DPF in tehnični pregled

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.786
1.938
113
Bom postavil obratno vprasanje.
Si z avtom v tujini. Moras delat tehnicni zaradi poteka registracije. Delas tehnicni v Franciji. Je ta veljaven za podaljsanje registracije za Slo zakonodajo? Zavarovanje itak naredis po netu? In zakaj ne? , ce ni veljaven. Homologacije za avto v EU drzav so itak tu tu. Oz samo volan je kvaka- razlika. Ena od Slo bolanih for je itak da prva pomoc in zarnice spadajo pod teh pregled avta in ne samo pogoj za voznjo po cesti. So drzave kjer obvezna dodatna oprema ala prej omenjeni stvari ne spadajo pod tehnicni pregled kot pogoj za ustreznost vozila za udelezbo v prometu
Debata...
Velja.

ZMV-1, 30./5:
potrdilo o tehnični brezhibnosti vozila, razen za vozila iz drugega odstavka 48. člena in sedmega odstavka 27. člena tega zakona. Potrdilo o tehnični brezhibnosti vozila, izdano v tuji organizaciji, ki je v državi članici EU ali državi EGP pooblaščena za opravljanje tehničnih pregledov vozil, se upošteva, če je bil tehnični pregled opravljen pred največ 30 dnevi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: irwin

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.175
304
83
Velja.

ZMV-1, 30./5:
potrdilo o tehnični brezhibnosti vozila, razen za vozila iz drugega odstavka 48. člena in sedmega odstavka 27. člena tega zakona. Potrdilo o tehnični brezhibnosti vozila, izdano v tuji organizaciji, ki je v državi članici EU ali državi EGP pooblaščena za opravljanje tehničnih pregledov vozil, se upošteva, če je bil tehnični pregled opravljen pred največ 30 dnevi.
Nice. Nisem vedel. Bom moral povprasat potem na UE( verjetno edini ki naj bi znali pojasnit kako izpeljat zadevo), pa da ostanes vec kot tistih 30 dni se v tujini brez skrbi glede vozakanja.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.168
2.266
113
Zgoraj si dal glih to kaj ti govori. Če je v članici kjer je registriran tehnično izpraven je to to. Dvomim, da ima katera podpisnica kot tehnično izpravn avto, brez luči in bremz.

Saj tehnično brezhibnega vozila ne bo nihče kaznoval, se ti ne zdi? Tudi sosedov avtomobil ki ima DPF OFF ima papirje da je tehnično brezhiben. Pa ne mi rečt da če se bo peljal po Avstriji in mu izmerijo na avtocesti da nima DPF-a (kar lahko, samo peljejo se za teboj), da ga bodo zaradi Dunajske konvencije pustili pri miru?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.168
2.266
113
Spet: ni tehnično brezhiben, ker ima dpf delete. Tako kot tisti reprogram lopute.

Ja ampak po "papirjih" je tehnično izpraven in določeni osebki tukaj trdijo, da tudi če dejansko ni tehnično izpraven in če je to zgolj po papirjih, da te po Dunajski konvenciji ne morejo v tuji državi prekontrolirati in kaznovati.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Lahko tudi več let... :aplauz:

Gre se za običajno razumevanje teh. pregleda v RS. Post je namenjen debati v okviru določil Dunajske konvencije, ki tako razume vozila registrirana v tretjih državah.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.388
9.828
113
kod Džej-Zija
Točno to. Za tehnično brezhibnost je odgovoren lastnik, ne samo država s svojim štempljem. Tehnični pregled zagotavlja minimalne standarde ustreznosti. Če ga ne bi imeli, bi se varnostne razmere na cestah bistveno poslabšale, ker precej voznikov svoje obveznosti ne bi opravljalo. Homologacija je bistveno zahtevnejša v smislu, da na tehničnem pregledu ne preverjajo vsega, kar paše pod specifikacije. Crknjene luči, odpovedi bremz, izrabljene gume ipd. se gladko lahko zgodijo med dvema pregledoma. Torej, če je avto dejansko v skladu z zahtevami tehničnega pregleda in homologacije matične države, potem policisti ne morejo nič. Če pa avto ne ustreza temu, imajo vso pravico ga izločiti iz prometa.

