DPF in tehnični pregled

sad

Guru
24. avg 2007
20.538
9.223
113
Cudno da ni se noben dostavljalec olja in filtra na servis napisal ,da bodo z novim zakonom meritev dpf mehankarji spet kupovali daljse jahte...
Takih se to ne tangira. Ker dpf se ven meče na ravno ulaufanih premijah, ki pa ne vidijo več pooblaščenca, pa posledično ni treba nosit olja in filtra na servis. :evil:
 
27. jan 2022
4.803
1.745
113
V 15 letih, štirih avtodomih in cca 10 TP, sem šel samo enkrat na kamionsko stezo.

Teža načelno nima veze, ker če namiguješ na tehtanje za učinek zavor, je tisto neuradno tehtanje.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: brane_new

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Cudno da ni se noben dostavljalec olja in filtra na servis napisal ,da bodo z novim zakonom meritev dpf mehankarji spet kupovali daljse jahte...
To drži. V Kanadi so objavili znanstveni članek, da so tehnični pregledi nič drugega kot še en davek za reveže. (Še huje je tam, kjer ti lahko vsak mehanik določi, da je neko popravilo nujno za varnost avta in ti sme avto zadržati, dokler ne plačaš.)

So tudi države, kjer so tehnične zaradi tega argumenta ukinili, bistvene razlike v prometni varnosti pa niso opazili. No, izpuhi so druga stvar.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.245
3.391
113
V 15 letih, štirih avtodomih in cca 10 TP, sem šel samo enkrat na kamionsko stezo.

Teža načelno nima veze, ker če namiguješ na tehtanje za učinek zavor, je tisto neuradno tehtanje.
Ma glej, ne da se mi prerekat. V Lajbahu je pač tko. Se sploh ne ukvarjam s tem, se prestavim na stezo, katero mi pokaže in to je to. Za služben kombi pa vsakič teži, da ni prazen. Za kamper mi še ni. :)
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.359
379
83
Še huje je tam, kjer ti lahko vsak mehanik določi, da je neko popravilo nujno za varnost avta in ti sme avto zadržati, dokler ne plačaš.
Avstrijci so recimo en fajn primer. Tam ti tehničnega izda pooblaščen mehanik (ne pooblaščen za znamko ampak pooblaščen za izdajanje t.i. Pickerla) in hitro lahko odkartaš en kup denarja za "nujna" popravila, če nisi ravno poznana stranka pri Pickerl Meistru. Al pa se ne boš vozil.

Kolega je gor po 4 letih prvič pripeljal Passata na t.p. Diagnoza: potrebna je menjava vseh zavornih diskov(!), cena dobrega jurja. Aktualni model, šalthebl, normalni kilometri. Ob obisku Slovenije je avto peljal na AC Kondor v LJ, cena menjave je bila pač tam občutno nižja, in ga čez nekaj časa kličejo in prepričujejo, da je z diski vse b.p. in da jih ni potrebno menjat. Kaj so jodlarji videl na vseh štirih diskih mi ni jasno, verjetno kakšen ris?

On je zaključil, da so avstrijski standardi pač toliko višji in vztrajal pri menjavi.
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

jezek

Guru
24. jul 2008
2.646
1.258
113
Morda je napocil cas, da bi si jih zaceli prati? Ali pa menjati? Jebemu, ce na vsakih 180.000 ne mores odkantat 500e (ce imas dve levi roki), pa tud ne vem. Pranje stane 150e (ce imas dve levi roki).
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.538
9.223
113
Zanimivo, da nekateri proizvajalci znajo narediti DPFje, da ne veš za njih celo življensko dobo vozila. Seveda, če ne uporabljaš dizla za skakanje par km.
Morda bi bil pa čas, da bi tudi ostali proizvajalci to naredili? Kaj praviš?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.646
1.258
113
Sem se pa ravno cudil 2 dni nazaj ko sem cipal C8...v diagnostiki naredil natancne meritve parametrov izpuha...in ugotovil, da avto letnik 2007 s 300.000 prevozenimi se vedno brezhibno fap-a. Prvi fap, prva polnitev Eolysa, regenerira redno na cca 400km, zamasenost z (negorljivimi) ostanki pa cca 50posto. Kar pomeni da bo za ene 100.000km se ok. Tako da zadeva ocitno dela dobro. Je pa res, da vedno tankan poln tank goriva in malo voznje z lučko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.245
3.391
113
Če to delajo vsi, še ne pomeni, da je to balzam. To olje ni namenjeno temu. No saj si sam spoznal. Obstajajo namenski produkti za to.