EU trgovina z rezervnimi avtodeli

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
nic posebnega
skladiscenje, zaloga logistika, nabava....to je treba plačat
veš kakšno maržo imajo npr sončna očala in top brandi za cunje?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik satelite_mike pravi:
za tako ceno more bit že vključena menjava na servisu!
Morda, če bi bili filtri kakšne kitajske znamke...
Če so kvalitetni, potem je to dobra cena.
Ssm imam podoben servis na TDIju. Strošek materiala 130 EUR, ampak je vse top kvaliteta. Verjetno bi lahko prišel čez tudi s ceno cca. 80-90 EUR, ampak....
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
top kvaliteta je npr MAHLE filtri (oziroma KNECHT, ki je v isti tovarni narejen)

mtl, kako veš, kakšne kvalitete je material - si bil na kakem tehničnem izobraževanju na to temo (npr. filtri za olje ali zračni filter) oziroma imaš kake dokaze (npr. tovarniško literaturo za zračni filter pod vplivom vlage)?
Svetuješ svojim strankam kdaj glede materiala in če ja, odkod kompetenca oz. informacije?

recimo takole: da garancija ne propade pri proizvajalcu vozila, je potrebno vgrajevati kose, ki imajo certifikat o kvaliteti, na primer:
http://www.adel.si/certifikati-kakovosti

vsekakor se najmanj z oljnim ni za zafrkavat, ko vidiš kako slabe kvalitete so določene znamke, ki se tudi prosto prodajajo po evropi (trganje filtra v spodnjem delu, neustrezen material, bypass ventil sploh ni vgrajen itd.), da ne govorim o ponaredkih 2 mikronskih naftnih filtrov za gorivo
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Delim tvoje mišljenje
smile-1.gif
.

Kako vem, da je top kvaliteta? Čisto enostavno. Filtri so vsi original
grims-1.gif
Če kdo rabi lahko kasneje dam točen naziv.
Svetujem strankam ja. In sicer v tem smislu: Rezervni deli - si dovolj bogat, da bi kupoval poceni?
Mislim, da je to več kot dovolj zgovorno.
In pa vsem svetujem tudi, da naj se ne gredo servisnega intervala za menjavo olja na 30.000km.

Nimam literature, nisem strokovnjak za to, nisem delal laboratorijskih raziskav, ampak mislim da je zadeva zgoraj dovolj kvalitetna...Sestavljena na podlagi mojih in tujih praktičnih izkušenj. Če se pa kaj motim, bom pa z veseljem dopolnil ali popravil.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
OK
se pravi, če prav razumem, svetuješ stranki original filter?
Če gre pa o traktorčku tvojem - mi poveš razliko med originalnim (potiskana VAG škatla originalni deli) in MAHLE oljnim filtrom in pa filtrom kupljenim na originalu ki je v škatli BREZ omenjenega potiska in MAHLE?

Namreč, MAHLE kupljen v trgovini z avtodeli in originalen, kupljen na VAG servisu s potiskom ORIGINALNI DELI gre za enak kos, iz istega podjetja in istega traku.
Kar pa ne moremo reči za original v nepotiskani škatli, tam je notri cenejši dobavitelj (da ne bom poimensko)

se pravi, merim na dve stvari: enakost npr v tvojem primeri med MAHLE in originalnim s potiskano škatlo in neenakost med VAG originalnim in v beli škatli VAG brez potiska
MAHLE v štacuni in originalni kos s potiskano škatlo se razlikujeta samo v ceni, gre pa za identičen kos
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
sem še enkrat prebral, kar si podal na linku
lepo napisano, samo vtaknil bi se v tole:
zaradi manj kvalitetnih materialov je obraba takšnih zavor precej višja. Najenostavneje to vidimo po tem, da se platišča hitreje umažejo s prahom od zavornih ploščic. Morda so ti deli res občutno cenejši ob nakupu, vendar se zaradi krajše življenjske dobe tudi stroškovna smiselnost postavi pod vprašaj.

