DSG napaka

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Da je klasicn avtomat dobr, rabi dolzino in s tem logitudno postavitev motorja. Sj obstajajo tut 9 stopnenjski avtomati za tranzversno postavljene motorje, ampak niso niti priblizno tako dobri kot njihovi logitudni bratje.

Robot po drugi strani kamot stlacis kam hoces in za izdelavo ni pretirano drazji od rocnega, ker ne potrebujes druga kot mehatroniko in nekaj senzorike (za single clutch tipe vsaj). Celo obstojec dizajn menjalnika lahk ponucas.
Kakšno dolžino, kaj pa ima ta s kvaliteto vožnje?

V malem jačku iz Japana imam Aisionov 6-stopenjski klasični avtomat IN prečno postavljen motor. Reč deluje vsaj tako dobro kot 20+ let star steptronic, kar pomeni: odlično.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Ah prosim te.
Golfa 8 v ZDA sploh ne bo več. A veš kaj pa bo? GTI in R. Ugani, kateri menjalnik imata noter.
Kateri menjalnik misliš, da imajo trenutni GTI in R v ZDA? DSG. Pa malo poglej reviewe, folk je kar zadovoljen z njimi.
Bomo videli, kako dolgo bo trajalo. Po mojem niti polovico življenjse dobe modela ne.

Ameriški potrošniki so navajeni avtomatikov in ne bodo križem rok gledali avtomatov, ki ckrnejo po 2eh letih lepe vožnje, njihov pravni sistem pa takšno zajeavanje iz ljudi prav rad vzame v zobe. Če gre za Volkswagen, bo pa sploh slabo kazalo za korporacijo. :cheer:
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Kakšno dolžino, kaj pa ima ta s kvaliteto vožnje?

V malem jačku iz Japana imam Aisionov 6-stopenjski klasični avtomat IN prečno postavljen motor. Reč deluje vsaj tako dobro kot 20+ let star steptronic, kar pomeni: odlično.
daj v miks primerjavo ZF6 ali ZF8 pa bos vidu razliko. Tranzversno postavljeni avtomati enostavno nemorejo bit tako dobri kot logitudno postavljeni, ker je stvar fizicno manjsa, kar pomen kompromise pri sami konstrukciji...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Brez zamere, ampak tole bi bil lahko FUD. Zelo natančno povej, kaj naj bi bilo narobe z 8-gang Aisinom in kaj je z 8-gang ZFom drugače.

Že 6 gang Aisin je bil razvit s predpostavko, da ne bo nič večji od šaltgetriebe, pa zato z njim ni nič narobe. Razvoj gre naprej in sedaj so v isti envelope stlačili 8 prestav. So what?

Konkretno poznam 6 gang Aisina v swiftu in mu nič ne manjka, in me ni razpizdil še niti enkrat. (Pa da se razumeva: ko gre za avte, sem izjemno zaje6an, in o tem, kaj vse bi znali evropejci narediti bolje na japonskih avtih sem tle gor pisal cele romane. Pol foruma me je poslalo v k.....)

Glede 8 gang Aisinov za prečno postavljene motorje pa si prvi, ki je čeznje rekel slabo besedo. Pa se jih ogromno proda tudi v Slo v evropskih avtih in vsi so z njimi zadovoljni...
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Brez zamere, ampak tole bi bil lahko FUD. Zelo natančno povej, kaj naj bi bilo narobe z 8-gang Aisinom in kaj je z 8-gang ZFom drugače.

Že 6 gang Aisin je bil razvit s predpostavko, da ne bo nič večji od šaltgetriebe, pa zato z njim ni nič narobe. Razvoj gre naprej in sedaj so v isti envelope stlačili 8 prestav. So what?

Konkretno poznam 6 gang Aisina v swiftu in mu nič ne manjka, in me ni razpizdil še niti enkrat. (Pa da se razumeva: ko gre za avte, sem izjemno zaje6an, in o tem, kaj vse bi znali evropejci narediti bolje na japonskih avtih sem tle gor pisal cele romane. Pol foruma me je poslalo v k.....)

