Diesel VS Otto

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Kaj pa vem... Vozim mondeota karavana s 1.8 tdi-jem in se mi zdi, da morem kr dost šaltat glede na opevanost dieselov. Če pa je klima prižgana pol pa itak popušim napram golfu II. Pospeševanja so tut bl tako tako
rolleyes-1.gif
. končna hitrost je s 15/205/55 pa 180 po števci. S zimskimi 200 rpm-jev pa mal čez 4500. kaj pa vem je pri hiši astra 2000 l. in clijo II 1.2 in se mi zdi, da so hitrosti končne in pospeški tm tm. mogoče je astra 1.4 hitrejša.
Morda bi lahko vzel še 1.4 motor za 1.5 tonsko gajbo, pa se bi potem lahko še malce pritoževal nad nezmogljivostmi svoje gajbice.
stupid-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.188
1.797
113
Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Kako da ne?
Ne vem zakaj me potem dizelaši prepričujejo, kako je to fajn za v klanec pa za prikolico vlečt pa evo, kako to ruje, sama moč pa da ni tako strašno važna ...???
Jaz imam pač drugačne izkušnje in tudi vem zakaj je tako.

ma nisem čisto prepričan da več v čem je 'štos' navora in moči.

'klanec' pomeni da premaguješ neko breme...in za premagovanje bremena rabiš moč (vsaj fizika tako pravi)...in tvoj (oz. bilo kateri avto) ima max. moč pri max. vrtljajih - torej večji kot je klanec (oz. večje kot je breme - magari teža) več moči potrebuješ da premaguješ ta klanec.

In to je več ali manj vsa filozofija glede moči.

in za nek klanec, če ga bo kdo želel speljat bo pač moral vozit s primerno močjo (ker drugače bo enostavno zgubljal na hitrosti).

navor pa pomeni kako motor v neki prestavi 'vleče' oz. pospešuje od 'štant gasa' do rdečega polja. In tu pride do te razlike...torej gledaš kako hitro se pomika kazalec od npr 2.000 do 3.000 vrtlajev - in tu so dizli v prednosti ker imajo navor pri nizkih vrtljajih - torej je motor sposoben hitreje pospešiti (spet govora je o isti prestavi!) od enih do drugih vrtaljev že okoli 2.000 rpm (kjer se odvija največ vožnje)..dočim bencinar hitreje povečuje vrtaljaje pri višjih obratih.

To, da pa moraš tudi pri dizlu (če želiš največ iz motorja) prestaviti v nižjo prestavo ter ga poslati do rdečega polja pa je zgolj štos v prestavnih razmerjih...kjub temu da je navora pri 4.000 obratih (pri dizlu) manj, motor lažje pospešuje v 3 prestavi kot v 4 (če kaj voziš kolo boš vedel...ko spelješ boš lažje pospešil s 1 prestavo, kot daboš imel npr. v 18-i..kjer ti bo uspelo (z isto močjo, ki jo premoreš v nogah) komaj prestaviti pedala in nareditikak obrat - isti štos je z avt. menjalnikom - temu primeren bo tudi pospešek).
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
2.945
755
113
Dizl:
- dimna zavesa
- glasn
+ sparovcek
+ navor

Osebno mi je bencinar bol pri srcu. Boli me k. za tisti liter al pa dva ko vec spije.
Eni zapravijo v gostilnah, jaz pac placam 10€ vec ko tankam.
 

ltd

Pripravnik
5. sep 2007
100
2
18
Citat:
Uporabnik D_K pravi:
Osebno mi je bencinar bol pri srcu. Boli me k. za tisti liter al pa dva ko vec spije.
Eni zapravijo v gostilnah, jaz pac placam 10€ vec ko tankam.

To že, ampak samo če ti vožnja predstavlja vsaj malo užitka. Nekaterim namreč pomeni samo nujno zlo in grejo pač raje na pivo (ali z biciklom v naravo...).
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
2.945
755
113
Tud pir rad spijem.
smile-1.gif


Bom raje rekel tak, da mi je vseeno, ker ne rabim kaj ekstra sparat.

Pa sej ce peljem avto lepo tud ne pije dosti, (sem napisal v temi "poraba"). Je pa res, da ce bi imel trenutno dizla bi se mi ful splacalo, ker naredim 3000km mesecno in dobim amortiziranih in bi prisparal se vec. Pozresn pa spet ne rabim bit, tak da...
 
Nazadnje urejeno:

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Citat:
Mislim, da je temeljna razlika med dizli in bencinarji v tem, da hoče večina bencinarje voziti tako kot dizle. Malo ljudi tera bencinarje v visoke vrtljaje, 5000-6500/min, kjer bencinarji "rujejo", medtem ko dizli "rujejo" pri komaj polovico tega in se poprečnim ljudem zdi to mnogo bolj sprejemljivo.

