Dizli & start/stop

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Yugo ni ravno biser glede nizke porabe. Recimo avtomobii zahodne proizvodnje so zlahka dosegali porabo med 6-7 litrov. R4, R5, CV2(spaček), diana, visa, AX (z dizelskim motorjem celo pod 4l) ....
Se pa strinjam s tabo da je poraba najbolj odvisna od šoferja.
To drži, tile jajčki zgoraj. Ampak to so avtomobili z okoli 700 kg ali še manj? Varnost tudi vemo kakšna je bila v njih, oprema pa tudi. Je ni bilo
grin1.gif
. Tako da je rahlo težko primerjat jih s sodobnimi avtomobili.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.095
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hvala za feedback, bom to preveril.
Torej, če držiš zavoro čisto narahlo (toliko, da avto ne leze naprej) sistem S/S pri DSG-ju ne izključi motorja? Pa si prepričan, da nisi imel volana obrnjenega precej v levo smer? Ker to je en od pogojev, da se S/S ne vključi, ampak je ta kot kar precejšen. In recimo pri širokih križiščih (dvopasovnicah) tega kota ne dosežeš in ti mirno izključi motor. Ker sem prepričan, da ne tiščim zavore na polno v križišču. Se bom pa v kratkem temu še malo bolj posvetil in temeljito potestiral na več vozilih.

Enako je tudi pri Mazdi z avtomatskim menjalnikom... Ce bolj narahlo pritisnem za predal zavore, se i-stop ne aktivira...


To celo pise v prirocniku ...
...
Pa tudi, če se i-stop aktivira, ni nobene panike. Če je res potreba po hitrem speljevanju in mora motor delovati, zadošča, da se rahlo cukne volan in motor spet dela.
Zadošča tudi, da se zavora popusti (motor takoj vžge) in se ponovno pritisne na zavoro. Ker se avto ne premakne, se i-stop ne vključi ponovno.
Dvomim, da ima VAG kaj posebej drugače izvedeno - verjetno je večji problem v glavah voznikov.

PS: pri Mazdi upošteva tudi temperaturo turbine; če se je avto tiščal, se i-stop ne aktivira oz. se aktivira z zamikom.

Pri VW lahko popustiš zavoro, se avto prižge, pritisneš zavoro (ne da bi se avto premaknil), ugasne nazaj.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Pri VW lahko popustiš zavoro, se avto prižge, pritisneš zavoro (ne da bi se avto premaknil), ugasne nazaj.
Tudi pri Mazdi se avto prižge s popuščanjem zavore; s tem, da se ne ugasne več, dokler se ne premakne - s pravi, če se zavora popusti, se motor zažene in dokler se avto ne premakne, motor ne ugasne več - tudi če se ponovno močno pritisne na zavoro, prestavi v N...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.095
113
www.adriamedia.si
Vem. VW pa nima tako (napisal sem samo zato, ker si napisal, da dvomiš, da ima VW kaj drugače kot Mazda). Pa tudi sicer sitema ne delujeta čisto enako (posledično se klasični s&S manj strese, ko motor ugasne).
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Yugo ni ravno biser glede nizke porabe. Recimo avtomobii zahodne proizvodnje so zlahka dosegali porabo med 6-7 litrov. R4, R5, CV2(spaček), diana, visa, AX (z dizelskim motorjem celo pod 4l) ....
Se pa strinjam s tabo da je poraba najbolj odvisna od šoferja.
To drži, tile jajčki zgoraj. Ampak to so avtomobili z okoli 700 kg ali še manj? Varnost tudi vemo kakšna je bila v njih, oprema pa tudi. Je ni bilo
grin1.gif
. Tako da je rahlo težko primerjat jih s sodobnimi avtomobili.

