DSG napaka

jezek

Guru
24. jul 2008
2.646
1.259
113
Na nasih servisih je vse prevec odpravljanja napak s poskusi in napakami. S pravim diagnosticnim orodjem in vecjo razgledanostjo mehanikov bi vecino zadev resili v eni uri. Res je, da nije zvaka za seljaka, pa tudi to, da danasnji avti potrebujejo nivo znanja, ki mocno presega izsolanost pa tudi tarifo mehankarja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

luka51

Guru
16. avg 2007
13.904
5.180
113
In kdo bo plačal to? Vsi bi meli napol zastoj. Diagnostika in orodje stane.
Pol je pa okvara, ki jo nekdo z znanjem odpravi v pol ure. Rukne ceno in stranka v jok, saj je blo samo pol ure dela.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in sad

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Se strinjam. Jaz z veseljem plačam zaresno diagnozo - ki seveda mora nekaj koštati - kot pa da se gremo "parts cannon", ko se hitro zgodi, da vržeš v avto 1000 EUR z menjavo delov, napaka je pa še vedno vidna.

Včasih sicer drugače kot z menjavo nekaj delov ne gre, ker se čudežev na tem svetu tudi v mehankariji ne da delati, takrat pa se je modro držati načela, da se gre menjati od najcenejšega dela k najdražjemu. Veliko bolj prebavljiv je račun za 100+100+500 EUR delov (kar je na koncu, v tretjem poskusu, rešilo težavo), kot pa račun za 500 EUR, težava je pa še vedno vidna.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Saj prihajam k pameti, počasi. :valjamse: Ta teden sem kupil enega korejca, tako da mi gre v tem smislu na bolje :D

Ampak, v enem drugem smislu pa na slabše, vedno manj volje najdem, da bi še kdaj kupil kak "zanimiv" avto, in nato spet letal z njim od enega mehanika do drugega ko bi šlo kaj narobe :sprasujemse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.168
2.265
113
Se strinjam. Jaz z veseljem plačam zaresno diagnozo - ki seveda mora nekaj koštati - kot pa da se gremo "parts cannon", ko se hitro zgodi, da vržeš v avto 1000 EUR z menjavo delov, napaka je pa še vedno vidna.

Včasih sicer drugače kot z menjavo nekaj delov ne gre, ker se čudežev na tem svetu tudi v mehankariji ne da delati, takrat pa se je modro držati načela, da se gre menjati od najcenejšega dela k najdražjemu. Veliko bolj prebavljiv je račun za 100+100+500 EUR delov (kar je na koncu, v tretjem poskusu, rešilo težavo), kot pa račun za 500 EUR, težava je pa še vedno vidna.

No saj štorije z menjavo delov v nedogled dokler ne zadanemo pravega smo že prerastli. Meni je celo sam vodja enega izmed znanih pooblaščenih servisev, ko je padla debata na to temo rekel, da to ni problem in da enostavno ko pride račun za "vse", se ga enostavno dol zavrne z obrazložitvijo in da funkconira in da ti ne morejo zamenjati in pokasirati nečesa kar ni krivo in da je to njihov problem, ne tvoj. Oni so strokovnjaki za določeno znamko in jo morajo dovolj dobro poznati in obvladati.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.720
-1.008
113
145 km SZ od Opatije
Ti si verjetn vozu dci še tam 12+ let nazaj z megane 2. Danes je Dci najmanj problematičen na renoju. sama mašina odlična, boš pa kej drugega šraufal, ki nima veze z dci.
Skor si uganil, ja ... 20 let nazaj Clio 1.5 dci 82 KM... sami probemi, isto kolega z 2.2 dci Espace - tisto je bla šele veselica

Ampak, veš kaj, takrat sem si "obljubil", da Renault ne bo nikoli več imel prostora "v mojem srcu" in tega se držim ...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.793
1.930
113
najrajš na babi
Dej ne ser ga, pa se ne blamiraj. V takratnem cajtu so tudi 1.9 tdi kraljevali, pa so danes tdi daleč od tega. V srcu v dananašnji avto industriji je pa sam kak 911, razne bemfle dizl, mercesdezi in ostala jajca so še samo za bogatega trgovskega potnika. Če hočeš dušo moraš imeti 200k pod palcem za pleh. Ostalo je skoraj isto al je 10k al pa 70.
 
Nazadnje urejeno:

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.034
118
63
Doma
Ti si verjetn vozu dci še tam 12+ let nazaj z megane 2. Danes je Dci najmanj problematičen na renoju. sama mašina odlična, boš pa kej drugega šraufal, ki nima veze z dci.
Haha, mesec nazaj 2.3dci s 1500km ostal na ac, injektorji kaput, pozamenjali cel kup stvari. Drugega so popravili s 1000km, preden bi nas pustil na cesti, kerje bil vpoklic, pa nisem dobil obvestila...
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejEnej

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.023
118
63
okolica mesta
In kdo bo plačal to? Vsi bi meli napol zastoj. Diagnostika in orodje stane.
Pol je pa okvara, ki jo nekdo z znanjem odpravi v pol ure. Rukne ceno in stranka v jok, saj je blo samo pol ure dela.
Zato se pa držim poštenih. Tisti ki mi je v pol ure zrihtal še denarja ni hotel ampak sem mu vseeno nekaj dal in ga tudi priporočil.
Največ hoče računat nekdo ki 5ur porabi in nič ne naredi. Ampak takim se ne vozi.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.023
118
63
okolica mesta
Ja saj zadnjič mi je en prodajalec rabljenih avtomobilov kazal račun od servisa ko je na MB GLC ju šel en senzor temperature nekje na ispuhu.
Cena senzorja 45 eur.
Cena popravila pač ful nekih postavk, oziroma kar nekaj 5x diagnostika itd.

