Chevrolet Bolt / Ampera-e

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36

Tole je pa mal grdo napisano:
"Najpomembnejši (vsaj za tiste, obsedene s tem) je podatek o dosegu"

Za tiste,obsedene s tem?
sprasujem se.gif

SJVT1,si mogoče pozabil,da vsi tisti,"obsedeni s tem",trenutno vozijo avtomobile,ki z enim "polnjenjem" naredijo okoli 2x več kilometrov kot jo naredi ta Ampera-e? In kdor razmišlja o 100% EV kot edinem avtomobilu,je ta podatek še kako pomemben,zato ne vem če gre za obsedenost,ampak čisto praktično razmišljanje...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.945
1.099
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Je prtljažnik res tako majhen?

Pa ne razumem kaj naj bi pri EV pomenil podatek o navoru, ki se ga v testu omenja kot nek plus. Pri elektromotorju lahko preko različnega prestavnega razmerja 100 Nm in 300 Nm pomeni popolnoma isto.
Ni test ...
Navor je pa omenjen zato, ker je seveda od nule in brez potrebe po kompliciranem menjalniku ... Tudi pri ICE motorju lahko zmenjlanikom poljubno multipliciraš navor, ampak moraš imet menjalnik.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.945
1.099
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:

Tole je pa mal grdo napisano:
"Najpomembnejši (vsaj za tiste, obsedene s tem) je podatek o dosegu"

Za tiste,obsedene s tem?
sprasujem se.gif

SJVT1,si mogoče pozabil,da vsi tisti,"obsedeni s tem",trenutno vozijo avtomobile,ki z enim "polnjenjem" naredijo okoli 2x več kilometrov kot jo naredi ta Ampera-e? In kdor razmišlja o 100% EV kot edinem avtomobilu,je ta podatek še kako pomemben,zato ne vem če gre za obsedenost,ampak čisto praktično razmišljanje...
Tistih obsedenih s tem je veliko več kot trenutnih lastnikov EV. Range je eden primernih razlogov, da ljudje ne sprejemajo EV (z normalno ceno, pusti Teslo).
Pa je za večino uporabnikov precej malo pomemben, v resnici. Ker se vozijo mnogo manj kot avto zmore. In večina (no ja, zelo velik delež) slovenskih gosodinjstev ima itak več kot 1 avto.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Verjamem da se tako povprečnemu bralcu pač hoče to povedat, ampak kaj boste storili ko boste imeli EV s samo 150 Nm navora, ampak se bo vrtel do enkrat višjih obratov in imel temu primerno prenosno razmerje (ista max hitrost)? Povprečen bralec bo to razumel kot da tisti s 300 Nm bolj "butne v hrbet", kar pa ni nujno res.

Torej 150 Nm@3.000 obratih je lahko na kolesih popolnoma enako kot 300Nm@1.500 obratih

Pri kalsičnih motorjih, kjer so max vrtljaji bolj ali manj povsod enaki do tega ne prihaja, čeprav se tudi dogaja pri primerjavah med dizlom in bencinom.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Tistih obsedenih s tem je veliko več kot trenutnih lastnikov EV. Range je eden primernih razlogov, da ljudje ne sprejemajo EV (z normalno ceno, pusti Teslo).
Pa je za večino uporabnikov precej malo pomemben, v resnici. Ker se vozijo mnogo manj kot avto zmore.

