Dodatna obdavčitev luksuznih vozil

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.650
9.342
113
klasika..letos je nagrado najbolj eko avta na NY avtoshowu dobil S250CDI, cena 76440 €

siol je vozil E300 Blutec hybrid, ki pije manj kot 99% avtov ki si jih videl ti v živo. cena preko 50k€

toliko o tem... kolk je luksuz ekološko sporen.
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.567
5
38
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Dizle je treba dodatno obdavčiti, ker svinjajo okolje bolj od bencinarjev (in ne, CO2 ni onesnaževanje ampak davek na neumnost politikov tega kontitenta).

Dizli namreč v okolje spuščajo trdne ogljikove delce (po domače, saje), ki so kancerogeni. Ne boš verjel, ampak večina dizlov na cesti nima filtra trdnih delcev. In ja, bencinarji tega ne počnejo.


Poleg tega nam Evropa že spet grozi z nevemkakšnimi zajebanimi ukrepi, če ne bomo že enkrat začeli goljufati pri števcu trdnih delcev v zraku na Vošnjakovi, ker ti pač škodujejo zdravju.

Da dizelsko gorivo ni po defaultu dražje, in bolj obdavčeno od bencina, je okoljevarstvena svinjarija prve vrste.
smirk-1.gif

Ravno zaradi te svinjarije se po mestu vozim z zaprto luputo za pretok svežega zraka.
Da je dizelsko gorivo cenejše mislim ,da je razlog samo štrajki in problemi z avto prevozniki.
V USA kjer tudi tovornjakarji tankajo bencin je dizel dražji.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.489
3.538
113
Če že mislijo kaj zaslužit je treba spremeniti dajatev za uporabo cest ( lahko tudi kako drugače zapakirajo) po načelu
CO2 izpuh * Euro norma.

Edina razumna obdavčitev.

S tem bi tudi vzbodbujali nakup novih vozil in še dodatno pobrali DDV
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.213
681
113
Citat:
Uporabnik problemout pravi:
Roko na srce ta obdavčitev boli tist folk, šverca in drugo populacijo, ki zaradi nizkih cen vozijo rabljene bavarce, mece - skratka deset let stare....

Mislim, da ti tist, ki gre po novega twinga z isto ceno, kot pride 5 let star bawarc z tri litrsko mašino ni čisto nič fouš... Celo več, mislim da bi država morala drastično obdavčit manj kot euro 5 motorje....

Stvar, gre v pravo smer. Treba je začet pobirati davke vsem....

Če si pa ne morš privoščit, si pač neboš..... Zato pa zdej vsak trenerkar fura deset let stara jajca visokih kubatur obenem pa po forumu ***** za vsak cent bencina, cestnine in servise?

Če smo pošteni, tistih novih luxusnih avtomobilov je pa malo, so le 10 let stare odslužene kante, ki jih iz švabarije lufrajo sem, mi pa potem še na jug...

pravj je da se obdavči...... če nič druzga bo koristno za okolje.

pa ti si pravi slovenski kleni kmet.

ne vem kaj te moti trenirkar v deset let stari MB E320/BMW 530i. Si mu ga ti kupu? Ste mu fouš, da vozi premium razred, ti pa nov polizdelek iz Koreje ali Francije? Te boli, ker voziš enoprostorca, ki si ga moru kupit zarad žene, med tem ko Suljo pelje svojo ženo in tri otroke s premium znamko? Mu ti tankaš avto z 10L+ porabe?

svašta kaj dela foušija.
bonk.gif
ima ludih posle rata.

lp
 
Nazadnje urejeno:

sixpower

Guru
22. sep 2011
2.965
2.451
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Če že mislijo kaj zaslužit je treba spremeniti dajatev za uporabo cest ( lahko tudi kako drugače zapakirajo) po načelu
CO2 izpuh * Euro norma.

Edina razumna obdavčitev.

S tem bi tudi vzbodbujali nakup novih vozil in še dodatno pobrali DDV

Še en kretenski post!

