Drugi tir

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Tolk podrobnega projekta pa ni opisanega pri rusih naj bi bilo na 770 km 53 daljših in 78 srednjih mostov, 49 viaduktov in še 600 drugih mostov v smislu nadvozov cest itd...
Čas vožnje se bo skrajšal iz sedajnih 14ur na 3h30 min z vsemi postanki. Proga za hitrosti do 360 km/h.

Švedskih 150 km proge bo imelo 155 mostov v dolžini nekaj čez 10 km in 27 tunelov v dolžini nekaj čez 20 km, najdaljši tunel bo dolg dobrih 6 km. Proga narejena za hitrosti do 320 km/h.

Nisem sicer strokovnjak ampak mislim a tudi ni isto a ti gradiš progo za 80-100 km/h kot pri nas ali pa za 300+. Cena verjetno ni niti približno enaka.

mogoče mal zanimivosti enene francoske študije iz leta 2012

vlak.png
ni bestvene razlike v ceni. hitre proge zahtevajo bolj ravne odseke recimo francoski TGV ima obračalni radij 4 km japonski šinkancen pa 2,5 km in to potem povleče razne mostove in tunele ampak pri nas bodo že tako ali tako tuneli... tudi kje pravijo da bo naša proga 80-100km/h?
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Največja kraja desetletja. In še zagovornike ima, kar mi je še bolj smešno.
meni je smešno da so ljudje proti inrastrukturi... in to taki infrastukturi ki je a nas resnično pomembna. koliko tisoč služb je direktno povezano s transportom? in koliko tisoč indirektno?
obstoječa proga je katastofa. vlaki se ne morejo srečevati ker so postaje prekratke ima prevelik klanec in rabijo dodatne lokomotive da jo sploh speljejo. grajena na mejo normativov da je sploh registrirana...
a je treba za drugi tir čakat da bo jajo spet na vladi da bo on lahko kradel? a botem boste končno za?
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx in bizi

Floki

Guru
6. sep 2007
9.891
3.018
113
ni bestvene razlike v ceni. hitre proge zahtevajo bolj ravne odseke recimo francoski TGV ima obračalni radij 4 km japonski šinkancen pa 2,5 km in to potem povleče razne mostove in tunele ampak pri nas bodo že tako ali tako tuneli... tudi kje pravijo da bo naša proga 80-100km/h?

A sem preveč napisal. Ko bo obnovljena boš iz Maribora v Lj v najboljšem primeru v uri in pol kot so povedali. To ti je po trasi ca. 150 km tko na pamet oz 100 km/h. Saj npr. Pragersko Hodoš so gradil za višje hitrosti samo kaj ti to pomaga če ne voziš potem s tako hitrostjo
Kot da gradišAC za 130 pa se voziš po njej 70.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.845
3.364
113
40
Lj
a je treba za drugi tir čakat da bo jajo spet na vladi da bo on lahko kradel? a botem boste končno za?

Je milijon stvari ki so bolj potrebne in uporabne kot 2. tir, za 99% prebivalstva. Za tisti 1% ki so v panogi ali pa blizu, pa ja zihr jim bo milijardo davkoplačevalskega denarja prav prišla, si bodo lepo razdelili in nabavljali vile in jahte.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.302
5.832
113
pri taščici
Mb Ljubljana je od zidanega mosta do laz težko bistveno hitreje zadevo speljati.
Bi morali iti Celje Trojane Ljubljana.
Bo novogradnja najbrž ceneje kot pa ovinki ob savi
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.891
3.018
113
Mb Ljubljana je od zidanega mosta do laz težko bistveno hitreje zadevo speljati.
Bi morali iti Celje Trojane Ljubljana.
Bo novogradnja najbrž ceneje kot pa ovinki ob savi
Točno to, podobna trasa je bila predlagana že ko so začeli graditi avtocestni križ. Ampak je bil takrat "avtomobilski lobij" močnejši in zato še danes vlaki vozijo 50.
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx in Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.302
5.832
113
pri taščici
Ta ob Savi pa naj ostane za.promet proti Zagrebu, saj je po mojem mnenju proti Zagrebu manj prometa kot proti Mariboru. Lahko pa kdo zbrska te podatke.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
A sem preveč napisal. Ko bo obnovljena boš iz Maribora v Lj v najboljšem primeru v uri in pol kot so povedali. To ti je po trasi ca. 150 km tko na pamet oz 100 km/h. Saj npr. Pragersko Hodoš so gradil za višje hitrosti samo kaj ti to pomaga če ne voziš potem s tako hitrostjo
Kot da gradišAC za 130 pa se voziš po njej 70.
sem govoril o drugem tiru
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.891
3.018
113
Ravno bilo da bodo objavili razpise za dela za drugi tir. Tole bo pa sedaj slabo za Kolektor ker ne bo referenc od Karavank. A jim bo uspelo drugi tir toliko časa zavlačevat s pritožbami da bodo vmes tudi Karavanke zgradili
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.558
688
113
Ravno bilo da bodo objavili razpise za dela za drugi tir. Tole bo pa sedaj slabo za Kolektor ker ne bo referenc od Karavank. A jim bo uspelo drugi tir toliko časa zavlačevat s pritožbami da bodo vmes tudi Karavanke zgradili
reference dobiš za šele objekte z uporabnim dovoljenjem
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.100
742
113
glede na to, da od ljubljane do kopra voziš skoraj 2 uri in pol, je teh 71,9 km/h kar optimističnih.

"I've seen this map before, in r/Europe. The redditor who made this map calculated the average speed of the fastest connections between the biggest city (= highest population) of a country and the next 5 most populated cities within the country. The methodology is obviously not ideal, as sometimes high-speed train connections (which only run a few times a day) are compared with commuter trains (which run multiple times every hour), which cater for completely different needs."
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.891
3.018
113
Pa verjetno niti ne, dobro mogoče za koper ker imaš kraški rob zraven, ampak računaj da je železnica do kopra do ljubljane dolga ca 150 km avtoceste imaš pa dobrih 100 km.
Verjetno so povprečne hitrosti na štajerkem in prekmurju kjer je že obnovljena še precej višje pa dobiš povprečje tako. Vprašanje pa kaj merijo ali samo hitrost s katero vozi ali čas potovanje. Ker na dolensko do novega mesta izgubiš več kot pol ure samo na postajah.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.208
4.689
113
Smo boljši od večine balkanskih držav in samo malo slabši od Norvežanov.
Rekel pa bi, da gre pri nas za hitrosti po voznem redu in ne realno povprečno hitrost vseh voženj v enem letu. Sedaj vidimo, zakaj se ne smemo jeziti, če ima vlak vsak dan zamudo glede na vozni red. Rabimo za malo boljšo statistiko.