S tem dosegom je tako kot z zimskimi gumami...večina ga rabi mogoče 5x na leto,ampak je takrat toliko bolj nepogrešljiv,isto je z zimskimi gumami - pri današnjih zimah jih nujno rabiš mogoče 5x na leto,ampak ravno takrat brez njih ne prideš nikamor!
In težko rečemo,da je nekdo obseden,ker si je dal na avto zimske gume,čeprav jih v povprečju ne rabi,ker se itak v 99,9% primerov ne vozi po snegu!
Torej to,da ljudje želijo čim večji doseg pri 100% EV-jih,je po moje čisto normalna zadeva in to ne pomeni,da so zaradi tega ljudje obsedeni...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.945
1.099
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Verjamem da se tako povprečnemu bralcu pač hoče to povedat, ampak kaj boste storili ko boste imeli EV s samo 150 Nm navora, ampak se bo vrtel do enkrat višjih obratov in imel temu primerno prenosno razmerje (ista max hitrost)? Povprečen bralec bo to razumel kot da tisti s 300 Nm bolj "butne v hrbet", kar pa ni nujno res.

Torej 150 Nm@3.000 obratih je lahko na kolesih popolnoma enako kot 300Nm@1.500 obratih

Pri kalsičnih motorjih, kjer so max vrtljaji bolj ali manj povsod enaki do tega ne prihaja, čeprav se tudi dogaja pri primerjavah med dizlom in bencinom.

Ni nujno, je pa praktično vedno. Če ni,s e pa posebej izpostavi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.945
1.099
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Tistih obsedenih s tem je veliko več kot trenutnih lastnikov EV. Range je eden primernih razlogov, da ljudje ne sprejemajo EV (z normalno ceno, pusti Teslo).
Pa je za večino uporabnikov precej malo pomemben, v resnici. Ker se vozijo mnogo manj kot avto zmore.

S tem dosegom je tako kot z zimskimi gumami...večina ga rabi mogoče 5x na leto,ampak je takrat toliko bolj nepogrešljiv,isto je z zimskimi gumami - pri današnjih zimah jih nujno rabiš mogoče 5x na leto,ampak ravno takrat brez njih ne prideš nikamor!
In težko rečemo,da je nekdo obseden,ker si je dal na avto zimske gume,čeprav jih v povprečju ne rabi,ker se itak v 99,9% primerov ne vozi po snegu!
Torej to,da ljudje želijo čim večji doseg pri 100% EV-jih,je po moje čisto normalna zadeva in to ne pomeni,da so zaradi tega ljudje obsedeni...

Eni želijo, ampak so realisti. Drugi so pa obsedeni.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.420
6.559
113
Ene 2x na leto. Čeprav zdaj, ko zasnežujejo tudi ceste po MB, mogoče večkrat
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.945
1.099
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Ni nujno, je pa praktično vedno. Če ni,s e pa posebej izpostavi.

Praktičen primer prosim, pa motorja naj imata približno enako moč.

Nekaj si narobe razumel. Pravim, da 300 Nm motor bolj sune (potegne iz nizkih vrtljajev) kot 150 Nm motor. Praktično vedno.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Za elektormotor z enako kW in enako končno hitrostjo to v praksi sigurno ne drži. Primer prosim.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.336
760
113
Kaj pa če bi ti dal izredno natančen primer, da ne bo vsakič kakšna specifična podrobnost napačna... pa potem spet zahtevaš drug primer in tako naprej.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
OK, 2. generacija Priusa je imela 400 Nm elektromotor, 3 generacija pa "samo" 207 Nm. Razlike v praksi ni, ker je pač prenos do koles drugačen in s tem tudi navor na kolesih. Se pa motor v 3. generaciji zato lahko vrti do 13.500 RPM, kar je 7.100 obratov višje kot pri starem. Za 4. generacijo Priusa podatka sploh nisem našel, očitno zato ker je to tako pomemben podatek.

Še enkrat: zgolj podatek o navoru elektromotorja ne pove nič, za neko oceno so potrebni prav vsi podatki in karakteristike motorja in prenosa. Še najbolj informativen je podatek o moči (kW).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.945
1.099
113
www.adriamedia.si
Skratka, našel si točno 1 primer, pa še to zgodovinski, pa še to ne EV.
Sem napisal: je možno da ne, ampak praktično vedno pa podatek o navoru pove, kako avtp sune. Sicer pa je v istem članku navedena tudi moč, in ostalo.