Glede 8 gang Aisinov za prečno postavljene motorje pa si prvi, ki je čeznje rekel slabo besedo. Pa se jih ogromno proda tudi v Slo v evropskih avtih in vsi so z njimi zadovoljni...
Poglej si dejansko konstrukcijo enega in drugega pa ti bo jasno. Enostavno je ZF8 bolj smooth, ker si vsaka prestava deli manj elementov kot pri drugih, krajših avtomatikih, kot je recimo AWF8. Dokler se ne usedeš v enega in drugega, neboš opazo razlike. Zato je recimo bmw grupa, ker ima oba in ni tezko primerjat.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Študirati konstrukcijo enega ali drugega klasičnega avtomata je za povrpečnega človeka nesmiselno. Če se tega lotiš, rabiš primerjati še softver - kar pa je nemogoče. To ustreza definiciji FUDa. Povprečen kupec bo več izvedel, če se vsede v enega in drugega. Opiši kaj več, ne samo, da je en bolj smooth. Če s tem ciljaš na zaznavnost menjave prestav - s tem ni nič narobe, in uporabniki smo tega vendar vajeni.

Kar je pomembno za potrošnika je:
-se avto z enim ali drugim avtomatikom pomembno slabše pelje? Za voljo argumenta se naj bolje pelje ZF. Ampak treba je definirati, zakaj in kaj je tako pomembno bolje.

Še boljše vprašanje: se avto z 8 gang Aisinom pelje slabše od 6 Gang Aisina, za katerega pišem, da nima omembe vrednih hib? Takšnih mnenj na netu med kupci in ne med novinarji ne najdem.

-kateri od njiju prej crkne? Pojma nimam, in BOLJ važno je, da noben ne crkne že po dveh letih. Glede na sloves japoncev bi dal sicer prednost slednjim (spominjam se sicer nekaj Toyotinih težav z novimi 8 gangi, vendar naj bi jih po nekaj letih rešili). Gotovo imata oba nekaj hib, ki pa so verjetno skupne enemu in drugemu v prid svetemu varčevanju avtoindustrije na vseh koncih (za 6 gang aisina sem recimo tle gor prebral, da sploh nima več filtra v karterju).
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Bomo videli, kako dolgo bo trajalo. Po mojem niti polovico življenjse dobe modela ne.

Ameriški potrošniki so navajeni avtomatikov in ne bodo križem rok gledali avtomatov, ki ckrnejo po 2eh letih lepe vožnje, njihov pravni sistem pa takšno zajeavanje iz ljudi prav rad vzame v zobe. Če gre za Volkswagen, bo pa sploh slabo kazalo za korporacijo. :cheer:
Kaj bi pa ti rad videl? GTI in R se prodajata v USA z DSG (zelo malo je ročnih) že praktično celo generacijo 7. In sedaj se bosta še z 8ko. Tako da, to direktno demantira tvojo predpostavko.
A misliš, da si VW rabi še eno luknjo za tožbe izkopat v ZDA? Ker če bi bilo to, kar ti pišeš samo približno res, bi že sedemko GTI in R nehali prodajat, kaj šele, da bi 8ka prišla v ZDA.

Tako da, včasih malo dodaj v tvoje informiranje na googleu, da tam najdeš večino težave, ker nekdo, kateremu nekaj dobro dela, večinoma ne bo gor pisal.

Pa še to: si ti že imel DSG in si imel težave ali samo ''veš''?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Kako dobro delajo, če pa je v tej temi enemu javilo getriebe error po dveh letih?

Okej, verjetno v primeru Am. govorimo o DSGjih z mokro sklopko, v primeru te teme pa gre za suho sklopko. To se sklada tudi z znanjem o hibah DSGjev, ki ga imamo pri nas. Ampak, roko na srce, kakšen del DSGjev z mokro sklopko pa bo zdržal 10 let?

To je precej več kot dve leti, ampak vseeno precej manj od življ. dobe povprečnega avtomobila; predvsem pa manj od povprečnega avtomatika konkurence.