Samo od točka A do točke B prideš tako z opremo in varnostjo kot brez. Avtomobili so v glavnem namenjeni prevozu od A do B. Vse drugo je šminka.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Pošteno povedano, je to res. Avto je namenjen prevozu, velika večina opreme je pa navlaka, ki zna samo povzročati glavobole. Saj je verjetno šmensi imet avto, ki nonstop ugaša pred semaforji ipd, jeba pa je , ko začne taka stvar nagajati.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Če bi tako razmišljali, bi še vedno bili na Fordu Model T.
smile-1.gif


In ja, so proizvajalci, ki jim high tech gadgeti v delajo tudi po 500 k km in so tisti, ki ne znajo niti osnovnih stvari narest, ne da bi pocrkale po parih letih. Izbira je.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
današnji problem je v tem, ker ima večina Slovencev v glavi fiksno idejo, da 10 let star avto višjega cenovnega razreda ugaša na semaforjih in ima light show na armaturki, 2 leti star clio pa ne
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
7
38
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
današnji problem je v tem, ker ima večina Slovencev v glavi fiksno idejo, da 10 let star avto višjega cenovnega razreda ugaša na semaforjih in ima light show na armaturki, 2 leti star clio pa ne

467716-post_slo.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Lightshow imajo vsi ko so stari deset let samo večina se za to ne sekira oziroma je odprava lightshowa tako draga, da je avto komot ekonomska totalka. kaj ti pomaga 22 x air bag če ti gori lučka za air bag kaj ti pomaga klima, če imaš kompresor klime v k.... ABS, ESP pa ti odpove en senzorček ITD.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
KSZ
Včeraj sem v praksi potestiral delovanje S&S sistema na Octaviji z DSG. Zadeva je daleč od trivialne, še najlažje sem zagotovil, da ni ugasnil tako, da sem ga pustil še par cm naprej. Da se je avto normalno ustavil si namreč moral kar nekaj pritisnit zavoro in ko sem jo popuščal je motor že ugasnil. Sicer pa je še ob tako rahlem pritisku SS sistem izključil motor. Tako da, je zadeva šla nazaj v stalen izklop SS sistema.
Nisem pa testiral približevanja ustavitvi s cijazenjem.

PS: Dopuščam možnost, da bi se moral še navadit. Lastniku avtomobila ta ideja ni bila niti najmanj všeč.
grin1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
To si samo ti tolk štorat pa ti ni šlo
evil.gif

Jaz sem vozil Golfa in Passata, oba DSG, in je sistem deloval bp. Z nekoliko manjšim pritiskom na bremzo (pa še vedno dovolj trdno stojiš na mestu) je avto laufal, če sem pritisnil bolj, je ugasnil.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Da malo nadaljujem to temo.
Zadnjič sem imel priložnost vozit RS-ko z DSG-jem. Kontroliranje start/stop sistema je bilo trivialno opravilo in že takoj prvič sem zadel točko pri zavori, da se S/S ni vključil in izključil motorja.
Očitno ''občutljivost'' stopalke za zavoro ni enako nastavljena pri vseh avtomobilih.

Off: sem si malo oddahnil, ker sem že mislil, da to leta delajo in ne bom več sposoben slediti tehnološkim igračkam.
tongue-1.gif
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.860
3.381
113
40
Lj
Se pravi zdaj bodo vsi začeli narahlo bremzati, zato da zaobidejo nek beden sistem za katerega so sami plačali, da je v avtu. Ob tem pa večali zavorno pot in nevarnost nesreče. Ne moreš verjet.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.860
3.381
113
40
Lj
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Si zadevo že stestiral, ali pišeš bedarije iz čistega navdiha?

Sem stestiral na Golfu in sem se takoj začel spraševati, kako ugasniti to motečo zadevo, na koncu pa ugotovil da bi moral to storiti vsakič znova, ker je po defaultu na on.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Se pravi zdaj bodo vsi začeli narahlo bremzati, zato da zaobidejo nek beden sistem za katerega so sami plačali, da je v avtu. Ob tem pa večali zavorno pot in nevarnost nesreče. Ne moreš verjet.

Ta bedasta zadeva je že v avtu in je ni možno odstranit, tako, da tisti, ki kupi avto pač to dobi zraven če hoče ali pa ne.