, ki ima večjo moč odločanja. Dobil sem gospoda cenilca, ki mi je želel prodati isto - namreč, da stroškov nadomestnega avta ne bodo krili. Razumem, da jih ne želijo (strošek je pač strošek, tudi če si zavarovalnica), ampak jaz jih pa tudi nisem nameraval. Ker nisva prišla skupaj, mi je svetoval, naj mu pošljem pisno, on pa bo posredoval naprej v pravno službo. Dobil sem občutek, da imajo ljudje tam pač navodila, naj se na vsak način izognejo kritju stroškov nadomestnega vozila in se mi je zdelo to že kar nategatorsko.

Potem se je začela pisna konverzacija, iz katere bom zaradi zasebnosti kaj izpustil (v upanju, da s tem ne prikrajšam dramaturške razburljivosti). To konverzacijo bom objavljal kar v odgovorih v tej temi, da bo lepši redosled. Upam, da mi kdo prehitro ne uleti v temo
smile-1.gif
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28

Spoštovani,

pišem vam v zvezi s prometno nesrečo, ki jo je zakrivila vaša zavarovanka.
Za naslednji teden (ponedeljek, 20.2., ali torek, 21.2.) sem dogovorjen, da servis prične s popravilom škode, ki je na vozilu nastala zaradi predmetnega dogodka in seznanjem sem bil, da bo popravilo verjetno trajalo okrog tri dni.
Za ta čas potrebujem nadomestno vozilo, ki ga servis ponuja proti plačilu.
Stanujem v XYZ in se dnevno vozim v službo v ABC (ca 45 km v eno smer) (na tej relaciji je tudi prišlo do nesreče), poleg tega pa imam tudi dopolnilno dejavnost ("popoldanski sp") ZYX, pri kateri pretežni delež dela opravim na lokacijah po Sloveniji. Za oboje avto nujno potrebujem.

S svojim avtom sem zadovoljen in ne potrebujem nadomestnega vozila. Razen, kadar svojega avta ne morem uporabiti - v tem primeru izključno zaradi popravila posledic nesreče, ki jo je povzročila voznica, ki ima zavarovanje AO sklenjeno pri vaši zavarovalnici.
Prosim vas, da mi pojasnite proceduro glede kritja stroškov nadomestnega vozila oziroma mi zagotovite nadomestno vozilo kako drugače.

V pričakovanju vašega odgovora vas pozdravljam
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Čez pet dni pošljem mail:

Spoštovani,

medtem, ko zaman čakam na vaš odgovor na moj predhodni mail, vam sporočam, da jutri zjutraj avto oddam na servis.
Za normalno opravljanje službe si bom v tem času na servisu izposodil nadomestno vozilo.

V izogib dodatno porabljenemu času in dodatnim stroškom vas prosim, da s servisom ABC dogovorite kritje stroškov nadomestnega vozila in mi to čim prej tudi potrdite.

Lep pozdrav,

 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28

Spoštovani !

Se Vam iskreno opravičujem, ampak zaenkrat še nisem prejel nikakršnega odgovora s strani pravne službe zavarovalnice. Takoj ko prejmem odgovor Vas bom o tem obvestil. V kolikor bo podan odgovor pozitiven bom seveda o tem obvestil tudi izvajalca del.

Hvala lepa za razumevanje in lep pozdrav,

Cenilec


----- Forwarded by cenilec -----

From:
Subject: Fw: Vprašanje zahteveka za nadomestno vozilo po AO


Pozdravljena,

prosim posreduj pravniku, ki rešuje to zadevo.

Hvala in lep pozdrav,


Pravnik za regrese


From: cenilec

Pozdravljen,

Ali je že kaj novega v zvezi z nadomestnim vozilom. Stranka danes oziroma jutri pelje svoje vozilo na popravilo in želi vedeti ali ima nadomestno vozilo odobreno ali ne.

Hvala lepa za odgovor.

Lep pozdrav,

Vodja škodnega centra


From:
Subject: Fw: Vprašanje zahteveka za nadomestno vozilo po AO


Pozdravljena gospa X,

ti posredujem vprašanje cenilca. Prosim za čim prejšnjo dodelitev pristojnemu pravniku.



Lep pozdrav,

Pravnik za regrese / Lawyer for recoveries


From: cenilec
Subject: Vprašanje zahteveka za nadomestno vozilo po AO


Oškodovanka oziroma mož oškodovanke po elektronski pošti zahteva po avtomobilski odgovornosti naše zavarovanke, plačilo najema nadomestnega vozila za čas popravila vozila.
Prosim za odgovor ali lahko odobrim najem nadomestnega vozila za čas popravila in v kakšnem znesku.

Številka škodnega spisa:.... Temelj škodnega primera je podan.

Lep pozdrav,

Vodja škodnega centra
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Potem se javi nova oseba, "pravnica":

Spoštovani, v zvezi z vašim zahtevkom za nadomestno vozilo, me zanima kje živite in kje delate oziroma za kakšna opravila potrebujete nadomestno vozilo. Ne vem, kaj so vam že povedali, ampak načeloma se ne plačuje nadomestnega vozila oziroma mora biti upravičeno.

S spoštovanjem,

univ.dipl.prav.
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Pošljem ji torej še enkrat ISTO, kot sem jim že poslal zgoraj

Spoštovani,

ponovno vam pošiljam opis moje situacije.
Jutri zjutraj oddam avto na servis, zato se vam priporočam za zelo hiter odgovor.
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Spoštovani.

Niste mi odgovorili na vprašanje.
Ker mora biti vaš zahtevek izkazan(torej da vozilo potrebujete, kakšen namen, dkoazila... ), vas ponovno naprošam za pojasnilo oziroma odgovor na moje vprašanje.

Zgolj navedba , da se vozite IZ ABC v DEF, ne bo dovolj. to lahko pomeni,da se vozite dvakrat ali enkrat tedensko.

S spoštovanjem,


univ.dipl.prav.
 
Nazadnje urejeno:

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Spoštovani,

v nadaljevanju navajam vaše vprašanje iz prejšnjega maila, spodaj med citiranimi maili pa je tako ali tako pripet moj odgovor:

"Spoštovani, v zvezi z vašim zahtevkom za nadomestno vozilo, me zanima kje živite in kje delate oziroma za kakšna opravila potrebujete nadomestno vozilo. Ne vem, kaj so vam že povedali, ampak načeloma se ne plačuje nadomestnega vozila oziroma mora biti upravičeno."


Nerazumljivo in zelo neprijazno se mi zdi, da ste svoj mail začeli z "Niste mi odgovorili na vprašanje."
Menim, da sem vam odgovoril prav na vsa vaša vprašanja, vam bom pa odgovore še enkrat poskusil čim jasneje ponoviti:

- živim v ABC
- redno sem zaposlen v OPR, kamor se vozim dnevno (pon-pet)
- poleg tega bi brez vozila ostal brez posla tudi v svoji dopolnilni dejavnosti, kjer kot ABCDE ali po naročilu strank...

Če vam pride prav, vam proti plačilu lahko izdelam elaborat svojega izgubljenega dobička za čas, ko bi bil brez osebnega vozila.

Jaz sem vozilo, na katerem je škodo povzročila vaša zavarovanka, že oddal na servis in si tudi izposodil nadomestno vozilo. Naj vam tudi to služi kot indic, da vozilo potrebujem. V kolikor se s servisom ne boste pravočasno dogovorili glede kritja stroškov nadomestnega vozila, bom za vas denar založil jaz in ga potem pri vas nameravam izterjati, vključno s stroški te izterjave zaradi vašega izmikanja.


Upam, da bo z vašega "info maila" najino dopisovanje posredovano tudi pristojnim za zunanjo komunikacijo v vaši družbi, sam pa najino prijazno konverzacijo nameravam tudi objaviti.

Če potrebujete dodatna pojasnila, sem vam z veseljem na razpolago.

Lep pozdrav,
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Spoštovani.

Glede na vaše elektronsko sporočilo odgovarjam sledeče.
Moje sporočilo je bilo prijazno napisano in z nobenim podtonom, če ste ga razumeli v drugi luči, se vam opravičujem. to ni bil namen.
Sama zgolj opravljam svoje delo. Ker gre za odobritev plačila, moram preveriti ali so zahtevki izkazani in utemeljeni. Zgolj navedba, da nekdo nekaj potrebuje, pač ni dovolj. V vašem primeru sem za likvidacijo imela zgolj vaše ime in priimek, ter podatek da se vozite iz ABC v OPR. Ker ste v konkretni situaciji sami, se vam mogoče zdi jasno, meni, ki pa od zunaj to rešujem, ni. Zato sem vas zaprosila za dodatna pojasnila. Zgolj v vednost vam sporočam,da prejmemo kar nekaj zahtevkov ljudi, ki pač nekaj hočejo, ker se pač nekam vozijo, brez dodatnih pojasnil. Zato moramo vsak zahtevek posebej skrbno reševati.
Upam,da sem vam vse pojasnila in da bomo zadevo lahko mirno rešili.


univ.dipl.prav.
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Jaz na to nisem več odgovarjal.