Zakaj obdavčitev na izpust CO2? Kaj je s tem plinom tako hudo narobe, da ga je potrebno obdavčit? In, če že je CO2 tako grozen zakaj potem vzpodbujati prodajo novih avtomobilov? Največja ekološka škoda se dela prav z proizvodnjo novih avtomobilov.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.414
1.361
113
Obdavčevanje CO2 je kozlarija, ker ni strupen in škodi samo možganom ekonacijev (ostalo populacijo pa lepo pusti pri miru
evil.gif
).

To je približno tako neumno kot plačevanje zavarovanja AO na podlagi moči motorja ali pa cestnine na podlagi prostornine... Birokratska neumnost na kvadrat
stupid-1.gif
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.213
681
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:

To je približno tako neumno kot plačevanje zavarovanja AO na podlagi moči motorja ali pa cestnine na podlagi prostornine... Birokratska neumnost na kvadrat
stupid-1.gif

se strinjam. ampak če pa pogledaš kolerelacijo pa sigurno obstaja. vsaj za zavarovalnico.

lp
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
o kakšni foušiji govoriš, da bom nekomu fouš deset let stara jajca?

O kakšni premium znamki ti govoriš, o odsluženem vozilu, ki ga prešvercajo iz Nemčije... lepo te prosim. Drgač pa prisegam na Nemce. Razlika me Suljotom in mano, je da kupim nov avto, ne neka pošvedrana kola z žnj kilometri, ter da potem skačem os servisa do servisa, ter po Ebayu ičem dele...

Za čapce je to nacionaln šport, pol pa za gume nima??

to je realnost, našega voznega parka. Potem imamo nesreče, kot pred parimi leti na Meji (Kranj), ko se je bavarija na pou prelomila in so ugotovili, da je bil z 3 avtomobilov skup spacan...

Tko nekako grejo tele švercarske vode iz Italije in Nemčije na slovenske ceste...

Če temu rečemo fouš.... pol pa ok...
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
20.573
9.254
113
Citat:
Uporabnik problemout pravi:
o kakšni foušiji govoriš, da bom nekomu fouš deset let stara jajca?

O kakšni premium znamki ti govoriš, o odsluženem vozilu, ki ga prešvercajo iz Nemčije... lepo te prosim. Drgač pa prisegam na Nemce. Razlika me Suljotom in mano, je da kupim nov avto, ne neka pošvedrana kola z žnj kilometri, ter da potem skačem os servisa do servisa, ter po Ebayu ičem dele...

Za čapce je to nacionaln šport, pol pa za gume nima??

to je realnost, našega voznega parka. Potem imamo nesreče, kot pred parimi leti na Meji (Kranj), ko se je bavarija na pou prelomila in so ugotovili, da je bil z 3 avtomobilov skup spacan...

Tko nekako grejo tele švercarske vode iz Italije in Nemčije na slovenske ceste...

Če temu rečemo fouš.... pol pa ok...
A pa Suljotu, kateri je šel sam po Bavarca v Nemčijo, od prvega lastnika, 90 tisoč km realnih, z doplačano garancijo še 2 leti (ja, ne boš verjel, tudi to obstaja pri rabljenih avtih), si kaj fouš?
grims-1.gif
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
2.965
2.451
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik problemout pravi:
o kakšni foušiji govoriš, da bom nekomu fouš deset let stara jajca?

O kakšni premium znamki ti govoriš, o odsluženem vozilu, ki ga prešvercajo iz Nemčije... lepo te prosim. Drgač pa prisegam na Nemce. Razlika me Suljotom in mano, je da kupim nov avto, ne neka pošvedrana kola z žnj kilometri, ter da potem skačem os servisa do servisa, ter po Ebayu ičem dele...

Za čapce je to nacionaln šport, pol pa za gume nima??

to je realnost, našega voznega parka. Potem imamo nesreče, kot pred parimi leti na Meji (Kranj), ko se je bavarija na pou prelomila in so ugotovili, da je bil z 3 avtomobilov skup spacan...

