Call Of Duty: World At War

Joshua

Fizikalc
8. mar 2008
1.071
0
36
Ob stezi
V igri se bomo spet se vrnili nazaj v 2. svetovno vojno, tokrat na Pacifiško stran (prej Atlantska). Zgodba bo potekala na številnih Japonskih otokih. Po trailerjih lahko vidimo, da bo grafika izboljšana z mnogo podrobnosti in prečudovitimi detalji. Sistemske zmogljivosti (računalnik) pa moramo imeti podobne kot za igro CoD4: Modern Warfare.

Sistemske zahteve

Minimum

* Intel(R) Pentium(R) 4 3.0 GHz ali AMD(R) Athlon(TM) 64 3200+procesor ali 2.0Ghz Dual Core Procesor ali boljše
* 512MB RAM (1 GB za Visto)
* NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 ali boljše ali ATI(R) Radeon(R) 1600XT Pro ali boljše

Priporočeno

* 2.4 GHz dual core ali boljše
* 1024MB RAM (2048MB za Visto)
* 3.0 Shader Support priporočeno. Nvidia Geforce 7800 ali boljše ali ATI Radeon X1800 ali boljše


Orožja in ostalo
U.S. Orožja:
# Thompson M1A1
# M1A1 Carbine
# M1 Garand
# Trench Shotgun
# Browning Automatic Rifle (B.A.R)
# Springfield M1903
# Springfield M1903: Scoped
# M2 flamethrower
# M1911 (aka Colt 45)
# Bayonet
# M9 Bazooka
# M1919A6 Browning
# M2 machinegun

Eksplozivi:
# MK2 Frag Grenade
# Smoke Grenade
# Satchel Charges
# Mines

Russian Orožja:
# TT-33
# Mosin Nagant
# Mosin Nagant Scoped
# PPSH (71 round Drum Magazine)
# PPSH (31 round Banana Magazine)
# Bayonet

Eksplozivi:
# RGD-33

German Orožja:
# P08 Luger
# Kar98
# Kar98 scoped
# MP44
# MP40
# MG42
# MG34
# Messer

Eksplozivi:
# Handle-grenade (aka potato masher)

Japanese Orožja:
# Nambu 14
# Arisaka Typ 99
# Type 100 Submachine gun
# Bayonet
# Katana

Eksplozivi:
# Kiska grenade

British Orožja:
# Sten

Zaklenjeni Perki:
# Juggernaut (več zdravja)
# Sleight of Hand (hitrejše reloadanje)
# Extreme Conditioning (daljša šprint razdalja)
# Martyrdom (drop live grenade when you die)
# Steady Aim
# Bandolier (Večji nahrbtnik za orožja)
# Iron Lungs
# Stopping Power
# Deep Impact
# Sonic Boom
# Last Stand
# Monkey (Boljši pri plezanju na drevesa)
# Frogman (hitrejše plavanje)
# Play Dead
# Crouch Sprinter
# Banzai


Vsi perki:



Perk 1:
- Special Grenades x3
- Satchel Charge x2
- M9A1 Bazooka x2
- Bomb Squad
- Bouncing Betty x2 (similar to claymores)
- Bandolier
- Primary Grenades x2
- M2 Flamethrower

Perk 2:
- Stopping Power
- Fireworks (explosives cause more damage)
- Flak Jacket (decreases damage taken by explosives)
- Gas Mask
- Juggernaut
- Camouflage
- Sleight of Hand
- Shades (decreases intensity of signal flares)
- Double Tap
- Overkill

Perk 3:
- Deep Impact
- Extreme Conditioning
- Steady Aim
- Toss Back (resets fuse on tossing back enemy grenade)
- Second Chance (ability to revive allies)
- Martyrdom
- Fireproof
- Dead Silence
- Iron Lungs
- Reconnaissance (shows artillery and tanks on map)

Vehicle Perk:
- Water Cooler
- Greased Bearings
- Ordnance Training
- Leadfoot
- Coaxial Machine Gun














Moje mnenje je, da to ni Cod 5, ampak samo malo izboljšani cod 4 (grafika, 2 Sv. vojna) - to pa ne pomeni da je špil slab, ampak ravno nasporotno. Špil trga gate
smile-1.gif


Ga je kdo že sprobal, vaša mnenja?
 

unta

Pripravnik
6. sep 2007
121
0
16
ja lahko bi se reklo da je izboljšan cod4, vendar, meni je špil dober
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Uh.. na 8800gtx, c2d E6400 res 1600x1200, 4x AA mi posteno zamika.. 1024x1280 2x AA je nekak igralno..

