cviljenje pri zavijanju

avto_renault

Zelenc'
2. dec 2019
5
0
1
ko grem na daljšo pot(renault clio 2), mi začne avto pri zavijanju cviliti. avto ima 211.000km, jermen je bil menjan pri 203.000km. oba diska in zavorne ploščice so bile menjane 1.8.2019. kaj bi bilo lahko narobe?
 

altermost

Fizikalc
14. maj 2015
258
73
28
Poglej med disk in zaščitno pločevino (če jo clio ima) pri mojemu je bilo isto-je bil kamenček vmes.
 

JustOne

Pripravnik
20. avg 2007
435
24
18
Gorenjska
ko grem na daljšo pot(renault clio 2), mi začne avto pri zavijanju cviliti. avto ima 211.000km, jermen je bil menjan pri 203.000km. oba diska in zavorne ploščice so bile menjane 1.8.2019. kaj bi bilo lahko narobe?

Če prav vem ima avto (vsaj z bencinskim motorjem) še klasični servo na črpalko. Preverite, koliko je zategnjen mikro jermen in koliko je olja za servo. Lahko pa je pri koncu tudi servo črpalka volana.

Zakaj se vsi ukvarjate z zavorami, če ima težavo pri zavijanju mi tudi ni jasno
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in Hanzi

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Sem imel enak problem, ko sem se med zavijanjem samo dotaknil zavore je nehalo. Bil neki pesek vmes. Mehanik razdrl, spucal in šibaj dalje
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Al pa preveri nivo servo olja...ko zaviješ gre pod minimum ker ga potegne v cilinder in cvili ker malo zraka pumpa poleg...
 

avto_renault

Zelenc'
2. dec 2019
5
0
1
ko nekje sem bral, da ti lahko tudi cvili mikro jermen ali jermen, če je slab ali pa zrahljan. avto je že pri mehaniku, pa bo povedal, kaj je narobe.
 

JustOne

Pripravnik
20. avg 2007
435
24
18
Gorenjska
Ja, običajno cvilijo ravno zavore, ker nobeno vpetje ali ležaji niso povsem togi, je možno, da se ob bočni obremenitvi disk narahlo prisloni do ploščic ali tujka zraven.

Tudi to drži, vendar je navedel, da se mu to dogjaja samo na daljših poteh, če bi bil kamenček ali tujek za zaščitno pločevino, ob ploščici... bi to cvililo vsakič
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Lahko tudi, da mu kaka čeljust šteka (ne odmika tako kot bi bilo treba) in se mu greje disk/obloga, na ovinku pa še zacvili.
Za test zadošča naredit par km s čimmanj zaviranja in preverit če je kaj neobičajno vroče okrog zavor, za vsako kolo posebej seveda. Pravzaprav ti že nos pove, če se kaj neobičajnega dogaja.