Tko nekako grejo tele švercarske vode iz Italije in Nemčije na slovenske ceste...

Če temu rečemo fouš.... pol pa ok...
bonk.gif
ojeejeeej kakšni butalci so v tej deželi. Če nisi fouš kaj te potem moti in želiš zato vse obdavčit? In kaj se to tebe tiče, če nekdo skače od servisa do servisa? Njegov problem! Sicer mi gre pa kar na smeh, ko ima nekdo 10let star avto za starino in razvalino. Vozim 20 let in več stare avtomobile in jih ne zamenjam za nobenega novega! Zakaj bi se pa moral zapufati za nov avto?
Niso vsi rabljeni avtomobili razvaline in veliko jih je v zelo dobrem stanju. Res so primeri, ko naletiš na avto s prevrtenimi kilometri in sestavljenimi iz dveh ali celo treh avtomobilov ampak taki avtomobili sploh niso poceni saj se prodajajo, kot zelo dobri in ohranjeni avtomobili in ponavadi niti niso prav zelo stari, največ kakšnih 5-6let. Ampak to ni razlog, da se jih obdavči zaradi morebitnega (pre)velikega motorja. Tu bi morala država poskrbeti, da taka lopovščina ne bi bila možna in preprodajalce takšnih vozil strogo kaznovati.
V glavnem ti si čist zgrešil bistvo! Govora je o davku na LUKSUZ zaradi motorja, ki ima prostornino več, kot 2500ccm. Pa kakšen luksuz je to??
hysterical-1.gif
Že zdaj lastniki vozil z večjimi motorji veliko več prispevajo v državno blagajno ob registraciji in tudi ob porabi goriva! Kaj bi še radi? A ni že to čez glavo preveč? In zakaj bi luksuz (ki to ni) sploh moral bit obdavčen?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.992
1.115
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Če že mislijo kaj zaslužit je treba spremeniti dajatev za uporabo cest ( lahko tudi kako drugače zapakirajo) po načelu
CO2 izpuh * Euro norma.

Edina razumna obdavčitev.

S tem bi tudi vzbodbujali nakup novih vozil in še dodatno pobrali DDV

Še en kretenski post!

Zakaj obdavčitev na izpust CO2? Kaj je s tem plinom tako hudo narobe, da ga je potrebno obdavčit? In, če že je CO2 tako grozen zakaj potem vzpodbujati prodajo novih avtomobilov? Največja ekološka škoda se dela prav z proizvodnjo novih avtomobilov.

CO2 so izbrali zato, ker je v bistvu neposredno povezan s porabo. Lahko bi tudi glede na porabo nareidli razrede, ne bi bilo razlike. In dizli so pri enakem CO2 obdavčeni višje, ker proizvedejo več ostale svnjarije.

Pa še nekaj na ostale: ni debata o rebljenih, ampak novih avtih, zato ne vem, zakaj rabljene vlečete v temo ...
In ja, E300 Bluetec Hybrid (sem ga tudi sam pred par dnevi vozil) je sicer res varčen, a je po drugi strani tudi luksuzen ... Sicer pa se da narediti izjemo pri lux avtih (če bi jih obdavčevali) za tiste pod (recimo, čisto na pamet cifra, lahko je višja ali nižja) 130g CO2, pa je.
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
STJV ne dojamejo bistva, tudi sam sem za tako obliko obdavčevanje... Seveda se bunijo tisti, ki imajo stara jajca euro2,3 motorje....

Tam bi znal bit to problem...
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
Država mora obdavčiti predvsem avtomobile, najnižji razred obdavčitev bi bil izpod euro 5 motorja in po količini CO2

Seveda, tu rata problem, ker pač folk fura stare jajaca euro 3 motorje.... Jebiga se bo treba pufat. Men ne gre tko slabo, da bi moral en ****** avto na puf jemat...

Puf se jemle za nepremičnine, ne za avto.....