Vesel bi bil, če bi se izkazalo, da se motim, in je VW vsaj DSGje z mokro sklopko pa le poštimal in zdaj ti, recimo, v resnici zdržijo precej več kot 10 let, ali pa še več kot je življ. doba avtomobila. Kot bi moralo biti normalno za vsak menjalnik.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Kaj bi pa ti rad videl?

Pa še to: si ti že imel DSG in si imel težave ali samo ''veš''?

Rad bi: videl klasični avtomat v EU ceniku namesto DSGja :cheer: Potem odprem tošl in kupim.

In še: nisem ga imel, ker sem preusran za nakup. Smo pa imeli na šihtu med 20+ avti tudi službenega passata, letnik nekje 2009, z DSGjem. Ker je bil to firmin najbolj gosposki avto, se v njem ni vozilo cegla in je vsaj polovico voženj je avto naredil na dolge fure, za poti v tujino. (Večina ljudi se z avtom tudi ni izživljala. Vsaj jaz jih ne poznam.)

Avto je zdržal 6,7 let. Zadnjih nekaj mesecev smo se vozili z listkom na armaturni plošči: avto vozi v Sport načinu [ker drugače menjalnik ne dela dobro]. Nato pa tudi to ni več pomagalo. To je 30% normalne življenjske dobe menjalnika. Moje osebne izkušnje so torej izrazito negativne. (Ker je bil dizel, zelo čez palec sklepam, da je imel menj. mokro sklopko.)

HojnikB: tole lahko z jugotovim menjalnikom počneš vsak dan cela desetletja... Videti je fajn, ampak celo s steptronicom (imel je hladilnik olja zaradi tovarniške kljuke...) bi bil ob tem povsem brezskrben, ne bi pa šel tega početi vsak dan.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.230
5.791
113
Kako dobro delajo, če pa je v tej temi enemu javilo getriebe error po dveh letih?

Okej, verjetno v primeru Am. govorimo o DSGjih z mokro sklopko, v primeru te teme pa gre za suho sklopko.

Ne vemo kaj je bilo v tistem primeru narobe, ker je lastnik definitvno mojster in pol. Verjetno pa zeza neka elektronika. Je pa v njegovem primeru seveda dsg z mokro sklopko. Suho sklopko ima samo dq200, torej menjalnik za najmanjše navore, tja do 1.6 tdi.
 
  • Wow
Reactions: tony

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Kako dobro delajo, če pa je v tej temi enemu javilo getriebe error po dveh letih?
Ja in? Pač je težava, se zgodi. VSEM, tudi tistim s klasičnim menjalnikom. Ostalih 99,5%, ki jim dela pač ne boš slišal, a ne?
Okej, verjetno v primeru Am. govorimo o DSGjih z mokro sklopko, v primeru te teme pa gre za suho sklopko.
Tipičen google vseved (pa brez zamere), ki nabira informacije po spletu z vseh vetrov in jih potem skupaj spravi v eno mineštro, ki je za skozlat.
V zgoraj omenjenem vozilu je menjalnik z mokro sklopko.
Ampak, roko na srce, kakšen del DSGjev z mokro sklopko pa bo zdržal 10 let?
To je precej več kot dve leti, ampak vseeno precej manj od življ. dobe povprečnega avtomobila; predvsem pa manj od povprečnega avtomatika konkurence.
Ej, ne vem. Lahko ti pa dam kontakt od kolega, ki je s Passatom 2.0TDI DSG letnik 2008 trenutno na 340.000 km.
Kaj to dokazuje? Popolnoma nič.
Malo poglej po BMW forumu, pa se pozanimaj o zanimivih izkušnjah lastnikov z mejalniki, ki so enkrat zadeva prevesi čez 200.000km. Večinoma sicer posledica nemenjave olja, ampak vzdrževano po BMW zahtevah. Pa zato ta menjalnik ni poden.

