Chip tuning - razlicne cene

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.601
5
38
mtl......cruz 1,4 turbo.....ko sem vozil večinoma po ravnicah je bila poraba 6 ,ampak zelo nežna vožnja.Po moje se pod 6 ne da pelajat...drugače pa naprimer Ilirska Bistrica - Portorož in nazaj ....tukaj se da peljat 6,2-6,5.....spet nežno.

luka51....kake fajle imamo to ne vem...vem samo da meni dela lepo , njemu pa ne...pa on ima dizla,kar je tudi mene presenetilo ,ker za dizle vem da se dela chip tuninge že kar nekaj časa in sem mislil ,da bom jaz imel probleme in ne on.
 

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
190
58
28
izkusnje 2.0tdi 135kw dsg, se splaca zaradi menjalnika, zdrzi? ima kdo izkusnje s TH performance iz ZG?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.218
3.369
113
Ne delaj, ker ti bo Dpf pucalo nonstop. Pa kakšne lučke se prižigajo boost underpresure pa to.

Pol pa je vse vw kriv, pol pa lečeš od enega do drugega.

Po 60 000 km dal odstraniti in od takrat nobenega problema že cca 20000 km.
 

uuuu123

Pripravnik
16. sep 2016
101
12
18
Pozdravljeni,

Koga pa priporocate za opel 1.4 turbo 120 konjev?

Ali menite, da je nujno izbrati nekoga z valji?


Lpu
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Čist tko... zakaj pa že v štartu ne kupite avta z močnejšim motorjem namesto da posegate po dvomljivih tuningih? A je 190 konjev premalo na TDI? 120 na 1.4 mlinčku? A se sploh kdo kdaj vpraša če res to rabi ali je ima se, može se po sistemu otrok vrtcu? A merilnike boste tudi zamenjali da bodo imeli skalo do 300km/h? Menda je to bolje... a vlečete tavelke prikole oz. jahte?
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.746
218
63
Čist tko... zakaj pa že v štartu ne kupite avta z močnejšim motorjem namesto da posegate po dvomljivih tuningih? A je 190 konjev premalo na TDI? 120 na 1.4 mlinčku? A se sploh kdo kdaj vpraša če res to rabi ali je ima se, može se po sistemu otrok vrtcu? A merilnike boste tudi zamenjali da bodo imeli skalo do 300km/h? Menda je to bolje... a vlečete tavelke prikole oz. jahte?
Govorim za svoj prejšnji avto: z močnejšim motorjem ni bilo primerne izbire, s švohnejšim je bil pa avto v nižjih obratih zelo neodziven. Čipanje je zadevo odlično rešilo, z avtom nisem imel zaradi tega nobenih težav, samo redni servisi, pa tankaj in vozi. Avta nisem ožemal, nisem pa med (naj)počasnejšimi vozniki.
Poraba je bila pa tudi praktično identična.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.218
3.369
113
No recimo ,da pri vw ju Golfu je Akcijski R line 2,0 TDI z max 150 KS če hočeš poseči pa višje pa je samo GTD in mučho dinaro več.

Sicer pa je sedaj z 150 Ks čisto ok , pač ne leti več 242 po števcu ampak max 230. Jebat ga.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Ne delaj, ker ti bo Dpf pucalo nonstop. Pa kakšne lučke se prižigajo boost underpresure pa to.

Pol pa je vse vw kriv, pol pa lečeš od enega do drugega.

Po 60 000 km dal odstraniti in od takrat nobenega problema že cca 20000 km.
Kdo ti je pa delal?
Ker vem za čipano RS-ko z DSGjem in je voznik niti najmanj ne špara, zaenkrat vse ok.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.839
5.083
113
če je vse kot je treba bo špilalo.
Če pa samo čase podaljša pol pa kadi in bo dpf trpel.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
sej ne sprasujem o boxih, ce se bo delalo se bo edino na valjih

Nič ne rabiš valjev če ni custom zadeva. Čipanje ali je dobro opravljeno ali pa pač ni. Na enem pogostem dizlu popravljat mape kao na valjih za mogoče 1% razlike od avta do avta pa... bonk.. neracionalno.

