dacia sandero stepway

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.821
4.318
113
Je pa v istem cenovnem rangu kot dačia za moje pojme boljši nakup kakšen C ellyse, ni pa dvignjen, To je edini minus. Soseda ma brata dvojčka, ki sliši na ime P 301, HDI motor. vsak dan 250 km nakleplje za službo. Trenutno je nekaj čez 200.000 km, brez enega felerja. pa še noter nekako zgleda, boljši sedeži, itd.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13323122&display=Citroen C-Elysee SHINE BlueHDi 100 BVM

Sem mislil da tega ne prodajajo več že par let... ajde vzhodne države, kjer so limuzine bolj popularne...

priti prejšnji generacije Sandera je bil ta verjetno boljša izbira, sedaj je pa to zastarelo vozilo, tudi kar se varnosti tiče itd...
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

map

Guru
6. jul 2008
7.793
1.930
113
najrajš na babi
Drugače ta stepway če bi obstajal z 4x4 bi bil to definitivno ultimativni jaga mobil. Za isti denar dosti bolje kot recimu suza Ignis in dosti cenej kot Duster.

So pa cene šle lepo gor, da si ne bo dačia prevelike čevlje obula in prehitro cene dvigovala, ker se ji lahko vrne kot bimerang. V končni fazi lastni znamki v zelje skoči.

Recimo do predkratkim si osnovnega z serijsko klimo dobil za 8500 in doplačal recimo BT radio za 200. To je 8700. Danes tanova za 9 jurjev nima niti klime, niti radia, niti opcije klimo doplačat, niti farbanih odbijačev. Naslednja oprema je 9750, na katero moraš še 490 za ročno klimo doplačat in 390 za radio. Pa si na skoraj 11 jurjev. res da je serijsko LED, ampak da ni klime in radia je pa malo mim. Motorji so enaki SCE, sam da so moč iz 73 KM zmanjšali na 65, kar je spet mim in pogojno uporabno.
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.337
760
113
Recimo sem doma na periferiji, poznam ogromno ljudi ki se dnevno vozijo 150+ km v eno smer na šiht. Se pravi dnevno 300+ km, pa ko pride domov še po deco, trgovino. Nima cajta filat takoj ko domov pride, ampak pozneje. Se pravi za normalno ceno domet 350+
Iz kje in kam se pa vozi teh ogromno ljudi, ker 150km v eno smer za eno bogo SLO je kar precej
 

map

Guru
6. jul 2008
7.793
1.930
113
najrajš na babi
Posavje - LJ, Brnik, postojna, MB itd. Vsako jaki profili od FURS, DURS, Klinični, policija, vojska, kontrola letenja, Lek, itd. Večina nima opcije filanja na delovnem mestu ali bližini. Pač posavje je v kurcu, bolj kot ne spalna naselja, na šiht pa drugam. Za kak pametn šiht najmanj v NM. Ogromno je tudi ljudi ki tukaj živijo, delajo pa za firme z sedežem v LJ, MB, so pa recimo zastopniki, potniki itd. Pač življenje tle je cenejše, dnevno pa šopajo 500+. In če dalje več takih se iz večjih mest sem preseljuje zaradi cenejšega življenja in tudi kvalitetnejšega življenja k. Starejše hiše in bivalni vikendi se kr dobr prodajajo.
 
Nazadnje urejeno:

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.177
881
113
150 km v eno smer na sluzbo v sloveniji ni nek problem. Takih je malo in naj dizle vozjo. Sam komaj cakam na true electric. Se par let bo hibrid zdrzal potem pa letrika all over.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Na vsako parkirno mesto Type 2 priključek 230 V 16A in to je to. Samo hoteti je treba, seveda s strani več nivojev.

Za one, ki imajo extra dnevne vožnje in tranzit so pa hitre polnilnice za dotankat. Zgoraj navedeno bo pa dovolj za 250 km dnevnih fur polnjenja čez noč, kar pomeni za 99% populacije.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Praksa je tudi nekoč bila, da si bencin kupoval v lekarni po ekvivalentu cene 17 EUR za liter. Za prve avte in bogatune je bilo dovolj dobro. Potem smo pa dobili črpalke.
Od elektrotov bo odvisno a se bodo sami ali pa se bo nekdo drug zmigal in jim pobral smetano.
 
  • Všeč mi je
Reactions: fonza12

tomi

Guru
1. sep 2007
18.003
9.132
113
40
MB
Praksa je tudi nekoč bila, da si bencin kupoval v lekarni po ekvivalentu cene 17 EUR za liter. Za prve avte in bogatune je bilo dovolj dobro. Potem smo pa dobili črpalke.
Od elektrotov bo odvisno a se bodo sami ali pa se bo nekdo drug zmigal in jim pobral smetano.

razlika je v tem da bencin pripelje na črpalko šleper, elektrike pač ne more.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Glej, najtežje bo spremenit zadeve v človeških glavah.
Dejansko je pa elektrika energent, ki se ga najlažje proizvaja in transportira. Elektriko lahko brez problema v celoti proizvedemo doma v Sloveniji, celo povečini iz nizko-ogljičnih virov, če le se zmigamo, nafte pa žal ne.
Koncepte učinkovitega transporta elektrike, je pa zrihtal že Nikola Tesla 150 let nazaj.