Diesel QMAX vs QMAX iQ

AndrejD

Majstr
20. jul 2007
5.153
192
63
to da stane 34+ centov več od navadne je pa zanimivo.

Glede na to da mi naj imel s to nafto manjšo porabo

Bi moral prišparati vsaj 40% da se splača.

Za primerjavo:

omwjev "super diesel" je danes bil 1.28€ kar je še vedno več kot 10+ centov več kot navaden.
 

piagolo

Majstr
22. nov 2009
2.279
421
83
Pa saj zato napiši, kje in kaj se res pozna. Torej, če meni kuri cca 7 l/100 navadne nafte pri moji povprečni vožnji sedaj pozimi, kaj bo drugače z Iq? Bo večja poraba, manjša, za koliko oziroma zakaj ne bo nižje porabe temveč tamtam? Recimo da se bo motor manj obrabil, bo bolj čisto dišal? Kaj od tega? Če stane liter 1,5 EUR, je to nekih 10% več od navadne nafte, torej mora pokuriti 10% manj, da sem na istem? Konjev imam kolikor toliko dovolj in me poni gor ali dol ne moti :).

Pa zakaj jo prodajajo samo na avtocesti? Kuri manj pri 130 150 ali 82 na uro, če se voziš v koloni med tovornjaki (in jadraš) ;)?

Jernej
Če boš račune dostavil ob registraciji boš imel manjšo letno davščino.
Če boš podal izjavo, da boš samo tega tankal v novo vozilo pa še oprostitev dela DMV.
Ampak zaradi trenutnega stanja v vladi ...
 

jernejd

Pripravnik
2. sep 2007
944
12
18
Če boš račune dostavil ob registraciji boš imel manjšo letno davščino.
Če boš podal izjavo, da boš samo tega tankal v novo vozilo pa še oprostitev dela DMV.
Ampak zaradi trenutnega stanja v vladi ...
Jaz pa že skoraj izpolnil davčni obrazec ;).

Kaj res ni junaka, ki je nafilal tank z iq-jem??????

Jernej
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
2.161
105
63
35
Jaz sem... Podobno kot pri omv..

Mogoce, mogoce za kak % nizja poraba, ampak res brez znanstvenih dokazov...
Pri 1.6tdi se mickeno pozna pri odzivnosti, pri mocnejsem dizlaku ne...
Najbolj opazno je tisje delovanje masine...

Piar pa se omenja manj emisij...
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
824
495
63
Samo na avtocesti ga prodajo zato, ker na avtocesti ni regulirana cena goriva in ga lahko prodajajo po višji ceni.
 

CLIO15

Majstr
1. nov 2007
6.738
472
83
Zanimivo pa da je na Hrvaškem super duper najboljši itd dizel samo cca 0,13 kune cenejši. Kar je cca 2 centa

Screenshot_20200127_234921_com.infinum.hak.jpg
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
7.687
121
63
Pa saj zato napiši, kje in kaj se res pozna. Torej, če meni kuri cca 7 l/100 navadne nafte pri moji povprečni vožnji sedaj pozimi, kaj bo drugače z Iq? Bo večja poraba, manjša, za koliko oziroma zakaj ne bo nižje porabe temveč tamtam? Recimo da se bo motor manj obrabil, bo bolj čisto dišal? Kaj od tega? Če stane liter 1,5 EUR, je to nekih 10% več od navadne nafte, torej mora pokuriti 10% manj, da sem na istem? Konjev imam kolikor toliko dovolj in me poni gor ali dol ne moti :).

Pa zakaj jo prodajajo samo na avtocesti? Kuri manj pri 130 150 ali 82 na uro, če se voziš v koloni med tovornjaki (in jadraš) ;)?

Jernej
Predvsem bo treba imeti realna pričakovanja. Nobeno, ampak res nobeno gorivo ti ne more zagotoviti prihranka goriva, ki bi bilo višje od ca 4%. Pogovarjamo o se o kvalitetnih gorivih in ne o brozgi, ki jo najdeš tudi pri naših sosedih. Pri IQ najdeš vrhunske aditive, ti. detergente, ki imajo boljšo sposobnost čiščenja. Posledično je zaradi tega predvideno boljše delovanje motorja, v smislu mirnejšega teka in odzivnosti. Pa upam, da se razumemo, da se to ne bo zgodilo po enem točenju goriva. IQ ima zelo visoko cetansko številko, ki pripomore k boljšemu samovžigu. Tukaj govorimo o številki, ki jo najdeš pri Shell V-power ipd. Verjetno zna biti celo višja. Recepture za mešanje z gorivom pa niso nekaj, kar bi nekdo povlekel iz predala. Je zadaj kar nekaj strokovnosti in izkušenj.

