Ford S-Max II - zanesljivost, izkušnje

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Odvisno je seveda od desne noge. Po Spritmonitorju je sicer povprečje 7,93, kar je v skladu z mojo porabo. Pa niti ni tako hudo za 1,7 tone težak avto z sedmimi sedeži in vseeno slabšo aerodinamiko.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.315
5.841
113
pri taščici
Ne vem sicer bistvene razlike med 130 in 150tdci vnporabi ampak 130 konjskega v transit custom v "službeni" varianti se pelje z 8,2 litra (75kkm), pa si lahko med hitrejšimi na AC (130-150) , včasih tezak 3T+ (takrat ne prakticiram ravno 150, ker ne bi rad tovora dobil v hrbet pri 150kmh). Je pa takrat pri pospeševanju marsikdaj gas do podna.

Če prestavim v "Eco mode" in se peljem v tempu ostalih (AC 110) pa da nisem ravno naložen z dodatno tono) se pa da priti tudi s 7 litri skoz.

Btw, avto ima vagi na tehničnih pregledih 2,1T. Če se ne motim. Pišem za ročni menjalnik. Avtomatski je imel na testu 170 konjev, porabo pa 10+.
 
Nazadnje urejeno:

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.466
227
63
Tudi moj 2.0 150hp ima mešano povprečje okrog 7,9-8,0, tako da bi ta podatek kar znal držati. Ko vlečem prikolico je (cca 1,3 tone) pa med 10,0 in 11,0.

Edit: avtomatik
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.571
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
2.0 tdci 2015 crkujejo hladilniki vode, kakšna vodna pumpa zna it (takrat je smiselno narest tudi glavni servis), sm že slišal par primerov da je pri 130-160kkm utrgalo glavni jermen

s temle si me malce zbodel - imam Focusa, načeloma 2016 letnik, ampak glede na to, da je not Sync II, bi rekel, da je 2015 modelno leto, 2.0 tdci 150hp, ročni menjalnik - moram biti pozoren na kaj? sicer redno servisiran, ob nakupu tudi podrobno pregledan in je bilo vse ok ... ne bi rad, da mi kaj podobnega kot je zgoraj omenjeno odleti sredi AC ...

kar se tiče Focusa, se res dobro pelje s tem motorjem, je pa res bolj na žejni strani, recimo AC Ajdovščina LJ Ajdovščina, hitrosti po GPS-u nekje 125-135, pa je vedno nekje okoli 6l poraba ...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
Jest imam 2018 letnik 2.0 TDCI 150 Titanium Powershift. Imam ga slabo leto, zaenkrat (potrkam) brez kakršnihkoli problemov, je pa bil skoraj nov in od znanega kupca. Pelje se dobro (za enoprostorca vrhunsko) udoben spredaj precej, zadaj manj (tanki sedeži). Poraba je dokaj visoka, vsaj zame, ki sem bil prej navajen številk okoli 6, je tukaj tam nekje od 7,5 do 8 ali celo čez. 150ps je ravno na meji uporabnega, a glede na tip avta dovolj. Ekstra potegne ne, ko pa nabere pa je lahko zelo hiter in ni problem vzdrževati brzino, tudi ovinki, kratki ali dolgi, niso problem. Prestavlja zaenkrat zelo lepo, tudi avto je dobro izoliran in daje vtis "nobel" avta.

Kaj še bo bomo videli, malo se bojim menjalnika, a račun da so ga po tolikih leti za silo porihtali. Moj je eden zadnjih z 6st DSG, od sredine 2018 imajo 8 stopenjsko klasiko, ki naj bi bila precej boljša. Od takrat so motorji "EcoBlue" ali nekaj podobnega, razlika pa je v tem, da imajo euro 6d temp in Adlue. Cene teh so posledično opazno višje (rabljenih).
Se pravi 8 stopenjski avtomatik v S-MAX ni problematičen?
Ker zdaj sem se zapičil v opremo Vignale in ročne menjalnike. Če je 8 stopenjski automatic dober, potem mi to ponuja bistveno več opcij.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Predvsem ni dvosklopčni, nad katerim so očitno obupali. Gre za fordov (usa) lastni razvoj, osnovan na desetstopenjskem menjalniku iz Mustanga GT. Avto naj bi manj pil in bolje šel, znal prestaviti več prestav naenkrat itd... Je pa seveda zadeva nova, tako da se bodo morebitne težave še pokazale.