Ne vem, koliko je tukaj kombinacija nezakonite poslovne politike, pristnega idiotizma (vseh nas?) vpletenih in morda slabših poslovnih rezultatov zavarovalnice.

Skratka, ko sem na servisu vrnil nadomestno vozilo, mi je možak za pultom povedal, da je zadeva urejena, vzel sem ključe svojega avta in šel. Avto je popravljen ok, moja izkušnja z Generalijem pa je bila zelo slaba. In s tem nategom so hoteli prišparati za tri dni nadomestnega avta.

Skratka, ni treba do Andore, da naletiš na nategatorja.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Že samo dejstvo, da imaš avto, bi jim moral biti zadosten dokaz, da ga očitno potrebuješ. Ne vem kaj jim ni jasno.
 

MTB75

Fizikalc
13. maj 2012
365
25
28
Moje osebne izkušnje kažejo, da zavarovalnice rade komunicirajo s strankami preko pravnikov, saj marsikdo ki sliši besedo pravnik, raje popusti. Na 10 primerov jih 8 gre skozi, zato se jim to splača.
Sodelavka je šla celo tako daleč, da so prišli do sodišča. Kjer so seveda izgubili. Ampak spet, marsikdo ko sliši sodišče, odneha.
Potrošniku pa ostane, da si sam v glavi razčisti. Brati podrobno pogodbo. Delati z nateguni za voljo nekaj € razlike. Ali pa iti k nekom za malenkost več denarja in pričakovati (ter dobiti) fer odnos.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.254
269
83
38
Ljubljana
KSZ:

mene je kakšn let nazaj tud en nabasu z generalijem, priznal škodo, šel na generali, priznali vse... tud čiščenje stropa, k je tamala polila sok
smile-1.gif


uglavnem, avto rihtal na pooblaščenem servisu, takoj sm dobil nadomestni avto (novga golfa) za par dni
smile-1.gif


sicer mi servis ni prvič dobro naštimal optike (avto ni šel naravnost), sm naknadno prpeljal avto na servis, dobil bon za taksi (obe smeri), avto prevzel drug dan BP

hočem rečt, da je vse odvisno od servisa, ki to ureja
smile-1.gif
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Menda je včasih servis pripravljen kriti nadomestni avto iz svojega žepa, lahko npr. kot testni avto.
Kar uporabniku reši vse težave, ampak zavarovalnica je pa svojo obveznost prevalila na nekoga drugega.

Jaz bi, konec koncev, lahko nadomestni avto za tri dni tudi sam plačal in bi otroci vseeno dobili šolske zvezke.
Ampak Generalijevo odkrito izigravanje pravil me je pa kar razburilo in sem bil pripravljen vreči čas stran tudi za tožbo in izvršbo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.336
5.852
113
pri taščici
Pojdi do odvetnika, ki ima zavarovalnice v malem prstu.
Najprej jim to omeni v mejlu, ( da boš primer predal pooblaščencu), Daj jim nekaj dni za rešitev tega problema, potem pa se najavi pri odvetniku. Placas jih itak po % od izplena.
Škoda ker te se vrat ni "bolel"
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
ksz ...

jaz sem imel zelo podobno izkušnjo pred 10 leti (od takrat generali ne diram ni stapom), ko sem v garazni hisi Tus (polž rampa) pri 10 na uro odletel direkt v steber, ker je bila rampa totalno poledenela.

Ko sem v Tusu izvedel, da je njihova zavarovalnica Generali in naj se kar obrnem nanje, saj imajo zavarovano odgovornost, me je pri Generaliju tudi pričakala pametna mlada frkljasta pravnica, ki mi je dopovedovala, češ, kaj se grem.

No, po xy dopisih in posredovanju Tuševe pravne službe so se le zmigali in priznali kritje popravila avta.

V bistvu sem v vseh letih pritožb in dopisov ugotovil, da takoj ko te kontaktirajo bluzatorji in pravne službe podjetja, veš da imaš prav s svojim zahtevkom
smile-1.gif
.

LP
 
Nazadnje urejeno:

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
880
94
28
Mene je razžalostilo tudi to, da sem dobil občutek, da komuniciram s topoglavo in nepismeno (tudi v funkcionalnem pogledu) osebo. Hitro naredim sklep o tem, kakšna je firma, ki zaposluje tak kader.
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Pas sej obvezno AO ne krije nadomestnega avta tistemu ki si mu povzročil škodo, kje to piše? Ker nikjer ne piše gre za dobro voljo Generalija,.... To si sam zavaruješ na svoji polici s par euri,....