DSG napaka

tony

Guru
23. jul 2007
9.393
1.356
113
Še bolj pogosta možnost je, da je še vedno parkiran tam, kjer si ga pustil ob prevzemu.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
"skurjeno" olje "skurilo" lamele, ali pa je "kurjenje" lamel "skurilo" olje?
Predstavljam si, da če v olje ne pridejo drugi materiali, drži res dolgo. Če pa se sestavni deli intenzivno obrabljajo in spirajo v olje, pa olje ne more biti za dolgo. Ampak potem tudi celoten sklop pač ne bo ravno "večen", pa karkoli delaš. Bo pa seveda vse skupaj vzdržalo dalj, če se olje menjuje, ker bo olje s primesmi proces obrabe pospešilo.
tako.
mokri DSG npr 7gang Stronic dl501 0b5 imajo tezave na mehatroniki; posledično ni zadostnega hlajenja lamel z oljem, posledično zažge lamele.
Mojstri potem menjajo lamele, uredijo težave na mehatroniki (solenoidni ventili, tesnila, plastična povezava med aktuatorji) in s tem odpravijo vzrok okvare ter tudi same posledice le-te.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.023
118
63
okolica mesta
Sam bi vzel DSG samo pri novem avtu, pri rabljenem pa ne. Poznam preveč ljudi ki so imeli z vsakim kupljenim rabljenim probleme in zneski niso bili majhni.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
DSG dela.... No razen takrat, ko ne dela :D

1647455862982.png


p.s. Ko ne dela me lahko kontaktirate na ZS pa bomo zrihtali, da bo spet delal ;)
 
Nazadnje urejeno:

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
A lahko cez palec poves, koliko povprecno placa stranka, ki pripelje na popravilo?
je jurja dovolj?
Pa sej pri modernih avtomobilih karkoli resnega crkne je hitro 1k +. Pri prešnjem avtu z ročnim menjalnikom so za zamenjavo dvomasnega vztrajnika na uradnem želeli 2,5k. Na koncu mi je material zrihtal kolega s konkretnim rabatom in se je menjalno pri popoldancu, pa je bil še vedno strošek ranga 700€. Razne verige, visokotlačne črpalke, šobe, DPF/OPFji in ostala "krama" tudi niso poceni, tako da ne vem, če so DSGji (ali običajni avtomati) tak hud problem, če zadevo redno vzdržuješ.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
a to je tam, ko bageristi telovadijo na mostovih?

Ja, 50m naprej in levo ;) Lih pripeljal sem se, ko je bagerist že zamenjal gate.. :D

A lahko cez palec poves, koliko povprecno placa stranka, ki pripelje na popravilo?
je jurja dovolj?

Odvisno od napake. Če gre za okvaro mehatronične enote katera stane več kot jurja.. Potem ni ;)

Če se menjalnik da rešit samo z flushem in adaptacijo potem je :)

Ob vsemu na pultu mi je v oči padel napis na rdeči škatli DQ200:evil:
Je zadeva res tako slaba, kot najdeš zapise po netu oz. najslabši DSG od VAG grupe ???

Ni najbolj briljanten, ampak tako slab pa tudi ni.. DQ200 je še vedno samo ročni menjalnik kateremu računalnik prestavlja vilice :)
A pa bo kmal delal;)?

Bo bo :)
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.087
801
113
A to jih gor tribate, kot štirke včasih? Že samo po številu tem o avtomatih bi lahko vedeli, da so en navaden jajc crkajoč.
 

s_samotar

Fizikalc
5. feb 2010
532
82
28
Na Touran 2012 1.6 disel motor, atomatik 7 brzin mi občasno med vožno pokaže poleg v kateri prestavi imam še ključ. In zgine in spet pride, ne glede na hitrost s katero se vozim. Kaj bi bilo? Najbrž najbolje poklicati kakega majstra za menjalnike in se dogovoriti za obisk, preden se popravilo podraži zaradi čakanja in sej bo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.352
3.441
113
Na Touran 2012 1.6 disel motor, atomatik 7 brzin mi občasno med vožno pokaže poleg v kateri prestavi imam še ključ. In zgine in spet pride, ne glede na hitrost s katero se vozim. Kaj bi bilo? Najbrž najbolje poklicati kakega majstra za menjalnike in se dogovoriti za obisk, preden se popravilo podraži zaradi čakanja in sej bo.
Da nimaš slučajno samo baterije v ključu prazne!!!

Razen če francoza riše tisto je pa težava.
 

s_samotar

Fizikalc
5. feb 2010
532
82
28
Da nimaš slučajno samo baterije v ključu prazne!!!

Razen če francoza riše tisto je pa težava.
Ne riše isti signal, 2x viličasti ključ kot ga kaže na sliki za servis v servisni knjižici. In to se je pojavilo med vožnjo in utripa poleg podatkov kateri prestav vozim, utripa, med vožnjo je izginilo in spet prišlo. Pa po ponovnem zagonu ga nekaj časa ni bilo pa spet pride. Med menjanjem prestav nisem nič opazil ne med AC in navadnih cestah, vse deluje OK. Bom probal mehanika dobiti z računalnikom pa če bo kaj videl kaj piše v drobovju zadeve, popravljal itak ne bo nič. Ni njegvo foh.