Pa še par opomb:

-Sonyev zvočni sistem z 12 zvočniki, subwooferjem itd... ni nič posebnega. Igra solidno, ni pa nek presežek. Pričakoval sem več, tako da ga kaj posebej ne bi iskal oziroma iskal izključno avta s tem. Kako dela standardni pa ne vem.

-Lane assist(ki je serijski) dela slabo oziroma bistveno slabše kot recimo v VAG vozilih. Saj popravi smer, a prepozno in v bistvu samo "rešuje", namesto da bi "vozil" in se avto posledično "odbija" od robov ceste. Mene to sicer ne moti toliko, ker tega niti ne uporabljam, je pa opazno. Z LKA pride tudi prepoznavanje znakov, ki zna samodejno prilagoditi omejilec hitrosti (ne tempomata). Zadeva je brez aktivnega tempomata samo pogojno uporabna. Saj avto pravilno ve, koliko mora iti, samo zmanjšati ne zna, edino na gas ne reagira več, dokler hitrost ne pade pod nastavljeno. Se pa da nastaviti tudi toleranco, da recimo povsod pelje 5 ali 10 več. Z aktivnim tempomatom pa menda to zelo dobro delo (ta je doplačljiv in ga veliko avtov nima).

-veliko avtov je brez led luči, kar je za ta razred nenavadno, je pa posledica tega, da so ledice nudili samo v 4 jurje dragem paketu. Led luči so sicer možne samo v "matrix" varianti (se znajo prilagodljivo zasenčiti) in so menda zelo dobre. Jaz imam halogenke in so tudi ok, glede na to da se ponoči bolj rekdo vozim, bi si pa seveda želel led.

-vsi Titanium in višji imajo serijsko brezkontaktno odklepanje in zagon, oboje dela zelo dobro in se človek hitro navadi. Trend itak odsvetujem, ker ima tudi navadno (grdo) armaturno ploščo in precej opreme manj. ST line je eno stopnjo nad Titanium, a gre večinoma za kozmetične popravke: avto ima večja kolesa, obrobe in spojlerje ter notri kombinacijo alkantare in usnja. Vignale pa ima precej več opreme.

-Če ima avto strešno okno, nima strešnih sani za prtljažnik. Se ga da sicer tudi montirati na robove vrat, samo je bolj štorasto

-Prvi letniki so imeli multimedijskih sistem Sync 2, kasnejši Sync3. Ta je dosti boljši, hitrejši, podpira android auto in carplay, vsi imajo DAB+, podpirajo tudi FLAC datoteke itd...
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.395
964
113
Obišči stran
avt. menjalnika powershifta bi se izogibal, kasneje naj bi ga izboljšal... preveri raje pri kakšnem ki popravlja te menjalnike, kako je...
powershift 6 stop. ima kar veliko porabo

2.0 tdci 2015 crkujejo hladilniki vode, kakšna vodna pumpa zna it (takrat je smiselno narest tudi glavni servis), sm že slišal par primerov da je pri 130-160kkm utrgalo glavni jermen

Kolega razlagal, da mu je na AC sam nekaj zaropotalo in je avto obstal. Bojda se je razletela visokotlačna in so opilki leteli povsod... Ni bil majhen strošek. Je pa mislim da 2016 al 17 letnik
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
Predvsem ni dvosklopčni, nad katerim so očitno obupali. Gre za fordov (usa) lastni razvoj, osnovan na desetstopenjskem menjalniku iz Mustanga GT. Avto naj bi manj pil in bolje šel, znal prestaviti več prestav naenkrat itd... Je pa seveda zadeva nova, tako da se bodo morebitne težave še pokazale.

Pa še par opomb:

-Sonyev zvočni sistem z 12 zvočniki, subwooferjem itd... ni nič posebnega. Igra solidno, ni pa nek presežek. Pričakoval sem več, tako da ga kaj posebej ne bi iskal oziroma iskal izključno avta s tem. Kako dela standardni pa ne vem.

