Chevrolet Volt 2 / Ampera 2

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.624
198
63
#66
Ne razumem, v čem je poanta njihovega posta? Se lastniki Volt-ov vozijo naokoli s prazno baterijo?

Tukaj se lahko vidi statistika porabe MPG lastnikov Volt-ov po mesecih: http://www.voltstats.net/

Klikni na Monthly totals zavihek.


Mimogrede, Chevy Volt wins Green Car of the Year for second time

Citat:
The Chevrolet Volt on Thursday once again grabbed "Green Car of the Year" honors.

The General Motors (GM) plug-in electric car won the same award when it debuted in 2010.
 
Nazadnje urejeno:
24. sep 2012
3.220
134
63
#67
Poanta, je točno to kar piše, da v HEV načinu Volt ni najboljši, kar pa seveda nima veze z življensko porabo bencina (Voltstats 2,03 l/100 km).

Pač kot zanimivost, ni treba takoj poskušat negirat neko kritiko. Voltstats točno to tudi potrjuje, saj je povprečen MPGcs 34.57 (6,8 l/100 km).
 
3. okt 2012
3.643
1
36
#68
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:

Pač kot zanimivost, ni treba takoj poskušat negirat neko kritiko. Voltstats točno to tudi potrjuje, saj je povprečen MPGcs 34.57 (6,8 l/100 km).
OK,ampak to so samo stroga tehnična (ozkogledna) dejstva!
Tudi če Volt porabi s prazno baterijo več od nekega Priusa,to praktično gledano nima neke bistvene vrednosti,ker ob tako prikazanih podatkih se res lahko vprašamo: se lastniki Volt-ov vozijo naokoli s prazno baterijo?
Ker v resnici se vozijo v povprečju okoli 85% vseh voženj samo na EV. Pri novem modelu se bo ta lifetime procent z lahkoto dvignil na 90 do 95%...torej bo pri tako velikih EV dosegih praktično vedno bolj nepomembno,ali plug-in hibrid s prazno baterijo porabi 6,8 ali 5,4 na 100 km...
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.624
198
63
#69
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Poanta, je točno to kar piše, da v HEV načinu Volt ni najboljši, kar pa seveda nima veze z življensko porabo bencina (Voltstats 2,03 l/100 km).

Pač kot zanimivost, ni treba takoj poskušat negirat neko kritiko. Voltstats točno to tudi potrjuje, saj je povprečen MPGcs 34.57 (6,8 l/100 km).
Ne pozabi, Voltstats statistika prikazuje še večinoma Gen1 Volt-a. Gen2 se je začel prodajati šele konec leta. Zato taka povprečna poraba, ki si jo omenil.

In tisto ni bila kritika. Volt ni nikdar poskušal biti najboljši hibrid in nihče ni nikoli trdil, da je. Je pa kljub vsemu, tudi v hibridnem načinu, še vedno med boljšimi porabniki bencina.

Imaš kje kakšno razpredelnico porabe bencina med različnimi PHEV in hibridi v hibridnem načinu vožnje? To bi bil zanimiv podatek.
 
Nazadnje urejeno:
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
#70
Sem že v drugi temi napisal. Če ima PHEV dober elektro domet ima lahko noter tudi motor od Fiata iz leta 1938. Bo nepomembno.
Tudi 9 l / 100 km bo za tistih 5000 bencinskih km v življenjski dobi vozila nepomembno.

Druga smer je hibrid, kot je Prius. Tam se vse vrti okrog motorja z notranjim izgorevanjem, ki je glavni vir energije in ta mora imet visok izkoristek. Električne pritikline so pa samo suženj tega motorja z visokim izkoristkom in nič drugega.

