Clio ropota čez grbine

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.563
21
38
Škofja Loka
Saj se eni hvaljo kako majo še orginal amortizerje pri 250.000km potem pa bereš oglas kako je avto redno vzdrževan na servisu.
Pri 250.000km so amortizerje že slabi, če ne zanič. V oglas pol naj napišejo da so orginalni in potrebni menjave, ahaha a to pe ne.....Zadnje mam nove
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
897
6
18
Levi nosilec motorja je fuč (in ki je zgoraj - "viseči")

Da boš 100% -> odstrani ta nosilec (na šasiji je problem ne na delu ki drži motor) in pod vijak na šasiji na katerega potem "sede" nosilec, daj eno srednje veliko matico)

Ropotanje bo ponehalo
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.563
21
38
Škofja Loka
Problem čez grbine rešil z menjavo komplet silenih, puš na podvozju. Menjava zadnjih 2 puš je treba odmontirat celo premo, dost dela...menjal še sprednje zavore....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in Gonzo

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.148
5.754
113
pri taščici
Alpine
Alter ni socialen forum kjer se popravljajo stari clioti. Na alterju je dilema ali se naj kupi leto star mercedes ali audi. BMW že ni več dober.
Pač tipične Grete.

Srečno voznjo
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

sad

Guru
24. avg 2007
20.460
9.154
113
Imaš prav, ampak point je tudi v temu, da bo tak z enim amortizerjem s 100.000km, z drugim pa z 200.000 km enkrat morda prišel iz ovinka ven po moji strani in meni čelno. Takrat se pa hec konča. Če menja le pol olja in mu motor ribne, mi dol visi, ko pa se meni čelno pokaže, takrat pa ni več heca.
Amortizer NOV stane morda 40 EUR, torej par 80 EUR. Če je to problem (in se zavedam, da za nekatere lahko je), potem je morda za razmislit, da se gre raje peš.

Pa še nekaj: kdor pravi, da ni razlike, če imaš različno obrabljena (po možnosti še različne znamke) amortizerja, je butelj. Verjamem, da on ne zazna razlike (je pač tudi tak folk, ki mu že vzmet poči, pa je še zmeraj ok, dokler česa ne zagrabi), ampak s samo malo občutka, takoj vidiš, da avtomobil ni kompakten in reagira nekonsistentno.

PS: ne pišem iz glave, imam znanca, ki je bil 3/4 leta na bolniški zaradi avta, ki je prišel iz ovinka po njegovi strani. Razloga sicer ne vem (ne trdim, da je bil razlog tako ''šparanje''), ampak zadeva ni fajn.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.148
5.754
113
pri taščici
Žena se je najbrž leta vozila z zlomljenim fedrom. Niso opazil ne na tehnicnem, ne na servisih (različni mehaniki). Celo optiko sem dal 2x delat tudi ninopazil. Potem pa enkrat kozolcar najde "zarezo" na fedru.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.460
9.154
113
Ne vem kaj si hotel s tem povedat, ampak jaz hočem sam poskrbeti, da bo avto v odličnem stanju in se ne bom zanašal na tehničnega ali pizdil čez njih.
Je pa res, da me ima marsikateri kolega za norega, ker določene stvari menjam po niihovem mnenju bistveno prezgodaj oz. brez veze.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.148
5.569
113
Žena se je najbrž leta vozila z zlomljenim fedrom. Niso opazil ne na tehnicnem, ne na servisih (različni mehaniki). Celo optiko sem dal 2x delat tudi ninopazil. Potem pa enkrat kozolcar najde "zarezo" na fedru.
Na tehničnem sploh preverjajo delovanja amortizerjev ? Sam tega nisem opazil.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.148
5.754
113
pri taščici
Ne preverjajo amortizerje. Ampak oko pa vseeno vrže na podvozje. Eni bolj, eni manj podrobno. In pri nas do precej podrobni.
In žena je je imela zlomljen feder. Upam da locis amortizer in feder
 
Nazadnje urejeno:

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.136
54
48
Osrednja Slovenija
No, ste pa zapalili. Na tehničnem nikjer oz. skoraj nikjer ne preverjajo amortizerjev, če pa pelješ na BREZPLAČNI preventivni pregled (mora pa biti manj kot mesec do uradnega), ti pa jih ali na zahtevo. Zakaj pišem? Zato ker je tu en kup trditev brez pametne podlage.
Ja, amortizerje se menja v paru. To je priporočljivo in drži. Če ti pa en spusti, pa nimaš keša, je pa še vedno bolje dat rabljenega gor, četudi je drug. Še vedno je bolje imet amortizerja z učinkom npr 80% / 65% kot pa 80% / 0%. Saj podobna fama je pri gumah. Jaz imam dve sezoni vožene letne- torej so rabljene. Ker niso zmahane, znucane in bulaste, jih bom spomladi nataknil gor. In enako bo naredila večina voznikov (torej več kot 50%). Če pa napišem, da sem kupil rabljene gume, stare dve leti, sem pa potencialni morilec, bedak, norec in še kaj.
Btw - ko sem ravno prej omenil brezplačne tehnične preglede in teste amortizerjev - glede na naprave ima laguna, stara 19 let in slabih 270.000 prevoženih spredaj z originali dobrih 75% učinka, zadaj z nekaj let starimi kayaba pa cca 80% učinka. Megane letnik 2017 z 30.000 prevoženimi pa spredaj cca 85, zadaj pa cca 60% učinka. Kot so mi na tehničnem rekli avta ne bi spustili če pade pod 50% ali nekaj takega. Upam da se to zgodi pred iztekom garancije !
No, malo sem se razpisal, ampak upam da je point razumljiv. Če zadeva (amortizer, guma, svečka,... dodaj po želji) naredi tisto kar naj bi naredila, je to praktično odlično, sigurno pa bolje kot če je vse enako, a ne deluje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Rezultat današnjega preizkusa amortizerjev. Mazda 6, 215000km, vse original. Izgleda, da lahko zdržijo še precej več. Na prejšnji Vectri sem imel 485000 in še niso bili za v smeti.

Image0001 (Medium).JPG
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.568
3.436
113
Imel sem 2 vectri in pri obeh so zadnji amortizerji dobesedno razpadli pri ca. 150k (nobena ni imela nič podlage).

Kako avto reagira s sfookanim podvozjem si lahko pogledate na yt crashe iz rusije ko pri bremzanju ali pri malo hitrejši reakciji dve od treh lad odnese pod kamion.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.148
5.754
113
pri taščici
Pri vectrah so razpadli amortizerji pri 150kkm, pri ladah pa.
Vectra je precej hitro končala na razgradnji, Lada pa se je šele začela dobro voziti po cestah.

Sem prepričan da je pri tistih ladah tudi razlika v zavornem ucinku levega in desnega kolesa večja od pri nas dovoljenih mislim da 30%
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.460
9.154
113
Rezultat današnjega preizkusa amortizerjev. Mazda 6, 215000km, vse original. Izgleda, da lahko zdržijo še precej več. Na prejšnji Vectri sem imel 485000 in še niso bili za v smeti.

Poglej priponko 31104
Na avtu z 200.000km so bili amortizerji za tehnični še popolnoma brezhibni.
Ob menjavi se je pa lepo videlo v kakšnem stanju so v primerjavi z novimi.
Da o legi na cesti in blaženju neravnin niti ne pišem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: VanZ