-Lane assist(ki je serijski) dela slabo oziroma bistveno slabše kot recimo v VAG vozilih. Saj popravi smer, a prepozno in v bistvu samo "rešuje", namesto da bi "vozil" in se avto posledično "odbija" od robov ceste. Mene to sicer ne moti toliko, ker tega niti ne uporabljam, je pa opazno. Z LKA pride tudi prepoznavanje znakov, ki zna samodejno prilagoditi omejilec hitrosti (ne tempomata). Zadeva je brez aktivnega tempomata samo pogojno uporabna. Saj avto pravilno ve, koliko mora iti, samo zmanjšati ne zna, edino na gas ne reagira več, dokler hitrost ne pade pod nastavljeno. Se pa da nastaviti tudi toleranco, da recimo povsod pelje 5 ali 10 več. Z aktivnim tempomatom pa menda to zelo dobro delo (ta je doplačljiv in ga veliko avtov nima).

-veliko avtov je brez led luči, kar je za ta razred nenavadno, je pa posledica tega, da so ledice nudili samo v 4 jurje dragem paketu. Led luči so sicer možne samo v "matrix" varianti (se znajo prilagodljivo zasenčiti) in so menda zelo dobre. Jaz imam halogenke in so tudi ok, glede na to da se ponoči bolj rekdo vozim, bi si pa seveda želel led.

-vsi Titanium in višji imajo serijsko brezkontaktno odklepanje in zagon, oboje dela zelo dobro in se človek hitro navadi. Trend itak odsvetujem, ker ima tudi navadno (grdo) armaturno ploščo in precej opreme manj. ST line je eno stopnjo nad Titanium, a gre večinoma za kozmetične popravke: avto ima večja kolesa, obrobe in spojlerje ter notri kombinacijo alkantare in usnja. Vignale pa ima precej več opreme.

-Če ima avto strešno okno, nima strešnih sani za prtljažnik. Se ga da sicer tudi montirati na robove vrat, samo je bolj štorasto

-Prvi letniki so imeli multimedijskih sistem Sync 2, kasnejši Sync3. Ta je dosti boljši, hitrejši, podpira android auto in carplay, vsi imajo DAB+, podpirajo tudi FLAC datoteke itd...
Kar se tiče menjalnika bom morebiti šel rahlo na rizik in gledal tudi 8 stopenjskega avtomatika. V upanju, da bo vse OK. Še posebej zaradi aktivnega tempomata in gnetenja v ob prometnih konicah. Tako, da hvala za info.

Kar se tiče lane assist, glede na napisano, če potegnem vzporednico s Toyoto, je potem to dejansko LKA kot "Lane keep Assisst", kar v praksi pomeni "odbijanje" od črte do črte, potem pa obstaja še LTA kot "Lane trace assisst", ki drži linijo v sredini prometnega pasu. LTA je torej "nadgrajen" LKA. Če prav razumem ima S-MAX v tem primeru zgolj LKA.

Kar se tiče luči; Kako vidim iz slik kakšne luči ima vgrajene? Vignale modeli imajo vsi matrične LED? Tudi pred faceliftom? Ali imajo xenon in led dnevne luči? Ali se da ugotoviti razliko iz slik (npr. če se zmotijo v oglasu in obkljukajo narobe)?

Brezkontaktno odklepanje je pogoj, to sem imel že na avtu letnika 2009 in brez tega avta dejansko ne kupim več.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Glee menjalnika: sodelavec ima Edge-a s tem menjalnikom in ni imel nobenih težav, kljub precej čipiranemu (z boxom) motorju. Je pa v primeru novih menjalnikov namesto ročke okrogel vrtilni gumb (shift by wire). Zgleda kul, koliko je pa uporabno pa ne vem (ročko imam že naštudirano, da ni treba niti gledat ko prestavljam).