Mi grejo pa trenchi in jame pocasi ze na falus.. pa skoz se nekam zatikam
jezen.gif
 

matejdro

HACKER 08
6. jan 2008
2.267
0
36
Meni dela 1280x1024 4xAA max AF tekoče (specifikacije računalnika v predstavi se).
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Hm.. ne vem no.. no, saj ne da ni igralno.. saj dela kar okej, samo ni tako svilnato, kot cod4
 

matejdro

HACKER 08
6. jan 2008
2.267
0
36
A je v originalni verziji uničljivo okolje? (oni post višje je bil mišljen za beta, bom videl kako je z originalnim)
 

matejdro

HACKER 08
6. jan 2008
2.267
0
36
A je sploh not kakšna ogromna novost, glede na to, da je to cod4 z malo izboljšano grafiko in orožji iz druge svetovne vojne?
 

Qmi

Fizikalc
22. jul 2007
1.056
1
38
41
Ljubljana
Sej je to problem vseh CoD-ov
smirk-1.gif

Sploh če primerjam proti prvemu Far Cry-u, ki se je že kr mal vlekla ...

Mi je pa kar všeč špil...kot vsi Duty-ji
wink-1.gif
 

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Pomojem sem rabil 8 ur. Pa nisem hitel, pa kako urco sem zgubil kar tak, ker nisem vedno pogledal, kaj morem nardit, ampak sem samo klal.. rofl Komaj čakam na multiplejerja.
cheer.gif
 

DrM007

700. registrirani uporabnik
1. sep 2007
2.450
1
38
42
Krain
Smisel single playerja pri COD seriji je bolj v tem, da spoznas nacin igre in okolje v katerem si.

Glavni žmoht je pa multiplayer. Igra temelji na COD4 pogonu, le izgled uvodnih filmckov so nekoliko spremenili. Tudi meni vse dela na max pri 1280x1024. (conf pod avatarjem).

Torej multiplayer: obdržali so popularni ranking in challenges iz MW. Tipi iger so vsi isti kot prej, dodali so nov mode WAR, pri katerem je v vsaki mapi pet fiksnih zastavic, katere je potrebno osvojiti. Ce v dolocenem casu - ki je precej kratek - nobeni od ekip ne uspe osvojiti vseh petih, je sudden death, kjer zmaga tisti, ki osvoji eno zastavico. Ta model igre je zelo dinamicen in ne omogoca kampiranja, saj je fokus boja vedno na majhnem delčku mape.
So pa zdaj z vsemi temi online profili naredili mali kaos, upam, da ne bo te zmede tudi pri originalnih igrah. Jaz kar pikice dobim, ko pomislim, da bom kupil original igro, pa da ne bo delovala samo zato, ker imam inštaliran daemon tools... To sem nazadnje doživel pri STALKERju...
Slabosti - pri beta verziji se da priti le do lvl 40, tako da ne vem kakšno vlogo bo imel flamethrower. Splošni vtis pa je, da so naredili zadnji bonus - pse, občutno premočne. Koljejo vse na kar naletijo, zadeti jih je hudičevo težko, pa z vseh strani lezejo...
Kar me pripelje do naslednje stvari - respawni. Izbrali so en tak čuden algoritem, ki te respawna dobesedno čisto random. Kar pomeni da lahko padeš direkt pred nasprotnika, sredi dvorišča itd... Precej frustrirajoče je, če te zapovrstjo trikrat ubijejo preden sploh k sebi prideš. Je pa to po eni strani tut zanimivo.
Na jetra mi gre tut folk, ki naredi Hardcore serverje in pozabi vklopiti one-shot-one-kill. Če kaj sovražim, je to, da moram falota petkrat zadeti, da umre.
In zadnja stvar - bug pri tanku, ki v določenih okoliščinah dobi "nadnaravne hitrosti". To se vse nanaša na beta verzijo MP. Ker MP pri celi igri še nisem mogel sprobati, upam, da so tam te stvari odpravili.

Če se še kaj spomnem bom dopisal...
 

matejdro

HACKER 08
6. jan 2008
2.267
0
36
Kolikor sem gledal xfire še ne zna kazati serverjev, čeprav je igrica na seznamu podprtih. Prav tako je na beti na začetku napisalo xfire ingame enabled, potem pa ni deloval. Je na originalu kaj drugače?