Končna vsota za plačilo pa krepkih 1200 eur.

Ti rečem platinaste rokicice...
Naj menja mehanika.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.168
2.265
113
Gamero sve štima ampak vseeno ni tako simpl dobit ustreznega mehanika.

- Ali je poceni in nima pojma
- Ali je precenjen in je dober
- Ali je nekje u 3 božjih materah in ti ni interesanten
- Ali vseeno nekaj zna ampak te vseeno lupi na materialu
- Ali ima gužvo in čakaš za vsako sranje 3 tedne da prideš na vrsto

Ali.... skratka dobit dobro kombinacijo je kar projekt dan danes.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.720
-1.008
113
145 km SZ od Opatije
V takratnem cajtu so tudi 1.9 tdi kraljevali, pa so danes tdi daleč od tega. V srcu v dananašnji avto industriji je pa sam kak 911, razne bemfle dizl, mercesdezi in ostala jajca so še samo za bogatega trgovskega potnika. Če hočeš dušo moraš imeti 200k pod palcem za pleh. Ostalo je skoraj isto al je 10k al pa 70.
Dej ne ser ga, pa se ne blamiraj.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.904
5.180
113
Zato se pa držim poštenih. Tisti ki mi je v pol ure zrihtal še denarja ni hotel ampak sem mu vseeno nekaj dal in ga tudi priporočil.
Največ hoče računat nekdo ki 5ur porabi in nič ne naredi. Ampak takim se ne vozi.
Gre se za neke specialne zadeve in ne standard. In pošten mehanik ti bo kasiral. Ker to, da je dobil znanje za odpravo in da je pogruntal kaj je nekaj stane.

Recimo popravilo motorja za servo, abs računalnika, pumpe za dti in podobno. Strošek praktično nič, cena popravila pa kr lepa.

Mehanik pogrunta kak nekaj zrihtat v urci, normativ je 5 ur. Da opravi v eni uri si je nardil orodje ipd. Je nepošten ker 5 ur cukne kot je normativ?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

jezek

Guru
24. jul 2008
2.646
1.259
113
Haha, mesec nazaj 2.3dci s 1500km ostal na ac, injektorji kaput, pozamenjali cel kup stvari. Drugega so popravili s 1000km, preden bi nas pustil na cesti, kerje bil vpoklic, pa nisem dobil obvestila...
Pa dobro, kje si najdu 2.3dci, govorimo o 1.5 in 1.6 agregatih zadnjih letnikov. To vse dela
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.878
3.400
113
40
Lj
Gamero sve štima ampak vseeno ni tako simpl dobit ustreznega mehanika.

- Ali je poceni in nima pojma
- Ali je precenjen in je dober
- Ali je nekje u 3 božjih materah in ti ni interesanten
- Ali vseeno nekaj zna ampak te vseeno lupi na materialu
- Ali ima gužvo in čakaš za vsako sranje 3 tedne da prideš na vrsto

Ali.... skratka dobit dobro kombinacijo je kar projekt dan danes.
Večina pooblaščenih je precenjenih, pa še vedno niso dobri. Računajo že 50+€ na uro, koliko pa so dejansko plačani mehaniki na večjih pooblačenih servisih? Če stranka plača premium ceno pričakuje premium storitev, ergo premium dobro plačane serviserje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.542
9.225
113
Gre se za neke specialne zadeve in ne standard. In pošten mehanik ti bo kasiral. Ker to, da je dobil znanje za odpravo in da je pogruntal kaj je nekaj stane.

Recimo popravilo motorja za servo, abs računalnika, pumpe za dti in podobno. Strošek praktično nič, cena popravila pa kr lepa.

Mehanik pogrunta kak nekaj zrihtat v urci, normativ je 5 ur. Da opravi v eni uri si je nardil orodje ipd. Je nepošten ker 5 ur cukne kot je normativ?
To seveda drži do neke mere.
Ali je prav, da zaračuna 5 ur ali morda 3 ure, je pač stvar debate.
Vsekakor je plus, da je problem dejansko rešen potem.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.168
2.265
113
Večina pooblaščenih je precenjenih, pa še vedno niso dobri. Računajo že 50+€ na uro, koliko pa so dejansko plačani mehaniki na večjih pooblačenih servisih? Če stranka plača premium ceno pričakuje premium storitev, ergo premium dobro plačane serviserje.

Niti slučajno ne govorim o pooblaščenih servisih zgoraj. Tam je sposobnega kadra morda nekaj %, pa še to samo zaradi tega da ostanejo v "špilu" kar se tiče določene znamke, imajo dostop do potencialne baze strank in seveda gratis izobraževanja. Taki pač delajo vzporedno doma in se ponavadi čez čas odcepijo, ali pa nikoli.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.904
5.180
113
Prav je da zaračuna po normativu. Ker tudi takrat ko se zaradi ene bedarije jebe 10 ur namesto 5 ti tudi po normativu računa.