Ford Focus - mrtev

koliko

Guru
21. avg 2007
4.217
2.034
113
SV SLO
Oziroma prvi moški nabijejo 10 strani na Alterju, ko ugotovijo, da je to vseeno brezplodno reševanje težav pokličejo asistenco, da odpelje avto pod kozolec, kjer popldanc zamenja težko plačan akumulator(na deset obrokov prek kreditne kartice). Potem se veselo vozi naprej. Do naslednje težave......
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.217
2.034
113
SV SLO
Za ugotovitev pa moraš najprej preverit na Alterju. Hvala bogu da ni 10 strani preden si ugotvil to kar je bilo očitno .....
 
  • Všeč mi je
Reactions: blazek33

matofill

Guru
18. sep 2008
3.664
727
113
No sem tudi jaz 100% zadel !

Pa še 1 x , če se akku seseda na nivo, da tudi avta ne odklene, so vsake meritve neumnost !!!
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.355
8.718
113
Znaki so tako očitni, da to niti ni potrebno. Meni je na morju zalaufan avto crknil in ni dal od sebe niti lučke več. Sploh ni blo za razmišljat, v trgovino po drug AKU in gasa. Če je AKU samo globoko izpraznjen, se ga še da rešit, sam ponavad v tem primeru vsaj lučke na armaturi prižge. Seveda ga pa klasičen polnilec niti pod razno ne bo nafilal.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.758
5.384
113
Glih klasičen ga potem zbudi...pameten ga sploh ne zalavfa v takem primeru...edin tisti z pametjo od cca 100-150eur naprej...tisti ga še obnovijo...za silo :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.355
8.718
113
Ja men ga ni. Pa bolj butast polnilec ni mogu bit. So mi ga pa na Aku servisu zbudil.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.806
3.816
113
Če se ti preveč obložijo elektrode potem tok sploh ne steče in noben klasični polnilec ne more zbudit akumulatorja. Rabiš večjo napetost da prebije oblogo in steče skozi elektrolit, je pa res da to lahko narediš na 101 način in ne rabiš ekstremno pametnega polnilca. Že stari kalsični polnilci (tisti težki transformatorski) so velikokrat tudi za 24V in v primeru da ne steče tok na 12V daš za nekaj časa na 24V, če pri tej napetosti steče tok se plošče začnejo čistit, potem popreklopiš nazaj na 12V in polni normalno dalje. Druga opcija je da povežeš zaporedno dva 12V akumulatorja in daš boost na umrlega za par sekund, to ponavljaš dokler ne začne polnit navadni polnilec.

Seveda za vse te načine zbujanja rabiš malo električnega znanja ker lahko narediš drugače katastrofo (ne samo dokončno uničiš akumulator, lahko naredi tudi kabooom in zraven oslepiš ali pa zgori vozilo, hiša ali pa soseska). Tako da ne poskušat tega dokler ne veš kaj delaš! Pametni polnilci s funkcijo zbujanja napetost oz. pulze ustvarijo sami in jih nadzirajo, tako da so "varna" rešitev za vsakdanjo uporabo.