Diski na cestnem kolesu

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.347
8.710
113
Da ne zasmetimo tiste teme tam preveč. Spadam med tisti del kolesarjev, ki nad diski nismo ravno navdušeni. No izkušnje na plano. Mogoče pa ta šank debata komu pomaga pri odločitvi.
Eden izmed minusov je definitivno pregrevanje, sploh nižjih grup. To bi se sicer znalo v parih generacijah uredit, sploh zdaj ko je pro tour pretežno na diskih.
 
Nazadnje urejeno:

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Pol nimas nekaj nastavljeno dobro. Minus je kvecjemu malo vecja teza in skripanje, ce niso nastavljeni kot treba. Se gumice in obroc dosti hitreje pregreje kot disk
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.046
389
83
44
dolenska
Prjatu je nabavil enega Fokusa na diske. Kolo je blo neki čez pet jurčkov, kake diske ima gor pa ne vem. Dec je zadovoljen. Ima tudi menjalnika na baterije. Tudi s šaltengo je zadovoljen.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Kako izgleda menjalnik na baterije? Prestavlja sam ali kako? Res nimam pojma. Hvala
 

ltd

Pripravnik
5. sep 2007
99
2
8
Tretjo sezono vozim diske na cestnem kolesu (grupa je Ultegra), prej deset let obročne zavore (tudi Ultegra in pred tem Veloce). Nimam nikakršnih težav s cviljenjem ali pregravanjem ipd., pa sem odvozil že kar konkretne spuste. Zavorne moči je bilo že prej več kot dovolj, glede tega sem torej nevtralnega mnenja. V mokrem deluje seveda bolje (če je to komu pomembno), še posebej če imaš karbonske obroče. Izgled obročev brez zavorne površine je meni bolj všeč, bolj čisto zgleda; to je bil eden od razlogov, da sem nabavil tako varianto bicikla. Je pa nekoliko več vzdrževanja, ker ploščice ne zdržijo tako dolgo. Pa verjetno je treba vsake točiko preverit olje in odzračit.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.347
8.710
113
Si kupil Addicta dve leti nazaj? Sem bil cel teden v dilemi al diske ali ne. Edini res plus za diske takrat je bil ta, da lohk stlačiš gor tud gravel gume.
Tiste ploščice pa tud niso neki zelo dragega, tud na klasiki je fajn gumice menjat redno. Vsi ki so jamrali o pregrevanju so res mel 105 grupo. Tko da se zna ta problem res uredit v par letih, ko se prenesejo izkušnje s pro toura nižje.
 
Nazadnje urejeno:

ltd

Pripravnik
5. sep 2007
99
2
8
Ni bil Addict, pač pa Pinarello Prince. Jaz sem bil samo v cenovni dilemi - disk verzija je bila znatno dražja.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Da ne zasmetimo tiste teme tam preveč. Spadam med tisti del kolesarjev, ki nad diski nismo ravno navdušeni. No izkušnje na plano. Mogoče pa ta šank debata komu pomaga pri odločitvi.
Kaj točno te muči?

Pri Acidu sem pometal tiste basic Shimano diske dol in šel na XT......prej je cvililo že en ovinek pod Toškim čelom.....sedaj cvili zadnja 2...pač če se segrejejo....

Če ti ružijo čez ovinke in ne nehajo tudi ko "centriraš" čeljusti.....maš luft v kolesnih ležajih.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: zaseka

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.808
3.336
113
40
Lj
Poleg tega je velika razlika tudi v teži uporabnika. Če nek 60kg kolesar pravi da njemu vse kul dela, ne velja da bo isto tudi za 100kg.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in kalbo

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.347
8.710
113
Kaj točno te muči?

Pri Acidu sem pometal tiste basic Shimano diske dol in šel na XT......prej je cvililo že en ovinek pod Toškim čelom.....sedaj cvili zadnja 2...pač če se segrejejo....

Če ti ružijo čez ovinke in ne nehajo tudi ko "centriraš" čeljusti.....maš luft v kolesnih ležajih.....
Govorim o cestnem kolesu. Pri gorcu sploh ni debate. Sicer je blo pa v štartu govora zakaj Pogi velikokrat voz klasiko. Pol pa začne vsak svoje hvalit, pol se pa najdejo 'izkušeni k znsjo bremzat' pa gre tema v franže.
Kokrkol pa obrneš, profiči bi povečini bli raj na klasiki sploh v gorskih etapah, pač furajo diske zarad sponzorskih pogodb. Pač se enim zdi to blebetanje.
Če pa hočeš diske, pač vzameš komplet ultegro, al pa 105tko nadgradiš z ultegra diski, ker, še posebi če maš moje kile, ne gre zmer bremzat sam pred ovinki.
 
Nazadnje urejeno:

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Kolkor sem poslusal in bral jamranja imajo tezave samo profiji starejsi od 35 let. Normalno, da starejsa generacija vedno nekaj jamra in ji ni nic prav. Ker prav je samo tako kot so oni delali v mladosti. Mislim, da pogacarja boli kur.a.c kaj vozi. Samo, da vozi.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.347
8.710
113
Ja ni čist tko. Glih Pogi pri svojih 22 letih se dostikrat odloča za klasiko tud elektronke glih ne mara. Tud dons poglej, na crono kozi bo mel klasiko. Tko da ga ne boli krščen duš, pelje to, na čemer se bolje počuti.
A Di2 si že osvojil?
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.093
160
63
20 let vozim cestne na klasične zavore...imam zraven še makadamkarja na diske.
Naslednji cestni bo sigurno na diske!

a zdj še elektronka ni več dobra? :bonk: meni je to nekaj najbolšega kar je lahko...

Zakaj vsako stvar potegnete iz profi oz protour scene? Tam so druge zakonitosti, kot za nas rekreativce.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.347
8.710
113
Ker je bilo osnovno vprašanje v oni temi od pro tour scene. Seveda so tam druge zakonitosti in tam so diski vsiljeni. Imajo pa nekateri kar težave z diski sploh z nižjimi grupami. Kot pa že rečeno bo tega zmer manj, ker se razvija stvari za profiče.

PS: Sem mel že v košarici Canyona z Di2, pa mi je vseen razum reku, da ne rabim. Se pa ne bi branil.
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.093
160
63
Kakšna je sploh cenovna razlika med navadno ultegro in di2 varianto ??
Še zdaj je veliko zagovornik za zajlo.. ampak 99% je to tistih, ki še niso vozili di2.

Tudi tehnologija diskov se max. razvija....še 3-4 leta nazaj je blo res bol tko tko....