In ker je konec koncev pomembna tudi ekonomska računica, je jasno, da proizvajalci PHEV ne bodo zabijali preveč denarja v motor z notranjim izgorevanjem, sploh če imajo spodoben elektro domet. Volt je klasični primerek takega.
Enako kot se Toyoti jebe, da bi zmetala ne vem koliko denarja v baterijo v Priusu, da bi mu izboljšala elektro domet. They do not care - Prius učinkovito laufa na bencin in to je to.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.470
168
63
Obišči stran
#71
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ne razumem, v čem je poanta njihovega posta? Se lastniki Volt-ov vozijo naokoli s prazno baterijo?
Saj ti lepo piše: kot HEV (torej s prazno baterijo oz v Batt. Hold načinu (ali kako mu že rečejo pri Voltu) se ne more kosat z drugimi hibridi (verjetno mislijo predvsem na Priusa). Dober podatke za tiste z več dolgimi potmi, med katerimi je veliko HEV kilometrov. Nepomemben podatek za nekoga, ki bo 99% kilometrov naredil na elektriko.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.470
168
63
Obišči stran
#72
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:

Pač kot zanimivost, ni treba takoj poskušat negirat neko kritiko. Voltstats točno to tudi potrjuje, saj je povprečen MPGcs 34.57 (6,8 l/100 km).
OK,ampak to so samo stroga tehnična (ozkogledna) dejstva!
Tudi če Volt porabi s prazno baterijo več od nekega Priusa,to praktično gledano nima neke bistvene vrednosti,ker ob tako prikazanih podatkih se res lahko vprašamo: se lastniki Volt-ov vozijo naokoli s prazno baterijo?
Kako se vozijo lastniki, je vseeno. Podatek je super za nekoga, ki razmišlja o nakupu.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.624
198
63
#75
Hvala za linka!

Kar je mene zmotilo v cleanmpg.com analizi porabe v hibridnem načinu je to, da so Volta2 označili za grdega račka v hibridnem načinu vožnje, v bistvu pa je za pa takoj za Priusoma in 2015 Honda Accord Hybrid, torej nekje na sredini.

Citat:
In charge sustaining mode, it is simply to hard to maintain the same efficiency as most hybrid vehicles we have tested in the past.
Zakaj ne napišejo, katera množica večine hibridov, ki so jih testirali, je boljša od Volta2?
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.624
198
63
#76
Minor updates coming to 2017 Chevy Volt

Citat:
The main equipment change to the 2017 Volt will be the option of adaptive cruise control on both the base LT and uplevel Premier, according to CarsDirect. While the Volt already offers safety technology such as blind-spot monitoring and forward collision warning, adaptive cruise has been conspicuously absent.

But the largest change will be that the 2017 Volt gets nationwide availability. GM decided to focus on strong markets for the original Volt when it chose where to introduce the new model. Buyers interested in the second-generation model have until now been limited to making purchases in states such as California, Maryland and the Northeast. This will all change soon.
 
24. sep 2012
3.220
134
63
#77
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Hvala za linka!

Kar je mene zmotilo v cleanmpg.com analizi porabe v hibridnem načinu je to, da so Volta2 označili za grdega račka v hibridnem načinu vožnje, v bistvu pa je za pa takoj za Priusoma in 2015 Honda Accord Hybrid, torej nekje na sredini.

Citat:
In charge sustaining mode, it is simply to hard to maintain the same efficiency as most hybrid vehicles we have tested in the past.
Zakaj ne napišejo, katera množica večine hibridov, ki so jih testirali, je boljša od Volta2?
CleanMPG moraš jemati z lepo mero rezerve, težko bi rekel da so nepristranski, predvsem preveč promovirajo dizle. Je pa vseeno res da Wayne Gerdes še vedno velja za enega najboljših hypermilerejev. Glede tiste večine hibridov, ki so jih testirali v preteklosti pa misli predvsem na te svoje "hypermiler" prve vožnje in ne na EPA.
Zanimive so npr. porabe pri konstanti hitrosti:
http://www.cleanmpg.com/community/index.php?threads/49683/
Tu Volt zaostaja tudi za večjimi in zmočlivejšimi Avalonom, Sonato, Accordom, razlika je velika predvsem pri nižjih hitrostih

Je pa tko, za te teste se tip res potrudi, naredi več voženj v obe smeri sredi noči, ampak vseeno možnost napake in vplivov okolja je pri takem podvigu veliko in s tem tudi napaka pri meritvi.