Če boš bencinarja vedno gnal do rdečega polja in še čez, boš
1. obremenjeval mašino
2. imel veliko porabo
3. nenehno poslušal tuljenje mašine in se spraševal, če je tega treba
4. vedno vozil kot da si na dirkališču
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
2.945
755
113
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
Citat:
Mislim, da je temeljna razlika med dizli in bencinarji v tem, da hoče večina bencinarje voziti tako kot dizle. Malo ljudi tera bencinarje v visoke vrtljaje, 5000-6500/min, kjer bencinarji "rujejo", medtem ko dizli "rujejo" pri komaj polovico tega in se poprečnim ljudem zdi to mnogo bolj sprejemljivo.

Če boš bencinarja vedno gnal do rdečega polja in še čez, boš
1. obremenjeval mašino
2. imel veliko porabo
3. nenehno poslušal tuljenje mašine in se spraševal, če je tega treba
4. vedno vozil kot da si na dirkališču


Moj namen je ravno to
smile-1.gif
... salo na stran, pac malo bolj dinamicna voznja ne skodi.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.652
1.576
113
prve dve točke iz tvojega seznama pomanjkljivosti lahko črtaš, ker nova generacija traktorjev ima filter in precej tišji motor, kot smo jih do zdaj vajeni.
Res velik minus pri dizlih jaz vidim pri večjih stroških servisiranja in večji verjetnosti da kaki vitalni del odpove (turbina, lmm,...). Edini plus ki ga pa vidim pri bencinskih bratih pa je zvok in mirnejši tek, vse ostalo gre v prid dizla.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.188
1.797
113
kater avto pa drugače voziš?

sicer pa..zakaj se nisi v nedeljo oglasil - bi kako rekli, malo sprobali...pa pokomentirali.
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
@vincent: hvala, se ni treba matrat z razlago.

@kloshar: se ti ne zdi, da vse to velja tudi za dizle pri rdečem polju? Sicer ni nujno bencinarja voziti na tak način...

@D_K: v mojem primeru bi samo zamenjal pluse in minuse.
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
2.945
755
113
Hondo civic 1.8 140km.

Ne morem se udelezevat, ker sem vecinoma v DE. (Stuttgart).

Smesna rec, delam na Alpine (navije). In sem na projektu, kjer delamo za hondo. Drugace je tukaj se razvoj za MB, BMW, GM...



In ironija, v avtu nimam serijsko navigacije:).

Tukaj bi si lahko sam naredo OS image, updatal bazo, naredo vse zive mozne "custom" stvari glede Navija. Ne da pa se dodatno not naret, ker mores cel avto pre*ukat.
 
Nazadnje urejeno:

D_K

Duplek
24. sep 2007
2.945
755
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
prve dve točke iz tvojega seznama pomanjkljivosti lahko črtaš, ker nova generacija traktorjev ima filter in precej tišji motor, kot smo jih do zdaj vajeni.
Res velik minus pri dizlih jaz vidim pri večjih stroških servisiranja in večji verjetnosti da kaki vitalni del odpove (turbina, lmm,...). Edini plus ki ga pa vidim pri bencinskih bratih pa je zvok in mirnejši tek, vse ostalo gre v prid dizla.

Pri opevanih TDI-jih bota prvidve kar drzali.
wink-1.gif
Veckrat pa na cesti zasledim dimne zavese pri raznih dizlasih. Danes zjutraj ravno pri tazadni laguni.
 

Mark

Pripravnik
17. avg 2007
850
5
18
Jaz navijam za dizle.. Pri bajti so 3-je avtomobili, vsi nad letnik 2000! Od tega sta 2 dizla 1.5 in 1.9 ter 1 bencinar 1.8!
 

amper

Pripravnik
2. avg 2007
84
0
6
Lepi kraji :)
ksz..

Pr nas smo bli do pred 5-imi leti strogo bencinarji. Češ, kaj bomo meli za teh par sto km na teden dizla, če nam pa ni treba + da ne rabimo traktorja pred hišo. Toda stvar se je kaj hitro obrnila: zdej ne zamenjamo dizla, ni šans.
Passatek, 1,9 TDI, 131 HP, lepo limle. Nimam kej jamrat čez pospeške. Tretja, 2500 obratov --> dobiš ven zmaja
evil.gif
.

Po moje ma dizl kr več prednosti. (zame najbolj to, da ni treba za vsako pospeševanje nabijat vse tja do 4500-5000 obratov.

lp
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.636
144
63
Dizl je čist kul: za varčno, umirjeno vožnjo in klepanje km..

Za bolj športno, dinamično vožnjo me pa nikol ne prepriča. Če je NA motor se prožnost že najde z uporabo menjalnika..

Čim je pa turbo bencinar v igri pa sploh ne vidm nobene prednosti dizla, višjo porabo že preživiš če ne klepaš več kot 15.000km na leto..



BTW Passat 130 ps: 9,9 do sto (pa še to limuzina), če je to limanje
grin1.gif
-nč slabga ne mislm, samo j. feeling, važn je kokr hitr se kazalc na števcu premika..
 
Nazadnje urejeno: