Mislim, da bi omejitev hitrosti morala pomagati, da ne bi brez veze stal par minut, potem se pet km peljal kot da ni nič in spet stal. Verjetno bi nedeljska popoldanska gužva na primorki tudi morala biti delno rešljiva, če bi bili v stanju obvestiti o nekaj nižji maksimalni hitrosti in jo nadzirati skupaj z varnostno razdaljo.
Ne verjamem v način izvedbe kot si jo je zamislil DARS. Informativne table, ne obstaja pa sistem spremljanja hitrosti in varnostne razdalje. Občasne kontrole niso nič.
Ob delih na Štajerski avtocesti DARS ni v stanju ustrezno nastavljati obvestil na svojih informativnih tablah, ki jih je postavil na prikolicah na odstavnem pasu. Že to je problem, da je na odstavni pas dal stalno oviro. Potem pa ima ob 22.00 pred Slovensko Bistrico prižgano, da sledi zastoj, čeprav je komaj kaj prometa in ni zastoja nikjer. Tujci pa panično zmanjšujejo hitrost.