Glede Lane Assist imaš prav. Če zadremaš te bo (recimo) rešil, "vozil" okoli te pa ne bo, razen po kakšnih bolj blagih ovinkih, pa še to kmalu zajambra, da je treba dati roke na volan. Da se ga sicer dokaj nastaviti in sicer tristopenjsko kako hitro odreagira (koliko blizu roba ceste te pusti) in kako močno odreagira, možno pa je tudi nastaviti, da samo potrese volan, če greš preblizu roba ceste.

Glede luči: tole so navadne (in dnevne LED)

1609923413363.png


Tole pa LED (imajo en tak "U" profil okoli luči in tri črtice nad tem kot dnevne luči)

1609923513313.png


Ksenona v tej generaciji ni (kar je škoda).

Vignale naj bi imeli vsi matrix led (ne vem pa kako je z uvoženimi).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Generik

krimec

Majstr
7. maj 2011
3.751
114
63
Glee menjalnika: sodelavec ima Edge-a s tem menjalnikom in ni imel nobenih težav, kljub precej čipiranemu (z boxom) motorju. Je pa v primeru novih menjalnikov namesto ročke okrogel vrtilni gumb (shift by wire). Zgleda kul, koliko je pa uporabno pa ne vem (ročko imam že naštudirano, da ni treba niti gledat ko prestavljam).

Glede Lane Assist imaš prav. Če zadremaš te bo (recimo) rešil, "vozil" okoli te pa ne bo, razen po kakšnih bolj blagih ovinkih, pa še to kmalu zajambra, da je treba dati roke na volan. Da se ga sicer dokaj nastaviti in sicer tristopenjsko kako hitro odreagira (koliko blizu roba ceste te pusti) in kako močno odreagira, možno pa je tudi nastaviti, da samo potrese volan, če greš preblizu roba ceste.

Če imaš okrogel vrtilni gumb te novi Focus z aktivnim tempomatom pelje po sredini voznega pasu in ima tudi funkcijo Stop & Go.
Presenetljivo dobro pelje.
Ob zaustavitvi motorja gre avtomatsko v P
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
Kako so pa 1.5 turbo bencinski motorji s 165hp? So OK ali je kakšna znana hiba?
S-Max s tem motorjem pa pije najbrž kar ene okroglih 10l / 100km ob "dinamični" vožnji, ha?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.315
5.841
113
pri taščici
Kolega razlagal, da mu je na AC sam nekaj zaropotalo in je avto obstal. Bojda se je razletela visokotlačna in so opilki leteli povsod... Ni bil majhen strošek. Je pa mislim da 2016 al 17 letnik
Znancu je tudi "zaropatal" 2.0tdci . Baje zaradi oljne črpalke. Je pa najbrž okoli letnika 2015 transit.
Kakšna je pa razlika do s Maxa motorja pa ne vem.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Nekaj 100 km se prevozil mondea 2.0 tdci 190 AWD z 8-stopenjsko avtomatiko. Menjalnik prestavlja nezaznavno, zanaša se na motorni navor, glede zanesljivosti menjalnika pa tudi sam menim, da niso zastonj dali spet wandlerja v program. Poraba je bil ob precej šparovni vožnji 6,5, tako da pri galaxy res računaj vsaj na liter več. Kar tudi ni super, so precej slabe zmogljivosti za tako motorizacijo, 0-100 potrebuje nekih 9,7 sekunde, tudi sicer po občutku nad 80 km/h precej slabo vleče.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
Ok. Kako so pa kaj teli 1.5 turbo bencinski motorji s 165hp v kombinaciji z avtomatikom? Torej po facelift, od 2019 naprej. So ok?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Z menjalnikom po moje ni težav, zna biti pa poraba velika. Pa tudi glede vožnje ne vem kako gre, tak avto rabi predvsem navor.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
Najbolje, da gledam dizla pa ročni menjalnik. Pa je vsak strah odveč. Bom pa pač kvačkal med vožnjo. Sem bral neke komentarje na yt pod enim izmed posnetkov, pa so se lastniki nekaj bunili, da menjalnik ni tako 'gladek' in tudi kaj cuka...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
A misliš DSG? Zna cuknit, ko je hladen, sploh pri speljevanju. Ko je ogret pa (vsaj moj) dela gladko.