Formula 1 sezona 2019

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Ja, ampak ne zaradi nesrece z Maxom. Zato, ker ni sel v boxe s poskodovanim krilcem. Ferrari je javil direktorju dirke, da si ga poklicali v boxe, nato pa Leclercu narocili, naj ostane zunaj. Nato pa je del krilca Hamiltonu odlomil ogledalo. Se dobro, da ni zadel Hamiltona, ali pa koga drugega od dirkacev.

Ni res, 10 sekund je dobil za krilce in 5 sekund za izsiljevanje v prvem ovinku. Za slednje se je potem po twitterju opravičil.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.432
858
113
Ksz
Max osvojil pole, vendar tudi ostal brez njega.
Razlog? Ignoranca dvojnih rumenih zastav pri nesreči Botasa.
Nebi ga kaznovali, če nebi na tiskovki javno povedal, da kljub opozorilom ni zmanjšal hitrosti.
Tu se vidi njegov glup karakter. Tip je res debil.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Lahko bi le zmanjšal, ker je že od prej imel čas pod 1.15. in bi v vsakem primeru imel pole.
O rdečih pa je škoda besed, bureki na kubik.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.919
1.087
113
www.adriamedia.si
Nobenih komentarjev 2021 pravil?
Mislim, da so izpustili pomemben del: denar od TV pravic bi se moral deliti v obratnem vrstnem redu uvrstitve v prvenstvu: najboljši bi moral dobiti najmanj. Podobno kot vrsti red na draftu ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gr3Ga23

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.074
389
83
Razmisli še malo o tem, kar si ravnokar napisal......
Ali si sposoben predvided, kako sranje bi nastalo, če bi to res naredili?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.919
1.087
113
www.adriamedia.si
Sranje bi bilo, dokler ne spremejo - bodimo realni, dokler se morajo moštva strinjat s spremembami pravil (kar je neumnost), je to nemogoče. Potem, bi bilo pa zanimivo (ne pa sranje). Tu pa tam bi kdo malo namerno izgubil, ampak prav resno se pa to ne bi dogajalo, ker sponzorji ne bi bili prav veseli takega početja. Zanimiva bi bila tudi kombinacija tega in da bi bili brez cost capa iz da bi bil ta recimo 2x najbišjih prihodkov iz TV pravic. Potem bi od sponzorjev nabrali toliko, da se ne bi mogli zaj... z namernim izgubljanjem ... Predvsem bi pa na ta način privabili več novih ekip, F1 rabi 30+ avtov na stezi, da bo bolj zanimivo dogajanje.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Sicer mi je všeč, da se pri F1 trudijo izboljšati konkurenčnost. Ampak, če bodo preveč posegali v razmerja moči, bodo večja moštva zapustila F1. Brez Ferrarija, Mercedesa, Honde in Renaulta bo pa rezultat nekaj podobnega kot je F2, ki je pa praktično nihče ne gleda. Boj med 15 "no name" ekipam pač ni enako zanimiv kot boj med 3-4 top ekipami... to je pač moje mnenje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sistemik

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.074
389
83
Ni problem prehitevanje, ampak izigravanje pravil.
Takoj bi se našli junaki, ki bi ustanovili ekipo F1 in tekmovali, da bi bili zadnji, ker bi dobili več denarja od TV pravic, kot bi ga pa vložili. Vsi deli kupljeni, nobenega razvoja in tekmovanje, da bo vedno zadnji. Potem imaš pa ene tri take ekipe. In kakšna bo potem F1?
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.755
358
83
Vipavska dolina
Točno tako, to je lahko dvorezen meč. Če bi že spreminjali bi sam dejal pač prvim trem največ, potem pa lahko od ozadja naprej, ker mogoče se bo vsaj četrtouvrščena ekipa trudila da bi bila raje tretja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.919
1.087
113
www.adriamedia.si
Sicer mi je všeč, da se pri F1 trudijo izboljšati konkurenčnost. Ampak, če bodo preveč posegali v razmerja moči, bodo večja moštva zapustila F1. Brez Ferrarija, Mercedesa, Honde in Renaulta bo pa rezultat nekaj podobnega kot je F2, ki je pa praktično nihče ne gleda. Boj med 15 "no name" ekipam pač ni enako zanimiv kot boj med 3-4 top ekipami... to je pač moje mnenje.
Ma ja, potem pa svizec. F2 ni gledana zato, ker ni F1, nima promocije F1 ipd. In še vsakič se je izkazalo, da če edno ali dve preveč diminantni moštvi rečeta adijo, na koncu dobimo četico proizvajalcev. Poglej GT kategorije vztrajnostnih dirk, poglej touring prvenstva ... Izjemno zanimivo dirkanje. Ko k temu dodaš mašinerijo, ki promocijsko stoji za F1, ni panike. Samo zresnit se morajo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.919
1.087
113
www.adriamedia.si
Ni problem prehitevanje, ampak izigravanje pravil.
Takoj bi se našli junaki, ki bi ustanovili ekipo F1 in tekmovali, da bi bili zadnji, ker bi dobili več denarja od TV pravic, kot bi ga pa vložili. Vsi deli kupljeni, nobenega razvoja in tekmovanje, da bo vedno zadnji. Potem imaš pa ene tri take ekipe. In kakšna bo potem F1?
Varovalk, ki to preprečijo, je dovolj. Recimo prva sezona - pač ne dobiš denarja (ali pa ga dobiš na koncu, če si pokazal dovolj dobre rezultate). Ali pa moraš doseči določen rezultat, drugače letiš ven. Drugič: strošek dirkanja mora biti tolikšen, da ga le z denarjem pravic ne moreš pokriti, da rabiš sponzorje, Čim so pa sponzorji v igri, pa pozabi na take igrice. Lhako celo zahtevaš depozit za prvo sezono, ki ga dobiš nazaj po 2 ali 3 sezonah.
Ko so pogoji taki, da je kandidatov več, kot je prostih mest, padalci hitro odpadejo.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Ma ja, potem pa svizec. F2 ni gledana zato, ker ni F1, nima promocije F1 ipd. In še vsakič se je izkazalo, da če edno ali dve preveč diminantni moštvi rečeta adijo, na koncu dobimo četico proizvajalcev. Poglej GT kategorije vztrajnostnih dirk, poglej touring prvenstva ... Izjemno zanimivo dirkanje. Ko k temu dodaš mašinerijo, ki promocijsko stoji za F1, ni panike. Samo zresnit se morajo.
Če ti tako praviš... F2 in Formulo E sem mogoče gledal 1x ali 2x. Ostalih kategorij še tolikokrat ne. Če iz F1 izgineta Ferrari in Mercedes, je (vsaj zame) to konec F1. Promocije pa (vsaj pri nas) ni neke hude. Zato se je F1 tudi preselila iz najbolj gledanih programov na TV3. Vmes je pa nekaj let celo prenašali niso. Lastniki F1 se še predobro zavedajo, kako pomembne so velike ekipe.

Pa moraš razumeti, da to jaz pišem iz svoje perspektive (povprečen gledalec... ne navdušenec moto športa).