Še enkrat poudarjam, obdavčitev glede na izpuste, to pa je povezano tudi z kubaturo na žalost... Ampak kot rečeno, meni nebi predstavljal problem dat 100 eurov več pri registraciji

vam očitno pa ja......
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.573
9.254
113
Citat:
Uporabnik problemout pravi:
STJV ne dojamejo bistva, tudi sam sem za tako obliko obdavčevanje... Seveda se bunijo tisti, ki imajo stara jajca euro2,3 motorje....

Tam bi znal bit to problem...
Od Sulja petka je Euro 4.
grims-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.992
1.115
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik problemout pravi:
STJV ne dojamejo bistva, tudi sam sem za tako obliko obdavčevanje... Seveda se bunijo tisti, ki imajo stara jajca euro2,3 motorje....

Tam bi znal bit to problem...

Zakaj bi bil problem? Govora je o obdavčitvi pri nakupu luksuznih vozil (nad X ceno). Kaj ima to zveze z S klaso staro 10 let za 15 jurjev?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
A se vam ne zdi, da malce preveč debatirate o nekem fantomskem davku, ki ga je morda nekdo nekje izrekel, da bi mogoče sedel, pa še takrat omenil avte nad 80k€, kar je res veliko? Bo še kaj bolj definirana različica prišla ven, pa se bo takrat diskutiral, trenutno se pa res res ne splača, na sindikate pa trenutno to ni palilo (ja njim je bilo namenjeno), ker se niso pripravljeni pogajat o ničemer, kaj šele vsem xyz predlaganim varčevalnim ukrepom.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.992
1.115
113
www.adriamedia.si
ni ravno fantomski, ce je v planu ukrepov za povecanje priliva. Je pa res, dactam ni natancno opredeljen, ampak glede na prdlog novega razreda pr dohodnini (kjer je omenjena meja nekje med 70 in 100K), se da sklepat,mda bi bilamtudi meja luxury taxa na avte tam nekje ...
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.371
384
83
Vsi vemo, da je to zgolj dobrikanje sindikalistom s ciljem kupovanja njihove podpore za vsesplošno varčevanje in da kakšnega velikega izplena ne bo.

Lahko pa bi recimo spremenili DMV - enako kot sedaj se plača ob 1. registraciji v Sloveniji, 10% za bruto vrednost nad 40.000€.

Sedanji eko vidik DMVja pa zamenja letna taksa ob registraciji, glede na izpuste. Recimo 3€ za vsak gram CO2 nad 100g, 30% pribitek za dizle, 100% pribitek za tiste brez filtra trdnih delcev, 30% pribitek za EURO4, 60% za EURO3...

Cifre si seveda zmišljujem but u got the point
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.414
1.361
113
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:

To je približno tako neumno kot plačevanje zavarovanja AO na podlagi moči motorja ali pa cestnine na podlagi prostornine... Birokratska neumnost na kvadrat
stupid-1.gif

se strinjam. ampak če pa pogledaš kolerelacijo pa sigurno obstaja. vsaj za zavarovalnico.

lp

Verjetno res. Ampak zakaj imajo pa potem še PRje? Če naredim škodo, naj me cepijo ko vola, ne pa samo zato, ker v prometni piše 101 kW
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.992
1.115
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Vsi vemo, da je to zgolj dobrikanje sindikalistom s ciljem kupovanja njihove podpore za vsesplošno varčevanje in da kakšnega velikega izplena ne bo.

Lahko pa bi recimo spremenili DMV - enako kot sedaj se plača ob 1. registraciji v Sloveniji, 10% za bruto vrednost nad 40.000€.

Sedanji eko vidik DMVja pa zamenja letna taksa ob registraciji, glede na izpuste. Recimo 3€ za vsak gram CO2 nad 100g, 30% pribitek za dizle, 100% pribitek za tiste brez filtra trdnih delcev, 30% pribitek za EURO4, 60% za EURO3...

Cifre si seveda zmišljujem but u got the point

Tega si pa ne upajo - tudi zato, ker bi to teplo tiste, ki si ne morejo privoščit novega avta ...