Sodelavec se smeji na vsa ušesa:D namreč ti dam njegov primer: na 535d E60 je imel ATE diske original plavajoče spredaj in zadaj
spredaj je dal gor ATE CERAMIC ploščice, prašnost je bila enaka ničli
tak je bil tudi oprijem, po montaži klasičnih ploščic ATE je zadeva zavirala, kot mora, še več, prašnost se je zmanjšala tudi zadaj (!) saj je sedaj avto pravilno zaviral bolj spredaj kot zadaj
je treba omenit, da so bile prve ceramic občutno dražje?

se pravi, samo prašenje nima nobene zveze s kvaliteto ploščice
na primer DELPHI zavornih oblog se marsikdo izogiba za večje avte, ve pa se, da so zaradi zmanjšane obrabe nekaj trše (tudi manj prašijo) kot na primer TRW (ki ima tudi mehak sloj za 50 kilometrov, imenovan COTEC, da se na star disk uležejo brez slabega občutka na pedalo)
15 let stare gume se tudi ne obrabljajo, ampak na cesti pa so samomor
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Hondi lepo napisano, ampak problem so ponaredki.
Zakaj nihče ne napiše kako je z motornimi olji.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
kako pa je z olji?
"problem" olj je branding
jaz ti dam lahko na privat mrežo servisov, ki servisirajo tudi v garanciji po evropski regulativi z oljnim proizvajalcem, ki ga 5 let nazaj sploh še ni bilo v Sloveniji - in nimajo nikakršnih težav, pa je servisev prek 20...
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
1. izkušnje, mnenje o filtrih niparts, japarts, filtron, blueprint
2. ime tega proizvajalca "oljnim proizvajalcem, ki ga 5 let nazaj sploh še ni bilo v Sloveniji"

Hvala!
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
1. Poceni filter je 5 e dober 10e in original 15e a moram še naprej pisat kaj vgradit?
2. A to o olju, je bolj poreklo le tega, ali je iz turčije ali romunije...
3.Po pravici mi je vseeno plačam servis in z računom dobim garancijo-mi je sam serviser rekel, vgrajujem original dele ker me pride najceneje(garancija) razlika v ceni pa ni tako velika. (Spet če kupiš avto ki ga lahko vzdržuješ).
Je pa res da sel stari renaolt ki je kot 3 vozilo vgrajuje man filter ki pride celih 6 € imaš pa tudi takšnega za 2-3€.In olje elf kupljeno v šparu.

Tako da je en kup online trgovin pri nas in si lahko vsak pogleda kaj se dobi za njegov avtomobil in koliko stane.
Enako je pri pnevmatikah, trenutno smo v iskanju zimskih nokian, nimajo nikjer ampak s pomočjo forumaša upam da rata.
Je pa razlika med savo eskimo in nokian celih 15?e po komadu to je 60€ gor naj bi bile 3 mogoče 4 sezone tako da je razlika zamarjliva ampak vsi še veselo kupijo s3+ ker so cenejše in so ful prišparali.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.674
829
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:


recimo takole: da garancija ne propade pri proizvajalcu vozila, je potrebno vgrajevati kose, ki imajo certifikat o kvaliteti, na primer:
http://www.adel.si/certifikati-kakovosti


Kaj pravzaprav zahteva proizvajalec (npr.VW),da ne propade garancija (,če ne vgrajujemo original delov)?

Na linku, ki si ga dal je en kup raznoraznih certifikatov....o katerih lahko debatiramo....ampak standard(iso, ts,....) še ne zagotavlja da je določen izdelek tak kot ga zahteva proizvajalec avta.

Še najbolj "veljavne" in težo imajo odobritve za uporabo olj s strani proizvajalcev (MB, MAN,SCANIA,...) in pa VALEO Generic OE declaration...vse ostalo je za moje pojme mešanje megle...(morda še kakšen, ampak vseh niti nisem pogledal)
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.674
829
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:

Namreč, MAHLE kupljen v trgovini z avtodeli in originalen, kupljen na VAG servisu s potiskom ORIGINALNI DELI gre za enak kos, iz istega podjetja in istega traku.
Kar pa ne moremo reči za original v nepotiskani škatli, tam je notri cenejši dobavitelj (da ne bom poimensko)

..zanimivo...torej imajo tudi določeni uradni servisi 2 ranga kvalitete originalnih delov ,....?
Po kakšnem kjuču se odločajo kaj se vgradi ?

No vsekakor morajo oboji zadostiti kriteriju proizvajalca avta ....ali pač ne ?