In daleč od tega, da trdim, da so DSGji z mokro sklopko najboljši. Niso, ampak tak poden pa tudi ne. Suha sklopka je pa druga zgodba.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.329
9.710
113
kod Džej-Zija
BMW ima avtomatske menjalnike sealed for life, kar precej pove o tem, kaj je za BMW življenjska doba avtomobila. Po 100-120 kkm naj bi bil avto torej za na odpad. ZF namreč takrat predpisuje menjavo olja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Tole je pod nivojem. Bom šel tja še jaz: priznaj, da si delničar VAG :valjamse: :evil:

Kje ti vidiš gugl? Tako steptronice kot DSGje sem vozil leta, steptronic sem imel deset let v avtu (in ga tudi primerno vzdrževal pri mehaniku za katerega sem že delal reklamo tle gor), ko tega foruma še niti bilo ni. Saj sem jasno napisal tudi, kakšne težave sem videl na enih in kaj je (povsem slučajno, iz čiste sreče) težave preprečilo pri drugih.

A ni že očitno, da se mi ne da guglati, v katerih avtih je suha sklopka in katerih ne? Prava KATASTROFA je, da še v tej temi beremo o težavah menj. z mokro sklopko, če pa obstaja foumski/gostilniški konsenz, da so ti manj problematični od menj. s suho sklopko! OBOJI so torej problematični.

Ne strinjam se z idejo, da je tiha večina zadovoljna z DSGji. Evo gostilniško oceno zanesljivosti DSGjev (pa naj bodo suhe, mokre ali pa čigumi sklopke): 30% jih vidi "generalni" servis v prvih petih letih, 60% pa v desetih letih življ. dobe avta. Kaj je to "generalni" servis menjalnika? Evo, gostilniško definicijo: to je servis, kjer se porabi več kot 1000 EUR materiala.

Z mislijo na zadovoljno večino se statistike zanesljivosti strojnih komponent ne more spremljati in tako se to ne dela. Po tem logiki naj se kar nehamo ukvarjati z napakami, ki se na njih pojavljajo? Saj večina dela, kaj pa je to takega. Pa forumaš iz te teme bo pač dve leti avto (če je pameten) zdaj popravil na jamstvo, pa čez dve leti, ko bo spet prižgana napaka, čez kulanco, še čez dve leti pa z nakazilom 7ih jurjev na servis.

Kvalitetni menjalniki niso takšni, ki imajo le majhnen % odpovedi, pač pa takšni, ki nimajo nobenih odpovedi! In to ni noben nedosegljiv čudež, ga je pa zadnje desetletje ali dve v EU avtih vedno težje najti. Te to moti? Meni gre tudi na k....., in včasih sem imel vse avte pri bajti iz Švabije, ampak delanja norca iz mojega denarja jim pa ne bom dovolil.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
BMW ima avtomatske menjalnike sealed for life, kar precej pove o tem, kaj je za BMW življenjska doba avtomobila. Po 100-120 kkm naj bi bil avto torej za na odpad. ZF namreč takrat predpisuje menjavo olja.
Drži. Čeprav so to izumili že sredi 90ih, gre BMW še posebej zadnjih 15 let izključno v biznis delanja avtov za prvega lastnika. Ko je avto star 10 let, vzdrževanje postane nemogoče drago. Časi starih bemflov iz 80ih leti, kjer v prvih desetih letih nisi zamenjal niti končnika, avto pa je nato delal še 20 let so pobegnili v sončni divji zahod naše mladosti...

Poleg redne menjave olja v avt. menjalniku je pomembno še poskrbeti, da nobeno od tesnil na ohišju menj. ne pušča (če katero pušča, ga je treba takoj zamenjati - če je v menjalniku premalo olja, se bo to toliko prej pregrelo in ščasoma uničilo menjalnik), in če ima menj. hladilnik olja, ga je treba na kakšnih 10 let od zunaj očistiti (vzameš dol hladilnik vode in s kompresorjem spucaš svinjarijo, ki se je nabrala med njim in hladilnikom vode).