Glede cene je pa tako, če ti kaj pomeni, točiš in plačaš. Mi je pa smešno, kako se nekatere zadeve znajo hitro poenostaviti, včasih tudi zaničevati. Predvsem zaradi cene in določene miselnosti, kako je tuje bolje.
 

kajpace

Majstr
6. nov 2018
1.250
486
83
Zemlja... samo občasno...
hmpg.net
Predvsem bo treba imeti realna pričakovanja. Nobeno, ampak res nobeno gorivo ti ne more zagotoviti prihranka goriva, ki bi bilo višje od ca 4%. Pogovarjamo o se o kvalitetnih gorivih in ne o brozgi, ki jo najdeš tudi pri naših sosedih. Pri IQ najdeš vrhunske aditive, ti. detergente, ki imajo boljšo sposobnost čiščenja. Posledično je zaradi tega predvideno boljše delovanje motorja, v smislu mirnejšega teka in odzivnosti. Pa upam, da se razumemo, da se to ne bo zgodilo po enem točenju goriva. IQ ima zelo visoko cetansko številko, ki pripomore k boljšemu samovžigu. Tukaj govorimo o številki, ki jo najdeš pri Shell V-power ipd. Verjetno zna biti celo višja. Recepture za mešanje z gorivom pa niso nekaj, kar bi nekdo povlekel iz predala. Je zadaj kar nekaj strokovnosti in izkušenj.

Glede cene je pa tako, če ti kaj pomeni, točiš in plačaš. Mi je pa smešno, kako se nekatere zadeve znajo hitro poenostaviti, včasih tudi zaničevati. Predvsem zaradi cene in določene miselnosti, kako je tuje bolje.
Kakšna je pa potem razlika, če točim navaden diesel in dodajam antigrippante 25?
Recimo tega, 1 liter zadostuje za 500km:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

McGiver

Guru
14. avg 2009
8.809
1.393
113
Kakšna je pa potem razlika, če točim navaden diesel in dodajam antigrippante 25?
Recimo tega, 1 liter zadostuje za 500km:
500 litrov. ;)

Drugače pa cca 3 cente na liter goriva - isto kot "boljši" dizel.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

sajkek

Guru
16. mar 2008
21.923
1.002
113
men se zdi, da če tankaš klasični dizel na pumpah kjer je dosti prometa (izmenjava dizla v rezervoarjih) lahko na te marketiške puhlice in razen antigripante in aditive pozabiš. Ali?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
8.809
1.393
113
Jaz tako enkrat na leto v 11 let star avto vlijem 1L antigripante v cca 10-20 L nafte, za boljši občutek.
Si domišljam pol, da boljše vleče in lepše mrmra.

kajpace pojma nimam, ne tankam na Petrolu in OMV če je druga možnost in v 99% je. Trenutno tankam "brozgo" na Avantiju v A, pa hudič kar dela in dela. ;)
 

kajpace

Majstr
6. nov 2018
1.250
486
83
Zemlja... samo občasno...
hmpg.net
Jaz tako enkrat na leto v 11 let star avto vlijem 1L antigripante v cca 10-20 L nafte, za boljši občutek.
Si domišljam pol, da boljše vleče in lepše mrmra.
Ko sem ga jaz prvič vlil (mera za čiščenje, pol litra na 10l diesela), mi je nehalo kadit zadaj iz auspuha...
Zdaj pač dajem not, približno kot piše, včasih pozabim, ko tankam, ampak, motor dela, dima ni, poraba pa, ah...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

kajpace

Majstr
6. nov 2018
1.250
486
83
Zemlja... samo občasno...
hmpg.net
Jaz tako enkrat na leto v 11 let star avto vlijem 1L antigripante v cca 10-20 L nafte, za boljši občutek.
Si domišljam pol, da boljše vleče in lepše mrmra.

kajpace pojma nimam, ne tankam na Petrolu in OMV če je druga možnost in v 99% je. Trenutno tankam "brozgo" na Avantiju v A, pa hudič kar dela in dela. ;)
Ah, za vsako tankanje se mi ne hodi "po nakupih" v Avstrijo... ;)
Iz Ljubljane je dolga...
Edit: no, jaz sem pisal za mojo polnoletno Škodo Octavio 1,9TDI. Letnik 2001. Ki je pač ne dam... Saj drugi avto je, samo ta je "šparavček"...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
7.687
121
63
Kakšna je pa potem razlika, če točim navaden diesel in dodajam antigrippante 25?
Recimo tega, 1 liter zadostuje za 500km:
Tega dodatka ne poznam niti ga ne uporabljam. Berem pa pozitivne izkušnje uporabnikov.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.419
185
63
Jaz tako enkrat na leto v 11 let star avto vlijem 1L antigripante v cca 10-20 L nafte, za boljši občutek.
Si domišljam pol, da boljše vleče in lepše mrmra.

kajpace pojma nimam, ne tankam na Petrolu in OMV če je druga možnost in v 99% je. Trenutno tankam "brozgo" na Avantiju v A, pa hudič kar dela in dela. ;)
S tem da je dizelska brozga na avantijih v Avstriji (tudi na hofer pumpah, vsaj na Koroškem) največkrat slovenska oz. vsaj pripeljejo jo cisterne s SLO registrskimi. Kaj pa sedaj? :)

Sam vedno tankam Shellov V power (prej benz, sedaj D) kljub ca. 20 centom več. Zaradi 10 - 15 EUR na mesec več me ne bo pobralo. Če zaradi imajo zaradi tega visokotlačna črpalka in injektorji daljši lifetime (itak je nemogoče dokazat), itak super... jebeš deci ali dva nižjo porabo. Manj kot koristit ne more. :) Vsekakor pa opazim malenkost tišje delovanje. V navadnega bencinarja brez DI ali pa starega ne CR dizla, bi pa seveda vedno tankal navadno "brozgo".
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
31.149
1.512
113
Tudi na antigrippante diesel lepše lavfa...