Glede čipanja pa jaz vse avte čipam, še nikoli imel težav z različnimi priznanimi slovenskimi tunerji. Če ima avto probleme po čipanju je pač slabo narejeno. RSR npr. bo že na pamet vedel a čipat ali ne, drugi bodo šli pa z glavo skozi zid. Kupujem rabljene iz tujine in pač ne morem zbirat mašine, ker dober deal je dober deal. 2.5l + motorji so pa pač še 8% dodatno DMV pa niso nič hitrejši, če niso res najmočnejše različice.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
no kar eni delajo po mapah je katastrofa - šele, ko ti kak tuner razloži, kaj dejansko imaš narobe narejeno in to na mapi tudi pokaže, je odgovor hitro na dlani
če v to vključimo še dpf off s strani "specialistov", ki so 2 leti nazaj lotali playstatione, je pa zadeva ocvrta: generične dpf mape, ne pokaže odklopljenih senzorjev (ni šanse, da ti tester kaj pokaže ker stalno briše napake, dokler ne gre vse v maloro), notlauf boosti postavljeni na željene max booste itd itd
skratka, vsak se sam odloči

ko pa tip da "čipat mojstru" 3.0 tdi in stalno maši filter dpf in prižiga motorno lučko, potem se pa hitro najde dober tuner, ki zadevo ureja, če ima seveda ustrezno znanje
potem pa cena ni več važna, tako kot je bila v štartu

imam slike stopljenega dpf na 320d bmw 2009, material dpf se je ohladil na izpuhu in se je do izhoda izpuha nabral na cevi v cca 3 mm debeline
stopilo je zvar pred dpf in je material stopljen kapljal ven
razlog?
"strokoven" tuning

problem je, da veliko mehanikov ponuja storitve določenih tunerjev, pri čemer slepo zaupajo mapi, ki je naložena
drug problem je pa stanje vozila, ki se ga tuna in ni bilo ustrezno pregledano

trenutno je v SLO mnogo vozil z DPF off, ki imajo to narejeno na katastrofalni način z obupno mapo, milorečeno
in ko tak avto pride v delavnico, se začnejo veselice
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
Čist tko... zakaj pa že v štartu ne kupite avta z močnejšim motorjem namesto da posegate po dvomljivih tuningih? A je 190 konjev premalo na TDI? 120 na 1.4 mlinčku? A se sploh kdo kdaj vpraša če res to rabi ali je ima se, može se po sistemu otrok vrtcu? A merilnike boste tudi zamenjali da bodo imeli skalo do 300km/h? Menda je to bolje... a vlečete tavelke prikole oz. jahte?

si kdaj imel kvalitetno mapiran avto?
najbrž ne

kdor dvomi v mapo ali ima pomisleke, naj postopa po tvojem nasvetu
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
sej ne sprasujem o boxih, ce se bo delalo se bo edino na valjih
In točno zaradi takega razmišljanja, se marsikdo nategne...
Ker valji ti popolnoma nič ne povedo, kako je motor čipan, kaj izključi in kaj nepravilno dela.
Namreč ni težava nabit kW in Nm, problem je to naredit tako in do take (varne) mere, da vse ostalo (vključno z DPF filtrom, itd.) deluje BP.

In po mojem mišljenju, ponudnik, ki kvaliteten tuning pogojuje z valji, mnjah... Recimo, da zavaja, milo rečeno.

Jaz dobivam skoraj vsakodnevno ponudbe za ''chip-e'' po 50 USD, kvalitetne seveda:D. Prvič slišim za ponudnika in pa običajno Kitajska ali Rusija. Mnjah...
Sam osebno, če bi čipal, raje dam par EUR več in grem k renomiranem strokovnjaku kot pa 100 EUR prišparam in imam potem lahko konkretno sranje.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Z valji je mislil to, da bo njegov avto v praksi preverjen in nastavljen točno na njegovo stanje avtomobila, ne samo generična mapa za njegov tip motorja.

Meritev potem je samo potrdilo za prirastek, ki pa bi moralo biti opravljeno kak mesec po mapiranju, kar pomeni, da tudi tisti podatki takoj niso merodajni.
 

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
190
58
28
mtl po tvojem pisanju sodec, si pristas genericnih map in raznih boxov, ne hvala

Malecky tocno to sem imel v mislih, hvala za razumevanje.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Bom ponovil: PRAKTIČNE izkušnje kar nekaj mojih strank, ki so čipale pri ''majstru'' z valji (kar je bilo izredno pomembno, poleg cene seveda) kažejo, da ni 100% vzročne povezave med valji, individualno mapo in kvaliteto in neproblematičnostjo tuninga.

Pa še kratek komentar na tole:
Kupujem rabljene iz tujine in pač ne morem zbirat mašine, ker dober deal je dober deal. 2.5l + motorji so pa pač še 8% dodatno DMV pa niso nič hitrejši, če niso res najmočnejše različice.
Hvala, fajn si me nasmejal.