Dobra ideja je tudi spremljanje temp. olja z OBD adapterjem in če vidiš, da se pri tvoji vožnji to velikokrat zelo segreje, skrajšati interval menjave olja.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
A ni že očitno, da se mi ne da guglati, v katerih avtih je suha sklopka in katerih ne? Prava KATASTROFA je, da še v tej temi beremo o težavah menj. z mokro sklopko, če pa obstaja foumski/gostilniški konsenz, da so ti manj problematični od menj. s suho sklopko! OBOJI so torej problematični.
Glej, tukaj si najbolj glasen kot ''strokovnjak'' za DSGje, daješ pa popolnoma napačne ocene. Recimo o DSGjih v Ameriki, a ne? Glasen si pa, kot da veš vse.
Prava KATASTROFA je, da še v tej temi beremo o težavah menj. z mokro sklopko, če pa obstaja foumski/gostilniški konsenz, da so ti manj problematični od menj. s suho sklopko! OBOJI so torej problematični.
Kakšna katastrofa? En menjalnik je pač javil napako. In? Kaj to dokazuje? Zato pa je jamstvo in garancija. Tudi kakšen BMWji in Toyote se pokvarijo v dveh letih. Ne samo v dveh letih, tudi prej. Pa kakšen BMW se vžge recimo, a ne? Zato pa so vpoklici, garancije in jamstva. In ta ena napaka na menjalniku ne dokazuje popolnoma nič, tako kot od mojega kolega s 340.000km, ki mu še vedno dobro dela. In? En avto nič ne dokazuje.
Ne strinjam se z idejo, da je tiha večina zadovoljna z DSGji. Evo gostilniško oceno zanesljivosti DSGjev (pa naj bodo suhe, mokre ali pa čigumi sklopke): 30% jih vidi "generalni" servis v prvih petih letih, 60% pa v desetih letih življ. dobe avta. Kaj je to "generalni" servis menjalnika? Evo, gostilniško definicijo: to je servis, kjer se porabi več kot 1000 EUR materiala.
Lej, to kar si sedaj napisal je točno to: GOSTILNIŠKA OCENA. Ker če bi bilo to res, noben človek pri zdravi pameti, ne bi kupil rabljenega DSGja, če ve, da je 33% verjetnost, da bo skeširal vsaj 1000 v roku parih let za popravilo. Pa malo poglej po avto.net-u, koliko Passatov je DSGjev in koliko časa se prodajajo.
Z mislijo na zadovoljno večino se statistike zanesljivosti strojnih komponent ne more spremljati in tako se to ne dela. Po tem logiki naj se kar nehamo ukvarjati z napakami, ki se na njih pojavljajo? Saj večina dela, kaj pa je to takega. Pa forumaš iz te teme bo pač dve leti avto (če je pameten) zdaj popravil na jamstvo, pa čez dve leti, ko bo spet prižgana napaka, čez kulanco, še čez dve leti pa z nakazilom 7ih jurjev na servis.

Kvalitetni menjalniki niso takšni, ki imajo le majhnen % odpovedi, pač pa takšni, ki nimajo nobenih odpovedi! In to ni noben nedosegljiv čudež, ga je pa zadnje desetletje ali dve v EU avtih vedno težje najti. Te to moti? Meni gre tudi na k....., in včasih sem imel vse avte pri bajti iz Švabije, ampak delanja norca iz mojega denarja jim pa ne bom dovolil.
Menjalnika BREZ ODPOVEDI ni. Če to misliš si (oprosti izrazu) bedak.
In kaj bo čez dve leti s tem menjalnikom? Lahko bo delal do 400 jurjev kot urca, lahko se mu bo pa čez 100km sesul do konca. To, kar trdiš ti, da bo čez 2 leti moral spet plačat 7 jurjev je pa totalen bullshit in popolnoma neosnovana pavšalna ocena.

Sedaj pa še kaj ''pametnega'' povej, taki ste itak najbolj glasni na spletu.

Pa še to: ko govoriš o tvojih super duper menjalnikih. Kako hudiča pa tesnila spustijo, če so super duper? Pa tvoje spremljanje temperature olja v menjalniku. Loool, folku ribne motor, ko mu lučka za olje v motorju sveti po jurja in več km, ti boš pa njim rekel, naj še temperaturo menjalnika spremljajo? Ustrezen menjalnik bo sam poskrbel zase. In recimo v primeru DSGja, kolikor vem dobiš lepo opozorilo, menjalnik prevroč, ustavite vozilo.
In če jaz prav tebe razumem, ti vzdržuješ menjalnike ultra, torej bistveno več, kot je predpisano in potem so dobri. No, velika večina folka vzdržuje po predpisanih intervalih (če sploh) in to je to.
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Se res ne znaš pogovarjati na človeškem nivoju? Pač po sistemu diskreditacija... in nato likvidacija.

