Diesel VS Otto

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.188
1.797
113
Ker vsi radi hvalimo svoje, ter seveda noben ne odstopa od svojega prepričanja (ja logiš
smile-1.gif
) lahko tule naredimo eno primerjavo enih in drugih ...ter s tem utemeljujemo zakaj smo pristaš dotičnega 'termodinamičnega procesa'.

Sicer se bomo gibali na tanki meji med dokazovanjem in kregarijo...pa vseeno poskusimo.

(hkrati pa ne smetimo druge teme).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.188
1.797
113
pa da jaz začnem tole 'debato' (hm...ja!?)



ker so padale zbadljivke da se z dizlom ne da peljat počasi v viski prestavi ter da je uporabno podorčje vrtljajev majhno..sem pri sebi (kot goreči privrženec smrduhov) malček pretestiral kaj se da početi s Passatom 1.9 TDI 130+čip (5 prestav, karavan izvedba, letnik 2002)



Torej...IV. prestava...pelješ se lahko od 1.000 vrtlajev dalje (800 je pač štand gas, kjer pa seveda tudi sam motor vleče..ampak to ne šteje)...hitrost pa je nekje (35 do) 40 km/h.

Glede razpona te dotične 4. prestave pa....do rdečega polja je števec pokazal hitrost 180 km/h (nekje 4.750 vrtljajev)....torej realno v isti prestavi je sprememba hitrosti za 140 km/h.



Ostalo bom sprobal ob priliki.





(next please)
 
Nazadnje urejeno:

Antonioo

Pripravnik
3. sep 2007
344
0
16
prezvecena tema. enim je vsec to, enim ono, splosno pravilo pa je da ce delas malo kilometrov se dizla nesplaca kupovat.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Moje mnenje:
Defintivno dizel za dolge vožnje ker je treba bistveno manj prestavljat in običajno ob bistveno nižjih vrtljajih se vse dogaja, za izživljanje pa kakšna majhna bencinska jajčka, da malo blokada (skoraj) poje.
cheer.gif

Za kratke fure definitivno bencinar.
In ja, sodobni dizli imajo uporabno območje med 2000 in nekje do 4000 vrtljajev, JTD-ji še višje. Prej pa ni tistega ''surovega'' navora. Se pa da z dizlom po ravnem bp. vozit s 1000 vrtljaji. Sam če ti pa crkne pa misliš, da ti je pol mašine ven potrgalo
evil.gif
.

V glavnem: oboje ima prednosti in slabosti. Najbolje, da imaš oba.
cheer.gif
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Mondeo 1.8 115km, vozim se od 1500 do 3500rpm, in mi je manj naporen kot tdci Focus...

Dizla bom imel če bom res delal vsaj ene 200KM na dan kdaj, drugače imam raje bencinarja...
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
110KM TDi, čipan, vleče od 1100rpm dalje, pa tja do 4000rpm. Precej neutrudljiv za vozit. Kadi nič, razen pri sunkovitem pospeševanju v hrib. Je tudi precej tiho pri potovalni hitrosti na AC, zaradi dolgega menjalnika in dobre izolacije. Skratka, sem precej zadovoljen.

Če bi zdaj izbiral bencinca, bi zagotovo izbral takega s turbino (po možnosti VAG 1.8T), drugače mojega smradljivca ne menjam.
evil.gif
 

Swifthead

Pripravnik
14. avg 2007
366
0
16
LJ
www.mercedes-amg.de
Dizel je za relacije zakon in tut za običajno vožnjo je zakon! Res pa da za kratke poti ga je pa škoda ravno tako kot bi bilo škoda velikega bencinarja ali pa 3.0 turbobencinarja!

Za kratke poti (prižgeš...pelješ 2km....ugasneš) edino mali bencinarji, ker edino ti so skoraj neobčutljivi na tako ravnanje!

Dizel vsekakor boljši motor....boljši izkoristek, boljša poraba, daljša življenska doba, manjši servisni intervali, boljše držanje vrednosti avtomobila, boljši kadar je avto poln ali pelje v klanec ali vleče prikolico,.......boljši boljši, res povsod edino v kakem Porscheju 911 za na pisto ni bolj....to je pa vse!!!!

