DPF in tehnični pregled

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.544
4.422
113
včasih ni bilo tak drago. So bli original deli za take primere relativno ugodno. Vem da sem na laguni 1.9 dci kjer je en ležaj obrnilo rešo za pod jurja material. Torej odmična ležaji in ena ojnica. Vse original
Tak da preveri cene delov najprej
Menjal na uradnem servisu? Bom videl kaj bojo jutri rekli, danes nekaj niso bili najbolj navdušeni nad idejo, da bi se to popravljalo oz. še niso vedeli podati ocene stroška po njihovem ceniku. Potem se bom pa odločil ali se popravlja pri njih ali doma in ali se sploh popravlja.

A mogoče veš ali gre glavna gred dol tudi brez, da mašino odpiraš od zgoraj (verjetno jo bo itak treba).
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.568
22
38
Škofja Loka
Bivši 1.3 jtd 90km v puntu grande je bil serijsko brez DPF ko si za stisnil je puščal dimno zaveso dokler si ga držal na visokih obratih, sedaj imam novejšega ima dpf pa bom videl zvečer če še zakadi.
 
  • Haha
Reactions: sajkek

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.057
7.542
113
pri taščici
Kolk pride drug motor iz razbitega?
Kater letnik je clio ozirima iz katerih letnikov pasejo motorji v tvojega.
Je pa res da bi verjetno tudi pri drugem moral preventivno menjat ojnicne lezaje, razen ce jih je menjal pred kratkim tako kot ti gume ...
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.544
4.422
113
Kolk pride drug motor iz razbitega?
Kater letnik je clio ozirima iz katerih letnikov pasejo motorji v tvojega.
Je pa res da bi verjetno tudi pri drugem moral preventivno menjat ojnicne lezaje, razen ce jih je menjal pred kratkim tako kot ti gume ...
Približno 1800 eur, s tem, da ima prevoženih 180k km in, da ni popolnoma isti tip (tale je recimo R8, oni ima pa malenkost drugačno oznako, kar je lahko problem). V LJ pa nekdo prodaja samo gol motor brez vsega, niti crpalke nima, ker so že vse pobrali dol, za 600 eur.

To vsekakor, da bi moral na drugem motorju menjati ležaje najprej.

Očitno ga naprej niso razdirali, mi bo pa v ponedeljek vseeno pripravil predračun koliko bi nanesla menjava pri njih. Glavna gred, ojnica, ležaji, material za veliki servis, pa verjetno tudi tesnilo glave + delo.

Nekdo, ki prevzema take avte je ponudil 500 eur za avto v takem stanju.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.977
6.275
113
Ja pri menjavi ojnice ni verjetno tesnilo glave ampak je nekak nujno to menjat ko gre glava dol. Glava pa gre dol da bat ven vzameš. Bat pa vzameš ven, da lahko ojnico menjaš.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.544
4.422
113
Teoretično da. V praksi pa ponavadi fašejo tudi ojnice, ojnice pa ne moreš menjat brez, da bat ven vzameš. Sem sedaj pogledal nekaj posnetkov pa je kar nekaj šraufanja. Že v osnovi pa mora motor ven, da sploh dobiš vse skupaj narazen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.256
3.615
113
Marlbor
Očitno sem prehitro hvalil 1.5 dCi. Zadnjič mi je je med vožnjo po tržaški pričel z nekimi čudnimi zvoki, pa ene 2x je nekaj zacvililo. Pri Koletniku so ga na hitro pogledali, motor fuč, obrnilo ojnične ležaje. Bili so menjani pri 120k, sedaj jih je imel 220k. Sama ironija je hotela, da sem par dni prej delal tehničnega, tisti dan pa še kupil vinjeto in druge gume...

Iskati K9K R8 motor ali vse skupaj zapeljati na odpad?
Off, bom se moral očitno tudi sam hitro odločiti za veliki servis. Sam sem delal veliki servis na 160.000km, pred natanko 7 leti. Menjali ojnične ležaje z originalnimi. Danes ima avto že čez 340.000km, pa nekak cincam s tem velikim servisom, ker avto ni več kaj prida vreden, pa do sedaj je še vse tovarniško, razen neke lambda sonde na izpuhu ali kolektorju. Pa študiram, če se mi splača še vlagati, ali pustim da enkrat rikne. Je pa res, da se tako poceni ne bom več nikoli vozil.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.544
4.422
113
Sedaj sem našel še eno varianto, en motor, ki ni kompleten bi pa naj bil isti tip, za 700 eur in mehanik prestavi komplet vse iz mojega motorja na drugega, menja ležaje in premontira motor. Tam okrog 1600 eur. Za razmisliti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

luka51

Guru
16. avg 2007
14.977
6.275
113
Ce ze greš v to menjaj dele na svojem pa nove batne obrocke. Te veš, da ke to to. V kakem stanju je rablen motor. Ne bos vedel do prve vožnje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Gatto

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.544
4.422
113
Stvar je v tem, da je veliko več dela da menjaš vse to, kot pa, če samo menjaš motor in kar je privijačeno nanj. Saj je res malo loterija ampak, če bo malo sreče bo motor iz karamboliranega in tisti je zagotovo deloval. Po možnosti pa ima še manj kilometrov. Tudi menjavanje olja na 15k km kaj dosti očitno ne pomaga pri vsem tem, da bi motor delal dlje. Na uradnem servisu predračuna pod 2k eur za tak poseg ne pričakujem, verjetno bo bližje 2,5k.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.977
6.275
113
Ni res. Ni veliko več dela. Ko maš enkrat motor zunaj ni take sile. Glavni del je motor ven in nazaj not. Ko pa primerjaš demontažo vsega okoli motorja in premontažo na nov motor in na novem motorju ležaje menjat si tam tam.

Kaj boš v primeru da zalaufaš motor in ni vredu. Si vrgo jurja stran.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Gatto

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.544
4.422
113
Glede na to, da bo to delal mehanik tam, ki "bi naj" sicer delal na renoju mislim, da bi moralo biti ok. Sicer dvomim, da bi tile prodajali motorje, ki imajo uničeno ojnico in ležaje, tole bi potem že šlo pod goljufijo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.977
6.275
113
saj ni samo ojnicav motorju kaj se lahko uniči.
Pa verjemi da ne bi bil prvi, ko si dal not motor ko je hin. Saj se zmeniš pol za drugega, samo stroškov dela ti pa ne vrnejo.
Tu ni goljufije, kupiš rabljen del v neznanem stanju.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.544
4.422
113
Vsekakor. Saj če bo zgoraj slučajno kaj narobe lahko še zmeraj menjamo iz obstoječega motorja na tistega. V osnovi pa moram počakati na ponedeljek, da vidim koliko bi plačal za popravilo obstoječega.

Tale obstoječ sicer ni bil kaj posrečeno zložen. Vse kar je gor na motorju je sicer delalo brez težav, je pa do prvega velikega servisa že precej razcefral glavni jermen, injektorji so že od novega delali težave, pa še bi se najbrž kaj našlo. Tako, da je 50/50 kaj bi bilo boljša izbira.