Ko sem se pohecal, če si delničar VAGja in koliko VWjev imaš doma sem ti lepo povedal, da si preveč čustveno investiran v tole problematiko in spuščaš nivo dialoga pod raven, pri kateri te bo sploh še kdo bral.

Pizdim čez VAG in čez DSGje zato, ker mi gre na k.... ignorantstvo tovarne, ki izkorišča prevladujoč položaj na trgu in okus EU potrošnika - ko se evropejec usede v povprečni japonski avto, preklinja, da se zemlja trese. In zato si dovolijo na trg dajati avt. menj., ki niso dovolj dobro narejeni. Pa btw., mene ta bolečina sploh ne tangira, pišem le zato, ker bi rad komu prišparal živce in stroške.

In ne, lahko še 100x pišeš o bedakih -, ki da nimajo pojma, ki sploh avtomatikov ne poznajo, ki visijo na guglu, ki sploh nobenega DSGja še niso videli, kaj šele, da bi ta crknil - ampak firma kot je VW ima znanje in bi lahko naredila menj. tako, da se NOBEN ne bi pokvaril v prvih desetih letih. Že dolgo znamo delati strojne komponente tako, da se upošteva rezerva ali zaradi voznika s težko nogo, zaradi nevzdrževanja, zaradi namernega uničevanja in ne vem še česa, in vseeno pravilno izračunamo povprečen čas med okvarami. VW ima to izračunano do dneva.

In ja, to da avtomatik javi napako po dveh letih je popolnoma noro. :cheer:

Napaka ni javljena zato ker je bog stopil dol z oblaka pač pa zaradi iztrošenosti ene od komponent menj., ki je imela (zanalašč?) prekratko izračunano povprečno življenjsko dobo. In ker se te težave pojavljajo že v gostilniških debatah že desetletje, VW pa jih še kar noče odpraviti, bi moralo še sadu biti jasno, da bo nov, zamenjani rezervni del, verjetno prav tako crknil po dveh letih.

Aja, ne bo crknil po dveh letih? Da bi to držalo, bi moral biti kvalitetnejši, ampak, kakšen pa je to nadzor kakovosti, da tovarni takšen feler uide? Prej stavim, da je nadzor kakovosti že 100% korektno naredil svoje - in je zopet moral spustiti v prodajo enako (ne)kvalieten kos.

Sploh nočeš (ne znaš?) razumeti, da je 2 leti komaj 10% življ. dobe avtomobila, in če je komponenta tako slabo zdizajnirana, je slepcu, ki kaj ve o strojništvu jasno, da ni niti teoretične možnosti, da bo pa po menjavikomponenta preživela večkratnik življ. dobe prejšnjega kosa. Ker novi kos ne bo kar tako iz lufta postal kvalitetnejši.

Pisanje o 100k in morebitnih 400k km, ki so odvisni od ne vem česa nima osnove. Nepravilno je misliti, da jih bo polovica crknila npr. pri 100k, polovica pa šele pri 400k km. Tudi če po kmečko verjetnost enakomerno (v resnici ima krivulja odpovedi v času obliko "banje") razdeliš med 0k in 400k km bo postalo jasno, da bo 400k km brez okvare doživelo le nekaj % menjalnikov. Anekdotično, tale iz teme že ni med njimi. In skupaj znjim bo ostala velika večina kupcev bo morala tošl odpreti že davno prej.

Madona, kakšna razprava, kot da na svetu ni avtov, ki jim avt. menj. delajo po 20 let brez jebanja lastnikov. In praznjenja njihovih tošlov.

Nisi hotel razumeti: do BMWja sem (tudi zelo) kritičen, tesnila pa spustijo zato, ker so narejena iz čigumija (Kot npr. BMWjevi tefloni, ti so iz (še slabšega) prežvečenega čigumija.). To je bil nasvet navdušencu nad motoroznanstvom, da naj kdaj tudi pogleda mehaniku pod prste in vztraja, da je to treba urediti, pa čeprav bo zato treba dol pobrati auspuhe in kardan.

In še: o OBDju pišem kot nasvetu avto navdušencu, ne zato da bi ga s tem zaje6aval, pač pa predvsem zato, ker je tak poseg zastonj. Lahko pa koristi. Ne razumem niti ogorčenja, če povem, da previsoka temp. steptronicu ne koristi, če pa DSG s tem zajamra lastniku, je pa koristno?

In mimogrede, menj., ki izpiše takšno opozorilo bi v resnici moral imeti hladilnik olja. Ker ga 99,9% ljudi sredi nekega klanca na poti na morje ne bo šmirglalo in bo peljalo naprej. Tovarna zna izračunati 99,9% pogojev v katerih se bo menj. znašel v svoji življenjski dobi in če je to preveč, rabi hladilnik - ali pa večjo količino olja v ohišju. Ali pa vsaj variabilni interval menjave olja v avt. menj. (Ga kakšen avto ima?)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
In drži, tudi kakšen avtomatik na Toyoti se pokvari v prvih dveh letih. Brez dvoma je razmerje v škodo DSGjev 1:100 - lahko pa je le še slabše.

Za gostilniško oceno takšno razmerje veliko pove, čez palec je mogoče reči tudi, da bo tudi po 20ih letih življ. dobe avta enako razmerje avt. menjalnikov, ki še delajo in takšnih ki so do takrat že crknili.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Mater imate vsi proti temu DSG-ju za povedat, čudi me kdaj vse to razstavljate in šraufate da imate toliko izkušenj iz prve roke, ko pa ste skoz tukaj gori? Res, od kod in kje vam toliko izkušenj, informacij in znanja? Fak. Imam res mnogo mnogo prijateljev in znancev in kar velik del jih ima kje ta "posran" DSG, čudi me da še nikomur ni zletel, vsaj ne da bi se iz glave spomnil? Verjetno je to zgolj naključje ali v čem je fora? Zdaj pa čist zares, BMW in ti specialni klasični avtomati. Če je kdo bil pri katerem izmed resnih serviserjev menjalnikov mu je jasno da je pol parkinga polnega VAG vozil, druga polovica pa BMW-jev, kje pa kje pa je zraven kak Mercedes ter ostalo. Torej nič drastično boljše. Prav tako je pred leti vpričo mene rekel en znan serviser menjalnikov: "dokler bosta na trgu BMW in VW se mi ni bati za kruh". Pa ne me napak razumet, tudi sam bi raje imel klasičen avtomatski menjalnik ampak na bruhanje mi gredo vsi ti komentarji o vsem tem silnem crkovanju.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
100% se strinjam s tabo. Ampak: takle mamo.

Btw., zakaj jih je največ? Ker ti avti, kljub avt. menjalniku, omogočajo visoko kvaliteto vožnje. Toyota, po drugi strani zna narediti takšne, ki ne zahtevajo tako pogostih popravil, le avti s CVTji se vozijo bolj za zjokat.

Pišem o tem pa zato, ker sem navdušenec nad avtomatiki in ker je znanja o avtomatikih pri nas še vedno veliko premalo. In če so izkušnje slabe, poudarim tudi slabe.

15 let nazaj nisi našel mehanika, ki bi ti naredil menjavo olja v klasičnem avtomatu, če bi ga iskal z lučjo pri belem dnevu, pa smo imeli samo v Lj vsaj dobrih 5 BMW mehanikov. (Kakšna jeba je morala biti šele s servisiranjem DSGja). Kaj šele, če si imel 10 let star avto z 200 jurji v riti. So vsi postali kar bledi, katatonični in začeli mahati z rokami, da tega pa ne delajo. Ker je bilo do tega znanja težko priti, bi rad komu ta konec dela komu prišparal.