Diesel : Otto = 5:1
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Jaz sem za bencinarja. Zvok pri dober Ottotu odtehta vsako slabost. Enostavno ne maram grgožlanja smrdljivca....:)
 

mitja

Pripravnik
29. jul 2007
430
0
16
za krajše relacije in ovinkaste gorske ceste raje bencinc ki zarohni vse do 6500 obratov.....ja to so pa japonci :p
za AC pa vsekako diesel...kot gospod in brez ropotanja v 6 prestavi brez problema 150, ki je ena normalna potovalna hitrost...
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Kako je že s tem slavnim dizelskim navorom?
Kdo mi lahko razloži, zakaj s svojim sedanjim avtom (diesel, 90 KM/ 192Nm ) v vrhniški klanec dosežem ušivih 140, prejšnji (bencin, 121KM /170Nm ) pa je šel z lahkoto 180 ? ? ? Kdo drug kot BlueGTI, ki je meni in še nekaterin, žal veliko preredkim, čudovito razložil odnose med močjo, navorom in nebodijihtreba prestavami. Tisti prispevek bi bilo treba prilepiti na vse avtomobilistične forume nekam na vrh in vsi bi ga morali študirati toliko časa, da bi ga tudi razumeli.
Mislim, da je temeljna razlika med dizli in bencinarji v tem, da hoče večina bencinarje voziti tako kot dizle. Malo ljudi tera bencinarje v visoke vrtljaje, 5000-6500/min, kjer bencinarji "rujejo", medtem ko dizli "rujejo" pri komaj polovico tega in se poprečnim ljudem zdi to mnogo bolj sprejemljivo. Zato tudi ta občutek kako dizli vlečejo in to naj bi bil ta slavni navor. Večina pa pozablja, da imajo primerljivi dizli turbine in da bencinarji v ustreznem območju vrtljajev tudi "rujejo".
Po moje torej razumski argumenti delujejo izrazito v prid bencinarju, še sam pa potem ne vem točno zakaj mi nekako bolj kul deluje vožnja dizla. Le kdo bi razumel voznike tapravih Citroenov?
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.730
2.097
113
pri hiši sta oba...
omega 2.0 dizel 1600kg 100konjev... avto na uč podhranjen vendar pa pri mojih 38km do službe natančno služi svojemu namenu torej prevozu v službo z najnižjo možno porabo ob opombi da avto služi tudi prevozom 5 članske družine

drugi avto je r19 1,4 bencinar ki zaenkrat služi predvsem lokalnim vožnjam do trgovine oštarije... in seveda otrok v bližnjo šolo k zdravniku...

torej meni oba kot kombinacija pomenita maximalen izkoristek ob dejstvu da imava vsak svoj avto in sva neodvisna eden od drugega... če bi imela samo enega potem bi to sigurno bil dizel ker mi varčnost glede na dimezije pomeni več kot performance ob višji porabi
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.188
1.797
113
navor in dosežena hitrost v Vrhniški klanec nimata nobene (skupne) veze.

torej če ti je blueGTi dobro obrazložil (in to tudi razumeš) potem tega posta ne bi pisal spljoh
evil.gif


lahko pa še enkrat malo prežvečimo kaj je navor in kaj je moč (ter kdaj se kdo kje pojavi oz. pojavlja).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.188
1.797
113
to je res.


ampak ob priliki, če se še kdaj dobimo, če pride kak možakar z 2.4 JTD-jem (fiatovim) pa mu reci če ti da en krog....pa povej kako se ti bo zdelo nad 4.000 vrtljaji (ni za verjet..ampak res 'nad').

wink-1.gif
 

ltd

Pripravnik
5. sep 2007
100
2
18
In pa v primeru, da jaz vozim svojega bencinarja nad 5000 ali 6000 poraba ni več v rangu +2 ali +3 litre s primerljivim dizlom...
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Kako da ne?
Ne vem zakaj me potem dizelaši prepričujejo, kako je to fajn za v klanec pa za prikolico vlečt pa evo, kako to ruje, sama moč pa da ni tako strašno važna ...???
Jaz imam pač drugačne izkušnje in tudi vem zakaj je tako.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.052
390
83
44
dolenska
Kaj pa vem... Vozim mondeota karavana s 1.8 tdi-jem in se mi zdi, da morem kr dost šaltat glede na opevanost dieselov. Če pa je klima prižgana pol pa itak popušim napram golfu II. Pospeševanja so tut bl tako tako
rolleyes-1.gif
. končna hitrost je s 15/205/55 pa 180 po števci. S zimskimi 200 rpm-jev pa mal čez 4500. kaj pa vem je pri hiši astra 2000 l. in clijo II 1.2 in se mi zdi, da so hitrosti končne in pospeški tm tm. mogoče je astra 1.4 hitrejša.