En zanimiv primer: pred mnogo leti sem bil na Malti. Ne vem, kako je danes tam, ker še niso bili v EU in podobno, ampak takrat tehnični pregled ni bil obvezen. Smo rentali terenčke za odkrivanje skritih kotičkov. Takih sekretov od avtov nisem vozil ne prej ne potem. Volan je imel 15 cm lufta. Dejansko sem edinkrat v življenju vozil tako kot v ameriških filmih, ko voznik kar naprej obrača volan malo v levo, malo v desno. Do sem pridemo, ker je brezhibnost vozil prepuščena samoiniciativi lastnikov.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.331
948
113
Titograd
Točno to. Za tehnično brezhibnost je odgovoren lastnik, ne samo država s svojim štempljem. Tehnični pregled zagotavlja minimalne standarde ustreznosti. Če ga ne bi imeli, bi se varnostne razmere na cestah bistveno poslabšale, ker precej voznikov svoje obveznosti ne bi opravljalo. Homologacija je bistveno zahtevnejša v smislu, da na tehničnem pregledu ne preverjajo vsega, kar paše pod specifikacije. Crknjene luči, odpovedi bremz, izrabljene gume ipd. se gladko lahko zgodijo med dvema pregledoma. Torej, če je avto dejansko v skladu z zahtevami tehničnega pregleda in homologacije matične države, potem policisti ne morejo nič. Če pa avto ne ustreza temu, imajo vso pravico ga izločiti iz prometa.

En zanimiv primer: pred mnogo leti sem bil na Malti. Ne vem, kako je danes tam, ker še niso bili v EU in podobno, ampak takrat tehnični pregled ni bil obvezen. Smo rentali terenčke za odkrivanje skritih kotičkov. Takih sekretov od avtov nisem vozil ne prej ne potem. Volan je imel 15 cm lufta. Dejansko sem edinkrat v življenju vozil tako kot v ameriških filmih, ko voznik kar naprej obrača volan malo v levo, malo v desno. Do sem pridemo, ker je brezhibnost vozil prepuščena samoiniciativi lastnikov.
Haha... Malta... še pred 5 leti na cestah totalni divji zahod. Srbija in Bosna so za njih na cesti skandinavija :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: mosseero

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
od kolega mulc isto: a4 2010 dpf ni ni, v SLO ne merijo trdih delcev in vse BP, Milltek homologiran izpuh
kot večina mulcev, pojedel vse znanje, via Vrbsko jezero GTI shod
POLIZEI kontrola, tablice dol, izpuh imaš zadaj črn (ni DPF) "ampak pri nas v SLO..." ga ni zanimalo nič žandarja, 1200eur kazni brez polovičke haha
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
ma to jim ne moreš nič dopovedat, pojedli vso pamet. zakone imamo pa tudi fine, lokalni heroj s skuterjem ga je že 3x nazaj dobil, registriran na 25, skos 3.14zdarije in predelan na polno
 
  • Všeč mi je
Reactions: mosseero

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.962
1.106
113
www.adriamedia.si
Če je imel slovenske tablice, potem pritožba in dobi denar in odškodnino nazaj. MZZ ima prav oddelek za take zadeve. Se ne hecam, se ukvarjajo samo s tem, kako terjat denar od drugih držav za kazni, ki jih po Dunajski konvenciji ne bi smelo biti. Folku so selo zaplenili avtomobile, tovornjake, kombije, računali vse živo na to temo, kaj lokalni šerifi mislijo, da je legalno in kaj ne.
Ravno zato je tudi bila sprejeta Dunajska konvencija, ki točno opredeljuje cel kup zadev. In pri osebnih vozilih je zelo stroga, za tehnično izpravnost slednjih je zadolžena izključno država izdajateljica prometnega dovoljenja in nihče drug.
Eno je tehnična izpravnost v tem smislu, drugo je ogrožanje varnosti. Če ocenijo, da v določenih razmerah ogroižaš varnost, ti lahko prepovedo vožnjo (recimo brez zimnskih gum ali pa s folijo na steklu, ki pretirano ovira vidljivost vozniku.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony